Nowe modele G-SHOCK
Obchodząca w tym roku 40. rocznicę powstania marka G-SHOCK nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne wyjątkowe zegarki. Wśród nowości znajdziemy model MRG-BF1000R z serii MR-G, GMW-B5000PS i GMW-B5000PG z serii G-SHOCK Recrystallized oraz DW-5040PG, które powstały z okazji okrągłego jubileuszu.
Zegarki G-SHOCK są uznawane za najbardziej wytrzymałe na rynku. Ale marka nie ustaje w poszukiwaniu coraz lepszych, bardziej trwałych rozwiązań oraz unikatowego designu.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, poszukujących niezawodnych produktów, G-SHOCK opracował innowacyjny proces głębokiego utwardzania stali nierdzewnej, dzięki czemu osiągnięto trzykrotnie twardszy materiał od powszechnie wykorzystywanego. Rozwiązanie to przenosi zegarki G-SHOCK na nowy poziom.
Hołd dla pionierów
GMW-B5000PS i GMW-B5000PG to modele, które odtwarzają kultowy kształt pierwszego zegarka G-SHOCK, DW-5000C. Niezwykle twarda stal nierdzewna pokrywa lunetę i bransoletę. Dodatkowo każdy model ma swój unikatowy wzór krystaliczny, nadający zegarkom niepowtarzalnego charakteru. Srebrny model GMW-B5000PS i pozłacany jonami złota GMW-B5000PG mają także specjalne cechy — logo 40. rocznicy marki, napis „SINCE 1983” na tarczy oraz gwiazdkę na przycisku Mode.
DW-5040PG to kolejny już model, który powstał, aby uczcić 40-lecie obecności marki na rynku. Na jego tarczy widnieje wygrawerowany napis PROJECT TEAM „Tough”. Jest to hołd dla zespołu, który po wielu latach prób i błędów, opracował pierwszy wytrzymały zegarek G-SHOCK. W nowym modelu zastosowano proces głębokiego utwardzania metalowych elementów, zaś do stworzenia lunety i bransolety użyto tworzyw sztucznych z biomasy, co z pewnością docenią fani ekologicznych rozwiązań.
Zegarki zachwycają nie tylko designem, ale także bogatym wnętrzem. Wodoszczelne i wyjątkowo wytrzymałe modele, skrywają w sobie mechanizm ładowania baterii energią słoneczną, a integracja z Bluetooth umożliwia łatwe połączenie zegarków z urządzeniami mobilnymi. Pozwala to na zarządzanie szeregiem ustawień z poziomu aplikacji oraz na dostęp do dodatkowych funkcji.
Idealny dla nurków
Inną nowością jest zegarek z flagowej serii MR-G. Idealny produkt dla nurków, który przyciąga wzrok swoim asymetrycznym kształtem. Ponieważ pierwotnie model ten wykonany był z żywicy, by zachować jego strukturę oraz odpowiednią ruchomość obudowa zegarka została podzielona na 76 komponentów, wśród których znajdują się uszczelki typu O-ring, amortyzatory i inne drobne części. Wszystkie są polerowane przed montażem, dzięki czemu zegarek ma niepowtarzalną i atrakcyjną fakturę. Dzięki użyciu ultra-wytrzymałej tytanowej koperty i szafirowego szkła model odporny jest na zarysowania.
Czasomierz jest także wstrząsoodporny, dzięki zastosowaniu amortyzatorów z kauczuku, które również chronią szkło. Posiada certyfikat ISO gwarantujący wodoodporność do 200 metrów i dzięki równoległemu obracaniu się wskazówek godzin i minut, w trybie nurkowania, pozwala na intuicyjne odczytywanie czasu spędzonego w wodzie, zapewniając prawdziwy komfort użytkowania. Dodatkowo w zegarku zastosowano TOUGH SOLAR, illuminator o doskonałej widoczności i czytelności tarczy, które są kluczowe pod wodą.
Po sparowaniu z dedykowaną aplikacją CASIO WATCHES na smartfony użytkownicy mogą przejrzeć historię swoich nurkowań, w tym czas i miejsca nurkowania, oraz łatwo uzyskać dostęp do wykresów przypływów i odpływów dla ponad 3000 miejsc na całym świecie.
MR-G Frogman należy do najwyższej linii w serii G-SHOCK. Model produkowany jest w bardzo limitowanej ilości, wyłącznie na dedykowanej mu linii produkcyjnej przeznaczonej dla zegarków G-SHOCK EXCLUSIVE w Japonii, w fabryce YAMAGATA.
Nowe modele zachwycają wyglądem i funkcjonalnością. A wykorzystane technologie i materiały gwarantują nie tylko niezrównaną wytrzymałość, ale także komfort użytkowania na najwyższym poziomie.
Nowości z serii TEAM TOUGH oraz MR-G FROGMAN dostępne są wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.
Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.