Nowe książeczki w zestawach Happy Meal w McDonald’s!
Czytanie z dzieckiem to doskonała forma spędzania czasu razem. Pozwala na stworzenie silnej więzi emocjonalnej oraz rozwija ciekawość świata u najmłodszych. McDonald’s w swojej nowej kampanii „Happy Meal Readers” zachęca do wspólnej lektury, pokazując, że aktywność ta nie tylko pobudza wyobraźnię, ale daje też impuls do spełniania najskrytszych marzeń.
Czytaj, rozwijaj, kochaj
Dlaczego czytanie jest tak ważne? Przede wszystkim ma ogromne znaczenie w procesie rozwoju najmłodszych – pozwala poznawać nowe słowa, rozwija wyobraźnię, ćwiczy pamięć oraz uczy koncentracji. Każda chwila spędzona z pociechą niesie za sobą wiele emocji, które przekładają się na kształtowanie pozytywnych relacji. Nie jest to jednostronne odczucie - na wspólnych aktywnościach zyskują zarówno rodzice, jak i najmłodsi członkowie rodziny.
Historie, które inspirują
Do sięgania po wspólną lekturę z dziećmi zachęca McDonald’s w ramach kolejnej odsłony kampanii „Happy Meal Readers”. Kupując zestaw Happy Meal goście restauracji mogą wybrać najnowsze książeczki z serii „Mogę zostać…”. Opowiadają one inspirujące historie wybitnych postaci, które prezentują różnorodne wzorce i postawy oraz wzmacniają ważne wartości. Udowadniają małym czytelnikom, że mogą osiągać wszystko, o czym marzą, niezależnie od płci, pochodzenia oraz wbrew stereotypom. „Mogę zostać wspaniałym piłkarzem” i „Mogę zostać bohaterem sportu” to historie znanych sportowców, m.in. Pelego, Megan Rapinoe czy Bruce’a Lee, którzy osiągnęli sukces, a wszystko zaczęło się od dziecięcych marzeń.
Najnowszej kampanii „Happy Meal Readers” towarzyszy spot reklamowy, ukazujący nieograniczoną siłę wyobraźni, która pozwala bohaterce poczuć się jak prawdziwa, wielka piłkarka.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 520 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez 89 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.
Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta
Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.