Na polskim rynku pojawią się nowe, ekologiczne produkty
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
Każdy może i powinien mieć swój wkład w ochronę środowiska, ponieważ natura jest naszym wspólnym dobrem. Marka Paclan rozumie to doskonale i wprowadza na rynek nową, ekologiczną linię artykułów gospodarstwa domowego - For Nature. Tym samym nie tylko poszerza swoją ofertę handlową, ale przede wszystkim daje klientom możliwość wyboru. Papierowe worki na odpady żywnościowe, artykuły wykonane z przetworzonych butelek PET, z wiskozy, agawy, kukurydzy i bambusa już wkrótce pojawią się obok standardowych produktów w sklepach Auchan, Carrefour i Kaufland.
Obowiązek ochrony przyrody spoczywa na każdym z nas. Jesteśmy tego coraz bardziej świadomi, dlatego z roku na rok chętniej angażujemy się w prośrodowiskowe ruchy. Bierzemy udział w ekologicznych akcjach. Zmieniamy swoje przyzwyczajenia na bardziej eko – segregujemy śmieci, oszczędzamy wodę i energię. Staramy się także robić bardziej przemyślane zakupy, zwracając uwagę między innymi na to, z czego rzeczy przez nas kupowane zostały zrobione.
Rynek nie pozostaje obojętny na te przeobrażenia i wraz ze zmianą konsumenckich zachowań rośnie oferta produktów ekologicznych i organicznych, w tym także opakowań przyjaznych środowisku. Dziś opakowania wykonane z makulatury i tworzyw biodegradowalnych stosowane są we wszystkich branżach, w szczególności zaś w przemyśle spożywczym. Tam, gdzie jest to możliwe, rezygnuje się z plastiku. Dlatego też już w listopadzie 2018 roku marka Paclan odeszła od produkcji plastikowych jednorazowych naczyń i słomek.
Czas na kolejny krok
Teraz producent, który na polskim rynku artykułów gospodarstwa domowego obecny jest od ponad 20 lat, postanowił jeszcze mocniej wpisać się w trend produkcji ekologicznej i jako jeden z pierwszych stworzył całą linię produktów eko.
„Przywiązujemy ogromną wagę do ochrony środowiska. Jesteśmy liderem w zakresie przetwarzania śmieci pochodzących z gospodarstw domowych, czyli tzw. odpadów pokonsumenckich. Angażujemy się w różne ekologiczne inicjatywy i wdrażamy nowoczesne technologie. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie na rynek linii For Nature, składającej się z trzynastu artykułów, z których każdy jest w jakiś sposób przyjazny dla środowiska” – podkreśla Marta Krokowicz, Marketing Manager marki Paclan.
Opakowania artykułów z nowej linii wykonane są z makulatury lub z papieru z certyfikatem FSC. A każdy produkt spełnia przynajmniej jeden z wymogów, jakie marka narzuciła sobie przy tworzeniu tej serii, a więc został wyprodukowany z:
- tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu
- materiałów naturalnych, takich jak m.in. kukurydza, agawa i wiskoza
- zużytych butelek PET
- materiałów biodegradowalnych, takich jak PLA (polilaktyd).
Czas dla natury
W produktach z linii For Nature ekologiczne są zarówno artykuły gospodarstwa domowego, jak i ich opakowania. To dziś jedyna, tak kompleksowa i pełna, oferta na rynku. Wraz z jej pojawieniem się w sklepach, klienci otrzymują możliwość wyboru. W ten sposób każdego dnia mogą przyczyniać się do ochrony natury. Wystarczy, że sięgną po For Nature:
- artykuły do gotowania i pieczenia takie jak: papier do pieczenia o długości 6 m, filtry do kawy (80 sztuk), papierowe foremki do pieczenia (3 sztuki w opakowaniu) i folia aluminiowa o długości 15 m. Papier, filtry i foremki wykonane zostały z niebielonego papieru, a ich opakowania – podobnie jak kartonik i tuleja folii aluminiowej – zostały zrobione z makulatury lub certyfikowanego papieru FSC.
- artykuły do sprzątania takie jak: zmywak celulozowy (2 sztuki w opakowaniu), ściereczki z mikrofibry (3 sztuki w opakowaniu), ściereczki kuchenne (3 sztuki w opakowaniu), uniwersalna ścierka na rolce (40 sztuk na rolce) oraz czerwone rękawice gumowe (1 para). Każdy z tych produktów zasługuje na uwagę ze względu na skład. Fibra zmywaków kuchennych powstała z włókien agawy i butelek PET. Z odzyskanych butelek PET wykonane są również ściereczki z mikrofibry. Natomiast ściereczki kuchenne zrobione zostały z wiskozy i kukurydzy, a uniwersalne ściereczki na rolce – z włókien bambusa. Gumowe rękawice powstały z kauczuku pochodzącego z certyfikowanej plantacji FSC.
- worki na śmieci – o pojemności 35 litrów (30 sztuk) i 60 litrów (20 sztuk) wyprodukowane z przetworzonych odpadów plastikowych. Worki nie zawierają barwników i dodatków zapachowych. Mają etykiety zrobione z papieru makulaturowego.
- worki na odpady BIO – stojące worki na odpady BIO o pojemności 10 litrów (10 sztuk) i worki na odpady BIO o pojemności 12 litrów (15 sztuk). Pierwsze wykonano z papieru makulaturowego, drugie – z kwasu polimlekowego (PLA). Oba produkty są kompostowalne, a materiał wykorzystany do produkcji etykiety na workach z PLA to oczywiście papier z recyklingu.
Natura jest naszym wspólnym dobrem, a ziemia wspólnym domem. Marka Paclan wprowadza na rynek nowe, ekologiczne produkty, abyśmy mogli zadbać o naszą planetę tak, jak dbamy o nasze domy. Z tego względu sieci dystrybucji produktów For Nature zostanie poszerzona o sklepy Auchan, Carrefour i Kaufland. Czy konsumenci będą zainteresowani taką ofertą? Wkrótce się przekonamy.
CENA PRODUKTU
Ceny produktów z linii For Nature marki Paclan zaczynają się od 3,45 zł.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.