Komunikaty PR

Na polskim rynku pojawią się nowe, ekologiczne produkty

2020-02-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Każdy może i powinien mieć swój wkład w ochronę środowiska, ponieważ natura jest naszym wspólnym dobrem. Marka Paclan rozumie to doskonale i wprowadza na rynek nową, ekologiczną linię artykułów gospodarstwa domowego - For Nature. Tym samym nie tylko poszerza swoją ofertę handlową, ale przede wszystkim daje klientom możliwość wyboru. Papierowe worki na odpady żywnościowe, artykuły wykonane z przetworzonych butelek PET, z wiskozy, agawy, kukurydzy i bambusa już wkrótce pojawią się obok standardowych produktów w sklepach Auchan, Carrefour i Kaufland.

Obowiązek ochrony przyrody spoczywa na każdym z nas. Jesteśmy tego coraz bardziej świadomi, dlatego z roku na rok chętniej angażujemy się w prośrodowiskowe ruchy. Bierzemy udział w ekologicznych akcjach. Zmieniamy swoje przyzwyczajenia na bardziej eko – segregujemy śmieci, oszczędzamy wodę i energię. Staramy się także robić bardziej przemyślane zakupy, zwracając uwagę między innymi na to, z czego rzeczy przez nas kupowane zostały zrobione.

Rynek nie pozostaje obojętny na te przeobrażenia i wraz ze zmianą konsumenckich zachowań rośnie oferta produktów ekologicznych i organicznych, w tym także opakowań przyjaznych środowisku. Dziś opakowania wykonane z makulatury i tworzyw biodegradowalnych stosowane są we wszystkich branżach, w szczególności zaś w przemyśle spożywczym. Tam, gdzie jest to możliwe, rezygnuje się z plastiku. Dlatego też już w listopadzie 2018 roku marka Paclan odeszła od produkcji plastikowych jednorazowych naczyń i słomek.

Czas na kolejny krok

Teraz producent, który na polskim rynku artykułów gospodarstwa domowego obecny jest od ponad 20 lat, postanowił jeszcze mocniej wpisać się w trend produkcji ekologicznej i jako jeden z pierwszych stworzył całą linię produktów eko.

„Przywiązujemy ogromną wagę do ochrony środowiska. Jesteśmy liderem w zakresie przetwarzania śmieci pochodzących z gospodarstw domowych, czyli tzw. odpadów pokonsumenckich. Angażujemy się w różne ekologiczne inicjatywy i wdrażamy nowoczesne technologie. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie na rynek linii For Nature, składającej się z trzynastu artykułów, z których każdy jest w jakiś sposób przyjazny dla środowiska” – podkreśla Marta Krokowicz, Marketing Manager marki Paclan.

Opakowania artykułów z nowej linii wykonane są z makulatury lub z papieru z certyfikatem FSC. A każdy produkt spełnia przynajmniej jeden z wymogów, jakie marka narzuciła sobie przy tworzeniu tej serii, a więc został wyprodukowany z:

  • tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu
  • materiałów naturalnych, takich jak m.in. kukurydza, agawa i wiskoza
  • zużytych butelek PET
  • materiałów biodegradowalnych, takich jak PLA (polilaktyd).

 

Czas dla natury

W produktach z linii For Nature ekologiczne są zarówno artykuły gospodarstwa domowego, jak i ich opakowania. To dziś jedyna, tak kompleksowa i pełna, oferta na rynku. Wraz z jej pojawieniem się w sklepach, klienci otrzymują możliwość wyboru. W ten sposób każdego dnia mogą przyczyniać się do ochrony natury. Wystarczy, że sięgną po For Nature:

  • artykuły do gotowania i pieczenia takie jak: papier do pieczenia o długości 6 m, filtry do kawy (80 sztuk), papierowe foremki do pieczenia (3 sztuki w opakowaniu) i folia aluminiowa o długości 15 m. Papier, filtry i foremki wykonane zostały z niebielonego papieru, a ich opakowania – podobnie jak kartonik i tuleja folii aluminiowej – zostały zrobione z makulatury lub certyfikowanego papieru FSC.
  • artykuły do sprzątania takie jak: zmywak celulozowy (2 sztuki w opakowaniu), ściereczki z mikrofibry (3 sztuki w opakowaniu), ściereczki kuchenne (3 sztuki w opakowaniu), uniwersalna ścierka na rolce (40 sztuk na rolce) oraz czerwone rękawice gumowe (1 para). Każdy z tych produktów zasługuje na uwagę ze względu na skład. Fibra zmywaków kuchennych powstała z włókien agawy i butelek PET. Z odzyskanych butelek PET wykonane są również ściereczki z mikrofibry. Natomiast ściereczki kuchenne zrobione zostały z wiskozy i kukurydzy, a uniwersalne ściereczki na rolce – z włókien bambusa. Gumowe rękawice powstały z kauczuku pochodzącego z certyfikowanej plantacji FSC.
  • worki na śmieci – o pojemności 35 litrów (30 sztuk) i 60 litrów (20 sztuk) wyprodukowane z przetworzonych odpadów plastikowych. Worki nie zawierają barwników i dodatków zapachowych. Mają etykiety zrobione z papieru makulaturowego.
  • worki na odpady BIO – stojące worki na odpady BIO o pojemności 10 litrów (10 sztuk) i worki na odpady BIO o pojemności 12 litrów (15 sztuk). Pierwsze wykonano z papieru makulaturowego, drugie – z kwasu polimlekowego (PLA). Oba produkty są kompostowalne, a materiał wykorzystany do produkcji etykiety na workach z PLA to oczywiście papier z recyklingu.

Natura jest naszym wspólnym dobrem, a ziemia wspólnym domem. Marka Paclan wprowadza na rynek nowe, ekologiczne produkty, abyśmy mogli zadbać o naszą planetę tak, jak dbamy o nasze domy. Z tego względu sieci dystrybucji produktów For Nature zostanie poszerzona o sklepy Auchan, Carrefour i Kaufland. Czy konsumenci będą zainteresowani taką ofertą? Wkrótce się przekonamy.

 

CENA PRODUKTU

Ceny produktów z linii For Nature marki Paclan zaczynają się od 3,45 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.