Komunikaty PR

Magdalena Popiel Atelier już otwarte. Premiera z udziałem gwiazd na Mokotowie

2023-06-23  |  15:00
Biuro prasowe

Magdalena Popiel Atelier – to nowe stylowe miejsce na warszawskim Mokotowie, gdzie kobiety spełnią swoje marzenia. Przynajmniej te dotyczące kreacji ślubnych i wieczorowych. Na uroczystym otwarciu nie zabrakło atrakcji oraz gwiazd: Marceliny Zawadzkiej, Marty Rentel czy Adrianny Krysian.

Magdalena Popiel, której kreacje upodobały sobie znane aktorki i celebrytki, zaprasza przyszłe panny młode – i nie tylko – w nowe, wyjątkowe miejsce, gdzie odnajdą swoją wymarzoną suknię. Na uroczystym otwarciu Magdalena Popiel Atelier przy ul. Puławskiej w Warszawie pojawiły się m. in. Adrianna Krysian, Marta Rentel, Amelia Kierwiak, Paulina Maszewska (Soboń), Karolina Malina, Aria Martelle, Wiganna Papina, Suzie Pacałowska, Magdalena Gawęcka oraz muza projektantki: modelka Marcelina Zawadzka. Na gości czekały nie tylko kreacje z kolekcji 2024, pokazane przedpremierowo, zjawiskowe suknie ślubne i wieczorowe, ale także wiele innych niespodzianek.

Piękno zaprezentowanych kreacji podkreślił pokaz luksusowej biżuterii marki Savicki. - Dostrzegamy synergię między pracą Magdaleny Popiel a marką jubilerską Savicki, która specjalizuje się w segmencie Wedding&Engagement. Wyjątkowa biżuteria jest zwieńczeniem kreacji każdej panny młodej. Ślub to moment, gdy kobieta chce czuć się wyjątkowo, a suknie autorstwa Magdy, podobnie jak nasza biżuteria, są właśnie po to – pozwalają uwolnić i podkreślić wewnętrzne piękno – przekonuje dyrektorka marketingu marki Savicki Dagmara Polak.

W ramach wyjątkowych warsztatów z Joanną Nocoń wszyscy chętni goście mieli okazję spróbować techniki kreatywnego kolażu korzystając z materiałów pozostałych z produkcji kreacji Magdaleny Popiel. Jak się okazało, kawałki tkanin czy koronek połączone z ozdobami i z pozoru nie pasującymi do siebie materiałami – to przepis na dzieło sztuki. Hitem wydarzenia było także Bubble Piano, czyli pianino, które zamiast wydawać miłe dla ucha dźwięki, skrywało kranik z pysznym, schłodzonym prosecco. Przy tylu gościach i sukniach ślubnych nie mogło zabraknąć toastów z bąbelkami!

Magdalena Popiel to absolwentka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru i kursu konstrukcji eksperymentalnej w Central Saint Martina w Londynie. Ma za sobą finał Fashion Designer Awards 2018, finał New Look Design Refresh oraz Carlo Rossi 2016 r. W roku 2020 otrzymała nagrodę Kobieca Marka Roku Klasa i Styl. Przy projektowaniu kolekcji inspiruje się sztuką, ogrodami, roślinnością, wystrojem wnętrz, snami.

Ale jak podkreśla, największą inspiracją są jej klientki - kobiety, które w przyjaznym miejscu i atmosferze mogą wyrazić swoje potrzeby. - Pragnę, żeby kobiety „rozkwitały” w moich sukniach, poczuły się wyjątkowo pięknie. Otwieram atelier właśnie po to, by widzieć radość w ich oczach i zapewnić im niezapomniane przeżycia podczas ich największych dni – mówi Popiel. Jak podkreśla, suknia ślubna to symbol nowego etapu w życiu, a jej misją jest sprawienie, by kobiety mogły czuć się tego dnia wspaniale i wystąpić przed gośćmi w wielkim stylu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.