Komunikaty PR

Największe w Polsce targi rzeczy z drugiej ręki już w drugi weekend września

2021-08-24  |  10:00
Biuro prasowe

Miniony rok przyniósł wiele zmian. Jedną z nich jest sposób w jaki postrzegamy zakupy ubraniowe. Do łask wróciła moda vintage. Wyciągamy z szafy to, co niegdyś schowaliśmy na jej dno. Największe targi mody oraz akcesoriów z drugiej ręki już 11 i 12 września. W podróż do przeszłości w duchu vintage i retro, zabierze odwiedzających Elektrownię Powiśle ponad 50 wystawców z całej Polski. To idealne wydarzenie dla zagorzałych fanów mody z drugiej ręki, ale także tych dopiero zaczynających swoją przygodę z kupowaniem ubrań z historią, designu z minionych lat – zachęca organizatorka.

Po ogromnym sukcesie czterech edycji tarów Jestem Vintage, które spotkały się z miłym odbiorem przez Warszawiaków, wraz z końcem lata swoje kolekcje vintage zaprezentują najlepsze shop’y oraz kolekcjonerzy z całej Polski.

Styl vintage to styl, który nie szuka nowości. To styl, który daje możliwość skupienia się na tym, co już mamy. To przeciwieństwo szybkiej mody, która ciągle zachęca do kolejnych zakupów. Branża modowa, zaraz po rafinerii, jest drugim najbardziej zanieczyszczającym środowisko przemysłem na świecie. Warto pokochać to, co już zostało wyprodukowane. Warto dać rzeczom, przedmiotom kolejną szansę.

Co znajdziemy na targach Jestem Vintage?

„Zakupy na targach vintage są jak jajko z niespodzianką - nigdy nie wiesz co będzie w środku! Ubrania sprzed 20 lat i więcej, modele współczesne stylizowane na modę z ubiegłego wieku oraz świetnej jakości markowe perełki, których już nie dostaniemy w regularnej kolekcji. Na wieszakach wystawców czekać odnajdziemy wysokogatunkowe wełny (kaszmir, merynos, alpaka, angora, moher) w przystępnych cenach.

Miłośnicy ekologicznych zakupów nabędą również wspaniałe skóry, dobrze wyprawione oraz skórzane dodatki. Wiskozowe sukienki, jedwabne koszule, bawełniane t-shirty z unikalnymi nadrukami i płaszcze i trencze idealne na jesień.

Na Targach Jestem Vintage nie zabraknie również wystawców z przepiękną porcelaną, kryształami i stylowymi mebli.  To zabawa dla pasjonatów różnych stylów, eksperymentujących i kreatywnych. Styl Vintage to fuzja prawdziwych perłek z dusza z nowoczesnymi modowymi ekscesami. A te można obie można kupić z drugiej ręki.” – opowiada o wydarzeniu Izabela Miłosz, organizator.

Zakupy z drugiej ręki to przepustka do droższych marek, większej ekstrawagancji przy zachowaniu równowagi i ekologicznego podejścia. Taki rodzaj zakupów zmniejsza ślad wędlowy o 82%. Upolowane i wyszukane perełki cieszą oko bardziej niż podane na manekinie nowe trendy a raczej kopie z ostatniego tygodnia mody. Zabawa z rzeczami z poprzednich dekad rozwija nasza wyobraźnię modową i podkreśla nasz indywidualizm, podnosi nasz status konesera mody.

Poczuj kreatywnego ducha vintage

Wydarzenie wzbogacone zostało o strefę upcyclingu z licznymi aktywnościami inspirującymi do naprawienia i eksperymentowania z ulubionymi ubraniami, którym dodasz jeszcze więcej uroku i niepowtarzalnego stylu.

Do twórczego spędzenia weekendu zainspirują m.in. Bazgrołaki – kreatywny team z projektem Life Printing, gdzie przy pomocy kolorowych, autorskich prasowanek wpadniesz w szaleńczy wir kreatywności. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.