Komunikaty PR

Niezwykłe doznania zapachowe podczas prania? Poczuj odrobinę luksusu z Silan

2021-08-13  |  14:03
Biuro prasowe
Do pobrania IP_SILAN ( 0.86 MB )

Miękkie i pachnące pranie to gwarancja komfortu i zadowolenia domowników. Aby nadać tkaninom  długotrwałego zapachu i miękkości, należy wybrać skuteczne i sprawdzone płyny do płukania. Produkty marki Silan z serii Supreme zmiękczają ubrania oraz inne tekstylia, a dodatkowo przyspieszają ich suszenie. Teraz do portfolio linii Silan Supreme dołączył nowy zapach – Pleasure, który zapewni ubraniom świeżość oraz piękną, elegancką woń na długi czas. Co więcej, wszystkie płyny do płukania Silan Supreme, są obecnie dostępne w nowej odsłonie z elegancką szatą graficzną oraz nową formułą zapachową. Kupując produkty Silan na Allegro, można otrzymać niedostępną w regularnej sprzedaży pachnącą książkę „Połączone” Magdaleny Witkiewicz.

Marka Silan posiada szeroką gamę płynów do płukania tkanin – linie Sensitive, Classic, Aromatherapy czy Fresh Control sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Na rynku dostępna jest również wegańska linia Naturals, której formuła została w 99% oparta na składnikach pochodzenia naturalnego – bazą do produkcji skutecznego składnika zmiękczającego są nasiona rzepaku. Produkty z linii Silan Supreme dodadzą zaś ubraniom francuskiego blichtru i szyku.

Trwałe zapachy, które pokochasz

Linia Supreme wyróżnia się przede wszystkim unikatowymi zapachami, które zostały zainspirowane francuskimi perfumami i skomponowane przez francuskich twórców perfum – dodają świeżo wypranym ubraniom szlachetnego i kuszącego zapachu. W serii Supreme dostępne są cztery warianty: Romance, który urzeka owocowym zapachem oraz aromatem kremowej róży, Elegance, zachwycający kompozycją soczystych nut pomarańczy, Glamour, który zawiera wyrafinowaną i oryginalną bazę kwiatowo-drzewiastą oraz nowy zapach Pleasure, stanowiący świeże połączenie gruszki i jaśminu z olejkami.

Formuła każdego płynu została wzbogacona o technologię podwójnych kapsułek dla długotrwałego zapachu i miękkości tkanin. Kremowa receptura z wygładzającymi cząsteczkami chroni włókna i sprawia, że są bardziej elastyczne. Dzięki temu prasowanie tkanin staje się znacznie łatwiejsze. Warto zaznaczyć, że eleganckie, dostosowane do kształtu dłoni butelki Silan Supreme, pochodzą w 100% z plastiku z recyklingu.

„Połączone” – pachnące opowiadania we francuskim stylu

Marka Silan zaprosiła do współpracy bestsellerową pisarkę Magdalenę Witkiewicz, która stworzyła zbiór opowiadań „Połączone”, w których zapach i niebieska wstążka – jednoznacznie kojarzące się z marką Silan – odgrywają istotną rolę. – Myślę, że jest tam dużo zapachu – czasem wprost, a czasem wręcz przeciwnie. Zapach Paryża, zapach miłości, zapach namiętności – gram zapachem, to jest celowy zabieg – mówi autorka, jednocześnie podkreślając, że opowiadania bardzo podobają się zarówno jej, jak i czytelniczkom – mogłyby znaleźć się w każdym innym zbiorze.

Wydany w pachnącej okładce zbiór „Połączone” stanowią cztery opowieści: „Oddychając miłością”, „Ta noc pachnie tobą”, „Ubrana tylko w twój zapach” oraz „Rozwiąż mnie jak zagadkę”, których akcja toczy się w Paryżu. W każdej z nich, tak jak na opakowaniu Silana, pojawia się niebieska wstążka, która odgrywa rolę w życiu bohaterów. – Paryż wydaje się być czymś romantycznym, ekskluzywnym. I z tym właśnie Silan Supreme ma się kojarzyć - z takim paryskim szykiem. A wspomniana niebieska wstążka jest bardzo ważna dla bohaterów. Zawsze ma duże znaczenie – mówi Witkiewicz.

Książka „Połączone” Magdaleny Witkiewicz nie jest dostępna w regularnej sprzedaży. Można dostać ją gratis przy zakupie produktu Silan na Allegro. – Każda inicjatywa, która wspiera czytelnictwo, jest dla mnie bardzo ważna. Akcję Silan można na pewno do takich inicjatyw zaliczyć. Lubię nowe wyzwania, a czegoś takiego jeszcze nie było – dodaje Magdalena Witkiewicz.  

Więcej informacji o marce Silan można znaleźć na www.silan.pl.

Silan Supreme, cena: ok. 14 zł/1,2l

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowości od HARIBO! Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.