Komunikaty PR

Nowe ładowarki od marki Hama: sieciowa GaN o mocy 30 W i samochodowa o mocy 45 W

2023-07-03  |  11:16

Oferta producenta została rozszerzona o dwie nowe ładowarki, w tym jedną dla urządzeń mobilnych, opartą o azotek galu. Obie dysponują technologiami Qualcomm Quick Charge 3.0 i Power Delivery. Tak dobrany zestaw sprawi, że zawsze - stacjonarnie czy w czasie urlopowej podróży autem – szybko i bezpiecznie naładujemy smartfon, tablet lub powerbank. 

Niemiecka marka, specjalizująca się m.in. we wszelkich akcesoriach do zasilania energią różnego rodzaju sprzętów, uzupełniła portfolio nowoczesnych ładowarek GaN. Do wcześniejszych modeli o mocy 65 i 45 W dołączyła teraz wersja o mocy 30 W, mogącą się pochwalić tym samym zestawem funkcjonalności. Dodajmy dla wyjaśnienia, że GaN to skrót od azotku galu - półprzewodnika używanego przy produkcji tranzystorów w miejsce tradycyjnie stosowanego krzemu. Dzięki temu rozwiązaniu można uzyskać sporo mocy w obudowie o niewielkich gabarytach, prawie bez wydzielania ciepła. W praktyce przekłada się to na znacznie sprawniejszy transfer energii i mniejsze jej straty. Szacunki mówią, że dla tej samej objętości moc wyjściowa ładowarki opartej na azotku galu może być nawet trzy razy  większa od klasycznej alternatywy. 

Ładowarka sieciowa Hama GaN o mocy 30 W nie stanowi pod tym względem wyjątku. Głębokość korpusu wynosi 3,1 cm, szerokość 3,4 cm, a wysokość 2,9 cm. Z grubsza jest mniejsza od konwencjonalnych ładowarek aż o 60 proc.

Ten model korzysta z dwóch technologii przyspieszających ładowanie - Qualcomm i Power Delivery. Qualcomm Quick Charge 3.0 (oczywiście kompatybilny z wcześniejszymi wersjami) pozwala na czterokrotnie szybsze ładowanie urządzeń mobilnych w porównaniu z ładowarkami pozbawionymi tej funkcji. W zasięgu użytkownika jest nawet błyskawiczne zasilanie smartfonu do poziomu 60 proc. w 30 min. Z kolei Power Delivery umożliwia najwydajniejsze i jednocześnie bezpieczne ładowanie urządzenia nawet do 5 razy szybciej. Inteligentny chip automatycznie rozpoznaje i ładuje podłączony sprzęt prądem o odpowiednim napięciu oraz natężeniu. W dodatku za sprawą technologii GaN ładowarka oszczędza akumulator, wydłużając jego żywotność.

Ładowarka wyposażona jest w obustronne złącze USB-C - oznaczone na zielono, a więc kontrastujące z białym kolorem całego urządzenia. Kupimy ją w cenie 99,90 zł.

Jednocześnie wystartował już sezon wakacyjno-urlopowy, co dla wielu z nas oznacza częstsze wyjazdy autem, w których mamy schowanych sporo urządzeń mobilnych. Pamiętając o tym, Hama proponuje swoją kolejną nowość, czyli ładowarkę samochodową o mocy wyjściowej 45 W. To malutki, kruczoczarny adapter ładujący do zasilania smartfona lub tabletu poprzez gniazdo zapalniczki samochodowej.

I w tym modelu nie mogło zabraknąć Qualcomm Quick Charge 3.0, a także Power Delivery. Dzięki temu nie musimy obawiać się o prędkość ładowania podpiętych gadżetów elektronicznych.  Producent umieścił tu dwa porty USB-C: jeden o mocy 25 W, a drugi o mocy 20 W, co daje 45 W łącznej mocy. Pamiętajmy, że możemy zasilać energią dwa sprzęty jednocześnie. Zadbano również o umieszczenie w obudowie diody LED, wskazującej, czy ładowarka w danej chwili pracuje.

Cena tej ładowarki samochodowej to 69,90 zł.

Wszelkie szczegóły o obu produktach poznamy na stronie https://hamamobile.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W Biuro prasowe
2024-08-01 | 13:17

Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W

Trafiły właśnie do oferty niemieckiej marki. Charakteryzują się obecnością złącza USB-C, wyjątkowo kompaktowymi rozmiarami i obsługą przyspieszających ładowanie najnowszych
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.