Komunikaty PR

Napisz, co czujesz. Katowicka wyświetli to na swojej fasadzie

2021-01-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W stolicy województwa śląskiego najbliższy weekend upłynie pod znakiem walentynkowych niespodzianek od Galerii Katowickiej. Od 12 do 14 lutego, w ramach akcji „Walentynki pełne miłości”, na fasadzie obiektu wyświetlane będą jedyne w swoim rodzaju wiadomości od internautów. Nadchodzący czas dodatkowo umili podcast znanych youtuberek, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej, utrzymany w duchu self-love. Nagranie zainauguruje działalność Katowickiej w serwisie Spotify.

Wyznanie dla drugiej połówki, budujący apel do świata, serdeczna wiadomość dla przyjaciół, sąsiadów czy siebie samego - już niebawem, za sprawą akcji „Walentynki pełne miłości”, wszystko to wybrzmi jeszcze mocniej niż dotychczas.

Katowicka zachęca mieszkańców miasta do dzielenia się prostymi i czułymi gestami na co dzień. Wszyscy, którzy chcą sprawić niebanalną niespodziankę bliskim, mogą zamieszczać indywidualne pozdrowienia pod dedykowanym postem na fanpage’u obiektu do wtorku, 9 lutego. Spośród nadesłanych treści najbardziej kreatywne będzie można zobaczyć w walentynkowy weekend, w godz. 6:00-22:00, na nośnikach LED w 6 różnych punktach miasta oraz na fasadzie Galerii, w godz. 16:00-24:00. Post oraz regulamin znajdują się pod adresem:  http://bityl.pl/bXhWW.

- Mimo panującej pandemii wciąż pozostajemy blisko mieszkańców Katowic. Tym razem, wykorzystując doskonałą lokalizację naszego obiektu, postanowiliśmy dać im niecodzienną możliwość dotarcia z pełnym ciepła przekazem do swoich najbliższych. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie uda się wprowadzić magiczną atmosferę w całym mieście – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

To jednak nie wszystko! Katowicka w swoim najnowszym projekcie zwraca też uwagę na fundamentalną rolę samoakceptacji. Pomagają jej w tym ekspertki od idei self-love – blogerka, Karolina Sobańska i autorka książki „Dieta to nie wszystko”, Justyna Świetlicka. Już niebawem internetowe twórczynie, w specjalnym podcaście, podzielą się wiedzą na temat dbania o siebie oraz budowania poczucia własnej wartości. Nagranie będzie dostępne na kanałach Galerii w serwisach YouTube oraz Spotify.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.