Komunikaty PR

Letnie miodobranie w Atrium Kasztanowa

2023-08-07  |  10:21
Biuro prasowe

Odwiedź Atrium Kasztanowa i odkryj wspólnie z nami tajemnice pszczół! Już 12 sierpnia w pilskiej galerii na mieszkańców czekać będą pszczele ciekawostki, twórcze zajęcia i miód prosto z pasieki. To doskonała okazja, aby zdobyć słoiczek pysznego złocistego miodu, rozkoszować się jego wyjątkowym smakiem, a na dodatek wziąć udział wspólnie z dziećmi w interesujących zajęciach. Przez cały dzień, w godzinach 12.00-19.00, odbywać się będą bezpłatne aktywności nawiązujące do intrygującego świata pszczół.

 

W Atrium Kasztanowa dbamy o pszczoły! W najbliższą sobotę zapraszamy do galerii na wydarzenie poświęcone tym pożytecznym owadom oraz wytwarzanym przez nie smakowitym produktom. Podczas wspólnego miodobrania będzie można sięgnąć po naturalny świeży miód prosto z pasieki ulokowanej na dachu Atrium Kasztanowa! Ten słodki, złocisty przysmak pochodzi z tegorocznych zbiorów rozlanych do logowanych słoiczków! Aby otrzymać jeden z nich, wystarczy zapisać się do newslettera. Ilość miodków ograniczona.

 

Pszczela sobota to również doskonała okazja do rozmowy z najmłodszymi na temat znaczenia pszczół dla przyrody i poznania o nich ciekawostek. Wydarzenie będzie także sposobnością do tego, by tworzyć wspólnie z  dziećmi tematyczne prace plastyczne o pszczołach, w tym kolorowanki, kartki kwietne (z żywych kwiatów łąkowych) oraz świece z wosku pszczelego. Za sprawą modeli edukacyjnych będzie można bliżej poznać świat pszczół i przyrodę. Animatorzy opowiedzą o niezastąpionej roli pszczołowatych i pokażą jak w prosty sposób zbudować dla nich domki.

 

Najmłodsi dowiedzą się co stanowi obowiązkowe wyposażenie każdego pszczelarza i na miejscu będą mogli przymierzyć specjalny ubiór, aby następnie zapozować w nim do zdjęć. Nie zabraknie również ścianki fotograficznej z pszczołami w roli głównej, na tle której chętni będą robić sobie pamiątkowe zdjęcia.

 

Miodobranie to kolejna nasza letnia propozycja przygotowana dla rodzin z dziećmi pozostających w okresie wakacji w mieście. Zapraszamy serdecznie zarówno miłośników miodu i pszczół, jak i wszystkich chętnych do udziału w sobotnim evencie, który nawiązuje do ustanowionego 8 sierpnia Wielkiego Dnia Pszczół. Pszczela sobota będzie wyjątkową okazją, aby poczuć klimat prawdziwej pasieki. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób produkuje się miód i dlaczego pszczoły są pożyteczne. Poprzez udział w zajęciach łatwiej im będzie zrozumieć, na czym polega praca w pasiece. Program zajęć został tak przygotowany, aby zainteresować aktywnościami osoby w różnym wieku  – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Na miodobranie Atrium Kasztanowa zaprasza w sobotę 12 sierpnia, w godzinach 12.00-19.00. Aktywności są bezpłatne, skierowane dla dzieci i dorosłych.

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta Biuro prasowe
2024-08-02 | 11:58

Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta

W codziennym jadłospisie najmłodszych brakuje produktów zbożowych – spożywają je w niewystarczającej ilości, a na dodatek jedzą za mało posiłków z pełnego
Dziecko Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
2024-08-01 | 13:55

Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!

FestiwaLove wakacje w Atrium Biała wciąż trwają! Przed nami pięć festiwalowych spotkań, a każde z nich poświęcone innej tematyce, związanej z różnymi wydarzeniami. Zapraszamy
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.