Komunikaty PR

Magdalena Popiel Atelier już otwarte. Premiera z udziałem gwiazd na Mokotowie

2023-06-23  |  15:00
Biuro prasowe

Magdalena Popiel Atelier – to nowe stylowe miejsce na warszawskim Mokotowie, gdzie kobiety spełnią swoje marzenia. Przynajmniej te dotyczące kreacji ślubnych i wieczorowych. Na uroczystym otwarciu nie zabrakło atrakcji oraz gwiazd: Marceliny Zawadzkiej, Marty Rentel czy Adrianny Krysian.

Magdalena Popiel, której kreacje upodobały sobie znane aktorki i celebrytki, zaprasza przyszłe panny młode – i nie tylko – w nowe, wyjątkowe miejsce, gdzie odnajdą swoją wymarzoną suknię. Na uroczystym otwarciu Magdalena Popiel Atelier przy ul. Puławskiej w Warszawie pojawiły się m. in. Adrianna Krysian, Marta Rentel, Amelia Kierwiak, Paulina Maszewska (Soboń), Karolina Malina, Aria Martelle, Wiganna Papina, Suzie Pacałowska, Magdalena Gawęcka oraz muza projektantki: modelka Marcelina Zawadzka. Na gości czekały nie tylko kreacje z kolekcji 2024, pokazane przedpremierowo, zjawiskowe suknie ślubne i wieczorowe, ale także wiele innych niespodzianek.

Piękno zaprezentowanych kreacji podkreślił pokaz luksusowej biżuterii marki Savicki. - Dostrzegamy synergię między pracą Magdaleny Popiel a marką jubilerską Savicki, która specjalizuje się w segmencie Wedding&Engagement. Wyjątkowa biżuteria jest zwieńczeniem kreacji każdej panny młodej. Ślub to moment, gdy kobieta chce czuć się wyjątkowo, a suknie autorstwa Magdy, podobnie jak nasza biżuteria, są właśnie po to – pozwalają uwolnić i podkreślić wewnętrzne piękno – przekonuje dyrektorka marketingu marki Savicki Dagmara Polak.

W ramach wyjątkowych warsztatów z Joanną Nocoń wszyscy chętni goście mieli okazję spróbować techniki kreatywnego kolażu korzystając z materiałów pozostałych z produkcji kreacji Magdaleny Popiel. Jak się okazało, kawałki tkanin czy koronek połączone z ozdobami i z pozoru nie pasującymi do siebie materiałami – to przepis na dzieło sztuki. Hitem wydarzenia było także Bubble Piano, czyli pianino, które zamiast wydawać miłe dla ucha dźwięki, skrywało kranik z pysznym, schłodzonym prosecco. Przy tylu gościach i sukniach ślubnych nie mogło zabraknąć toastów z bąbelkami!

Magdalena Popiel to absolwentka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru i kursu konstrukcji eksperymentalnej w Central Saint Martina w Londynie. Ma za sobą finał Fashion Designer Awards 2018, finał New Look Design Refresh oraz Carlo Rossi 2016 r. W roku 2020 otrzymała nagrodę Kobieca Marka Roku Klasa i Styl. Przy projektowaniu kolekcji inspiruje się sztuką, ogrodami, roślinnością, wystrojem wnętrz, snami.

Ale jak podkreśla, największą inspiracją są jej klientki - kobiety, które w przyjaznym miejscu i atmosferze mogą wyrazić swoje potrzeby. - Pragnę, żeby kobiety „rozkwitały” w moich sukniach, poczuły się wyjątkowo pięknie. Otwieram atelier właśnie po to, by widzieć radość w ich oczach i zapewnić im niezapomniane przeżycia podczas ich największych dni – mówi Popiel. Jak podkreśla, suknia ślubna to symbol nowego etapu w życiu, a jej misją jest sprawienie, by kobiety mogły czuć się tego dnia wspaniale i wystąpić przed gośćmi w wielkim stylu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.