Komunikaty PR

Na tropie doskonałego wzornictwa

2023-05-04  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Meble są jedną z pierwszych kwestii poruszanych w dyskusji na temat jakości danego wnętrza. W dużej mierze to one determinują charakter przestrzeni, a także sprawiają, że wydaje się ona kompletna. Co istotne, często odzwierciedlają nasz styl życia i osobowość, nie tylko samą estetyką i funkcjonalnością, ale również historią, która stoi za ich powstaniem. Jakościowe meble to produkty z duszą, a kluczowym aspektem tego zjawiska jest często postać designera stojącego za danym projektem. O zaletach współpracy z rodzimymi i międzynarodowymi projektantami zapytaliśmy markę Nobonobo.

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Jej działalność od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych z zaawansowanym wzornictwem, głównie sof. Na początku istnienia firmy, projektami produktów zajmowały się osoby wewnątrz firmy na podstawie zakupionych licencji z prawami przekazanymi do spółki. Obecnie strategia spółki to zapraszanie do współpracy projektantów zagranicznych, jak również naszych rodaków, którzy zaprojektują produkty wyłączne dla marki.

– Zawsze chcieliśmy być inni niż wszyscy. Pracujemy nad komfortem, który jest niepowtarzalny. Zdarza nam się siedzieć na meblach konkurencji, którą szanujemy i uważamy, że też tworzą świetne produkty. Staramy się jednak oferować meble, których komfort jest inny, pracować nad tym, abyśmy wyróżniali się dopracowanymi szczegółami. Nasza przygoda z projektantami zaczęła się od współpracy z Tomkiem Rygalikiem. Był naszym dyrektorem artystycznym, ale zaprojektował też dla nas pierwszą kolekcję autorską marki Nobonobo. – mówi Monika Struska, współwłaścicielka Nobonobo.

Światowy design w domowym zaciszu

– Choć coraz więcej polskich marek stawia na jakość i design, rynek wciąż nie jest nasycony. Jesteśmy pod wrażeniem zagranicznych marek, a mało promujemy meble polskie. Na początku zakładaliśmy, bazowanie na projektantach z kraju, ale szybko okazało się, że inne spojrzenie i wyczucie mają jednak projektanci z zagranicy. Mamy w Polsce wielu dobrych projektantów, ale bardziej specjalizują się oni w designie pod kontrakty. To wynika z nauczania szkół. Bardziej jest ono ukierunkowane na przestrzenie komercyjne, restauracje, biura, a jest bardzo mało produktów domowych. My chcemy zaprosić design do domów. – dodaje Tomek Matejczyk, współwłaściciel Nobonobo.

Dziś Nobonobo wypracowało sobie swoistą renomę zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Nadzieje wiążą przede wszystkim z eksportem. Głównym celem eksportowym firmy są Niemcy oraz Francja, a docelowo ziemią obiecaną wydają się być Stany Zjednoczone. Pomimo ciągłego rozwoju, doskonałe wzornictwo wciąż pozostaje w DNA marki.

– Dzisiaj już nie briefujemy projektanta pod naszą markę, tylko staramy się ocenić jego portfolio. Gdy zaczęliśmy współpracę z pierwszym projektantem, odezwał się do nas pierwszy z zagranicznych projektantów. Zadziałało to tak, że dostrzegliśmy jedną osobę i z automatu odezwało się pięciu następnych. Patrząc na rynek, także ten międzynarodowy, większe marki są mocno klasyczne. Na cały Mediolan jest zaledwie kilka brandów wyróżniających się awangardą. To właśnie kierunek, który chcemy obrać, chcemy współpracować z projektantami, którzy mają inną, ciekawą myśl projektową. Trochę przyszłościową, dla młodych ludzi, którzy lubią się otaczać oryginalnymi produktami, nie takimi jakie ma np. sąsiad. – wyjaśnia Monika Struska.

 Jako marka czujemy się konkurencyjni w gwarancyjności produktu i specyficznym komforcie. Na czym jest zbudowany. Na czym polega. Jakie daje odczucia. Wiadomo, że każdy odbiera go inaczej. Staramy się wytłumaczyć, czym nasz komfort jest inny od konkurencji. Jako marka pokazujemy również pewien styl życia. Klient który decyduję się na naszą markę, wybiera produkt, ale również wybiera styl życia. – podsumowuje Tomek Matejczyk.

O Nobonobo

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Raport wzorniczy Domoteki z Salone del Mobile 2024 już dostępny! Biuro prasowe
2024-08-06 | 11:00

Raport wzorniczy Domoteki z Salone del Mobile 2024 już dostępny!

Jakie są najnowsze trendy w urządzaniu wnętrz? I jakie wnioski architekci i projektanci wynieśli z tegorocznej edycji Salone del Mobile, najbardziej prestiżowych międzynarodowych
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Konsument

Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana

Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.

Podróże

Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem

Stylista zaznacza, że nie dla niego zatłoczone kurorty, plaże zastawione parawanami i długie kolejki turystów. Jego zdaniem takie warunki absolutnie nie sprzyjają wypoczynkowi, dlatego też stara się unikać podróży w sezonie wakacyjnym. Jak podkreśla, upały najlepiej znosi w mieście i niestraszne mu skąpane w słońcu ulice i nagrzane samochody. Z kolei na wczasy Tomasz Jacyków zazwyczaj wybiera się w czerwcu lub we wrześniu.