Mnóstwo atrakcji dla najmłodszych w Atrium Kasztanowa!
Gotowi na dobrą zabawę? Atrium Kasztanowa zaprasza 15 lipca rodziców wraz z pociechami do inauguracji wakacyjnego sezonu. W sobotę dla odwiedzających centrum zaplanowano bogaty program aktywności. Zabierzcie ze sobą dobry humor i nastawcie się na dużą dawkę letniej rozrywki! Na najmłodszych czekać będą ciekawe gry i zabawy pod czujnym okiem animatorów, konkursy ze słodkimi nagrodami, wspólne rysowanie oraz pouczające zajęcia z udzielania pierwszej pomocy. Opiekunowie z kolei będą mogli skorzystać z zaaranżowanej Strefy Relaksu.
Rozpoczęły się wakacje, a wraz z nimi upragniony czas odpoczynku i letnich rozrywek. Dzieci porzuciły już szkolne plecaki, a przedszkolaki odłożyły na półki elementarze. Przed rodzicami stanęło tymczasem nowe wyzwanie – zaplanowanie wolnych chwil z pociechami. Z myślą o rodzinach z dziećmi ciekawą propozycję na aktywne i twórcze spędzenie wolnego czasu przygotowało Atrium Kasztanowa.
W najbliższą sobotę w godzinach 11.00 – 19.00 w centrum handlowym na dzieci czekać będą animatorzy, którzy przygotowali szereg ciekawych aktywności – wśród nich znalazły się m.in. konkursy i zabawy z nagrodami – każdy będzie mógł wygrać bon na bezpłatną watę cukrową lub pyszne, słodkie szaszłyki. W trosce o bezpieczeństwo w trakcie wakacji, najmłodsi zostaną zaproszeni do uczestnictwa w prostej nauce pierwszej pomocy. Każde dziecko, które weźmie aktywny udział w szkoleniu otrzyma opaskę Niezgubkę, na której można wpisać numer kontaktowy rodzica. Ten przydatny gadżet z pewnością pomoże w zapewnieniu ochrony w trakcie letnich przygód.
Opiekunowie będą mogli przyłączyć się do zabawy i wspólnie z dziećmi stworzyć kolorowy, wakacyjny obraz. Ponadto do dyspozycji dorosłych będzie specjalna Strefa Relaksu zapewniająca chwilę wytchnienia i odpoczynku; wypoczywając w niej na leżakach rodzice będą mogli obserwować poczynania pociech. Na odwiedzających czeka także ścianka do robienia pamiątkowych fotografii.
Akcja „Hurra wakacje!” odbędzie się w sobotę, 15 lipca w Atrium Kasztanowa od 11.00 do 19.00. Wszystkie atrakcje są bezpłatne.
Więcej informacji na stronie www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.
Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta
Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.