Komunikaty PR

Madama Butterfly, kolekcja specjalna grafik ściennych Glamora

2023-05-29  |  19:06
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

U podstaw kolekcji specjalnej marki Glamora legło pragnienie projektantów, aby w kolejnych wzorach wielkoformatowych grafik ściennych sięgnąć po ideał najwyższej elegancji. Jej pełne harmonii wyrafinowanie twórcy odnaleźli w spotkaniu Wschodu z Zachodem, współczesności z tradycją oraz ponadczasowego wzornictwa z innowacyjnymi materiałami. W ten sposób uzyskali niespotykane dotąd efekty. Do tego, by poznać je na własne oczy, przekonuje wyłączny dystrybutor grafik ściennych marki Glamora w Polsce – sieć salonów wykończenia oraz wyposażenia wnętrz Dekorian Home: www.dekorianhome.pl. 

Słodkie słowa gejszy

Inspiracją do powstania 5 nowych wzorów grafik stała się postać gejszy, którą zwą: Madama Butterfly. Mowa o bohaterce słynnej opery genialnego Włocha, Giacomo Pucciniego. Kilkoma z najbardziej poetyckich wersetów tego dzieła projektanci określili także poszczególne modele. 

Dolci voli dell'amor – w oprawie mozaiki, która mieni się lekko fakturami i barwami, model ten prezentuje wykonany jakby tuszem rysunek. Można w nim zobaczyć dwie rośliny albo… gejszę wśród trzcin.

Un bel dì vedremo – w motywie dwóch liści, które zdają się zwracać ku sobie, niesie tytułową obietnicę, że zakochani spotkają się znów pewnego pięknego dnia.

Al primo incontro – już przy pierwszym spotkaniu, od pierwszego wejrzenia zachwyca głęboką w treści, choć minimalistyczną wizualnie kompozycją graficzną z pędem bambusa. 

Confin del mare – zwraca myśl ku roślinom dostrzeżonym nad morskim brzegiem. Motyw w skali XXL równoważy pełnymi oddechu przestrzeniami wolnymi.

Addio fiorito – rozbudowana kompozycja zainspirowana arią o kwiecistym gościńcu domyka przestrzeń wnętrza niczym artystyczny parawan. 

Warto podkreślić, że spójna paleta kolorów widoczna w tych grafikach to prawdziwa symfonia odcieni szarości, różu, kości słoniowej i kremu. Jest wprost idealna do wyrafinowanych nowoczesnych wnętrz, opartych na dialogu między minimalizmem a pełnią wyrazu.

Materiały, których chce się dotykać

Znakomite wzory i kolory to nie wszystko. Z myślą o kolekcji „Madama Butterfly” Glamora opracowała serię materiałów nawiązujących do natury i zaprojektowanych tak, aby harmonijnie łączyły się ze sobą. Ich wygląd czerpie z tradycji, a jednak znakomicie odpowiada współczesnemu wyobrażeniu o bezpretensjonalnym luksusie. 

GlamBirch emanuje ciepłem drewna brzozy. GlamRafia, tkana z włókien roślinnych, wyróżnia się rytmiczną, choć nieregularną strukturą, na której tworzy się urokliwy światłocień. GlamCork ma urodę bielonego korka. A GlamVelour, jest aksamitnie miękki – dla oka i dla rąk. 

Tym nowym propozycjom towarzyszą materiały gładkie: GlamPure, surowa tkanina z lnu i wiskozy, oraz GlamSatin – wiskoza pokryta opalizującym pudrem mineralnym, która przywodzi na myśl perłowy połysk japońskiego jedwabiu.

Skomponuj tak, jak czujesz

Każdy model z nowej kolekcji specjalnej łączy w sobie elementy wykonane z różnych materiałów. Ich dialog odbywa się w ramach określonych wąskim złotym konturem. Rezultatem jest seria grafik ściennych o predefiniowanych wymiarach. Wszystkie liczą trzy metry wysokości, ale oferują zróżnicowane szerokości, co zapewnia architektom czy projektantom wnętrz dużą swobodę kompozycyjną. 

Modułowa konstrukcja serii pozwala wypełnić całe ściany tym samym, powtarzającym się motywem albo twórczo łączyć różne modele w indywidualne kompozycje albo sekwencje. Równie kuszącą alternatywą jest kontrastowe zestawienie grafiki z materiałem gładkim: GlamPure lub GlamSatin.

Ta innowacyjna koncepcja sprawiła, że seria „Madama Butterfly” zyskała charakter silnie sensoryczny. Rozszerza tradycyjne kanony dekoracji ściennych i zamienia wielkoformatową grafikę ścienną w prawdziwą instalację architektoniczną, ściśle zintegrowaną z wystrojem wnętrz.

Wielkoformatowe grafiki z kolekcji Madama Butterfly  można nabyć w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, który jest wyłącznym dystrybutorem marki Glamora w Polsce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Podróże

Bankowość

Polki nie inwestują z myślą o emeryturze. Problemem są zarobki niższe niż mężczyzn i obawa o stratę środków

Dane demograficzne nie pozostawiają złudzeń – kobiety żyją średnio siedem lat dłużej niż mężczyźni. Jeśli uwzględnić wiek emerytalny dla obu płci, emerytura pań trwa dwa razy dłużej niż panów. Jak pokazują badania mBanku, Polki niewiele robią, by zabezpieczyć sobie finanse na jesień życia. Wprawdzie 74 proc. kobiet deklaruje, że myśli o emeryturze, ale tylko co trzecia podejmuje działania, które mogą wpłynąć na jej zwiększenie. Jedynie 6 proc. inwestuje na rynkach finansowych.

Zdrowie

Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek

Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.