Nowoczesna aplikacja turystyczna. Mobilny przewodnik po Opolszczyźnie i kraju oł
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
Mobilny przewodnik E – TURYSTA to kompendium wiedzy na temat zabytków i obiektów historycznych, przyrodniczych oraz kulturowych województwa opolskiego oraz kraju ołomunieckiego. Nowoczesna aplikacja umożliwia sprawne planowanie podróży oraz odkrywanie nowych miejsc turystycznych w Polsce i Czechach.
Aplikacja E-TURYSTA powstała z potrzeby podróży i odkrywania rejonów Opolszczyzny oraz sąsiednich Czech w ramach projektu „Mobilny przewodnik po województwie opolskim oraz kraju ołomunieckim (E-Turysta)". Celem inicjatywy jest promocja walorów dziedzictwa historycznego, przyrodniczego i kulturowego województwa opolskiego i kraju ołomunieckiego poprzez wykorzystanie technologii mobilnych, wspólne kampanie promujące aplikacje mobilną i wspólne imprezy tematyczne. Partnerami projektu są: Województwo Opolskie (Partner Wiodący), Kraj Ołomuniecki, Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu oraz Střední Morava - Sdružení cestovního ruchu.
Mobilna aplikacja E - TURYSTA
Planując podróż lub weekendowe zwiedzanie warto móc posłużyć się kompendium wiedzy, które skutecznie ułatwi działanie. Można oczywiście nabyć papierowy przewodnik, jednak znacznie wygodniejszą i zawierającą więcej informacji opcją jest aplikacja mobilna. To w niej znajdziemy zabytki, trasy rowerowe, cenne informacje o lokalnych atrakcjach oraz masę przydatnych wiadomości podróżniczych. E-TURYSTA to sprawne, a przede wszystkim intuicyjne w obsłudze narzędzie. - E-Turysta jest aplikacją mobilną, która prezentuje informacje m.in. o atrakcjach turystycznych, miejscach wypoczynku, kulinariach, kulturze i historii regionu opolskiego i ołomunieckiego. Dzięki niej turyści mają dostęp do opisów miejsc, tras turystycznych oraz kalendarza wydarzeń, wszystko to w jednym miejscu, w swoim smartfonie - tłumaczy koordynator projektu z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
- Pozyskiwanie i gromadzenie danych jest procesem czasochłonnym. Mając sprawdzonych i doświadczonych partnerów po stronie czeskiej mogliśmy sprawnie przygotować materiały, które są obecnie dostępne w aplikacji, a także na stronie internetowej. Aplikacja pobiera również dane bezpośrednio ze strony czeskiego partnera. Ponadto dzięki firmie programistycznej T2T System udało się połączyć wszystkie informacje w nowoczesną aplikację z której mogą korzystać wszyscy zainteresowani, a także zmodernizować stronę internetową na której także znajdziemy wszelkie ważne informacje o atrakcjach oraz wydarzeniach w obu regionach – podkreśla koordynator projektu z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. - E-Turysta to praktyczny towarzysz podróży dla wszystkich entuzjastów turystyki, którzy chcą poznać nasz region. Aplikacja jest stale aktualizowana, aby dostarczać najświeższych informacji i inspiracji dla turystów - dodaje koordynator projektu.
Stworzeniem, przygotowaniem oraz wdrożeniem aplikacji E-TURYSTA zajęła się firma programistyczna T2T System, która w ramach projektu zmodernizowała także stronę www.travel.opolskie.pl - Turystyczne aplikacje mobilne, to przede wszystkim ogromne ułatwienie dla osób, które chcą poznać nowe rejony oraz dla tych, które mieszkają w pobliżu, ale do tej pory nie miały okazji przyjrzeć się swojej okolicy. Jako, że jest to narzędzie łączące atrakcje dwóch obszarów, polskiego i czeskiego dostępne jest w obu tych wersjach językowych oraz w języku angielskim. Przygotowanie takiej aplikacji oraz modernizacja strony internetowej było nie lada wyzwaniem, ale dzięki sprawnemu przepływowi informacji i współpracy zrobiliśmy to. Stworzyliśmy narzędzie niesłychanie intuicyjne i pełne ważnych wiadomości turystycznych. Dzięki temu możemy odkryć miejsca o których nie mamy pojęcia. W tym wypadku wyraźnie widzimy jak nowoczesne technologie ułatwiają życie i cieszę się, że powstaje coraz więcej takich inicjatyw - mówi Tomasz Urban, właściciel firmy T2T System.
E – TURYSTA to doskonałe narzędzie dla miłośników turystyki, i nie tylko. Każdy kto zechce spędzić ciekawie czas, zwiedzić nowe miejsca bądź poznać swój region w którym mieszka znajdzie coś dla siebie. Aplikacja jest darmowa.
* * *
T2T System wspiera przedsiębiorstwa i instytucje w wykorzystaniu technologii informacyjnej. Tworzy i wdraża oprogramowanie, administruje systemami, serwerami i sieciami, świadczy usługi outsourcingu IT. Firma powstała z pasji do informatyki, dziś skupia specjalistów z równych dziedzin programowania i administracji IT.
***
Tekst: Adventure Media
Zdjęcie: Adventure Media
Kontakt dla mediów:
www.t2t-system.com
Aleksandra Dik
aleksandradik@adventure.media.pl
tel: 604 231 738
Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl
tel. Kom. 690 449 064
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
![Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_898957466,w_238,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W
![TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż](/files/_uploaded/glownekonf_739543236,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
![Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie](/files/_uploaded/glownekonf_181333958,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.