Komunikaty PR

„Mikołajkowa metamorfoza” w Galerii Krakowskiej

2020-11-25  |  14:34
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Do pobrania jpg ( 0.38 MB )

Nadchodzi czas, w którym wiele osób myśli o prezentach świątecznych dla najbliższych. A gdyby tak zrobić prezent… sobie? W Galerii Krakowskiej trwa „Mikołajkowa metamorfoza”. Do 29 listopada zarówno panie, jak i panowie mogą przesyłać zgłoszenia, wygrać udział w akcji i odmienić swój wygląd pod okiem profesjonalistów – nie tylko na święta.

Każdy czasem potrzebuje zmiany – a czy można dostać lepszy prezent od Mikołaja niż nową wersję siebie? W Galerii Krakowskiej trwa akcja, dzięki której można przeżyć niesamowitą przygodę i zaskoczyć bliskich na święta. Do „Mikołajkowej metamorfozy” może zgłosić się każda pełnoletnia osoba, aplikując przez stronę www.mikolajkowa-metamorfoza.pl. Do zgłoszenia należy dołączyć aktualne zdjęcie oraz uzasadnić chęć udziału w akcji. Nagrodą będzie całkowita zmiana wizerunku: dla kobiety 2000 zł na zakupy w Galerii Krakowskiej pod okiem stylistki Goshy Kusper, nowa fryzura od salonu Simply Fine, make-up wykonany przez makijażystę marki Inglot, manicure od ManiPedi oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Na mężczyznę czekają równie atrakcyjne nagrody, a wśród nich 2000 zł na zakupy z Goshą Kusper, wizyta w salonie Simply Fine oraz sesja zdjęciowa.

Zgłoszenia przyjmowane są do 29 listopada, a efekty metamorfozy zostaną zaprezentowane 6 grudnia na facebookowym profilu Galerii Krakowskiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.