Komunikaty PR

Odbiór przesyłek w centrach handlowych wygodnym rozwiązaniem

2020-12-18  |  13:00
Biuro prasowe

Ostatnie dni przed Świętami Bożego Narodzenia od lat oznaczają zakupową gorączkę. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez UCE Research oraz Grupę BLIX, w tym roku co najmniej 70 proc. badanych wybiera zakupy świąteczne w internecie. Nic dziwnego, że wiele osób ma problem z odebraniem paczki w określonej lokalizacji. Sposobem na przepełnione paczkomaty może być wybór dostawy do urządzenia w galerii handlowej. To komfortowe rozwiązanie nie tylko w okresie przedświątecznym.

Wyniki badania UCE Research oraz Grupy BLIX potwierdza także raport opublikowany przez Gemius, z którego wynika, że zakupów w sieci dokonuje 73% Polaków, co oznacza 11-procentowy wzrost rok do roku. 

Paczkomaty zewnętrze często bywają przepełnione, a w ostatnich dniach przed świętami, zdarza się, że urządzenie, w którym została umieszczona nasza przesyłka jest znacznie oddalone od pierwotnie wybranej lokalizacji. W takiej sytuacji dobrym rozwiązaniem okazuje się możliwość odbioru paczki z urządzenia zamontowanego wewnątrz obiektu handlowego. Chociaż ogranicza to czas odebrania przesyłki, to pozwala uniknąć sytuacji, w której paczka zostaje przekierowana do innych urządzeń lub najbliższych punktów odbioru, np. w kioskach lub sklepach zoologicznych, których godziny otwarcia również zawężają czas jej odbioru. Dzięki wyborowi paczkomatu umieszczonego w obiekcie handlowym, możemy odebrać przesyłkę dokładnie w tej lokalizacji, do której została zamówiona.

Przykładem obiektu, w którym wprowadzono takie rozwiązanie jest centrum handlowe Galeria Przymorze w Gdańsku. Został tam umieszczony Paczkomat® InPost, należący do największego operatora logistycznego w Polsce. 

- Centrum handlowe Galeria Przymorze reaguje na codzienne potrzeby mieszkańców dzielnicy. Stąd pochodzi większość naszych stałych klientów, dla których ważna jest możliwość załatwienia wszystkich spraw w jednym miejscu. Mogą zrobić tu zakupy, skorzystać z usług krawca, szewca, zegarmistrza czy pralni, podpisać umowę na energię, internet czy telefon, a teraz także odebrać przesyłkę z Paczkomatu® InPost. Jestem przekonana, że umieszczenie urządzenia na terenie naszego centrum pozwoli oszczędzić czas i będzie po prostu wygodne dla klientów mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor centrum handlowego Galeria Przymorze.

Zakupy internetowe komplementarne dla sprawunków w centrach handlowych

Zamówienie przesyłki do paczkomatu w galerii handlowej to dobre rozwiązanie nie tylko w tak intensywnym okresie, jakim są ostatnie dni przed Świętami Bożego Narodzenia. Odbieranie paczek podczas wykonywania codziennych sprawunków jest bardzo wygodne. Pandemia koronawirusa spowodowała, że coraz więcej osób decyduje się na zakupy internetowe. Jednocześnie, zwiększony wolumen zakupów online nie przyczynił się do rezygnacji z codziennych sprawunków w sklepach stacjonarnych. Z raportu KPMG wynika, że dla 70 proc. badanych, głównym powodem podjęcia decyzji o zakupach spożywczych w sklepie stacjonarnym jest dogodna lokalizacja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy CH Focus z nową ofertą dla dzieci Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:20

CH Focus z nową ofertą dla dzieci

Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi,
Zakupy Port Łódź ze Strefą Kibica
2024-05-21 | 10:45

Port Łódź ze Strefą Kibica

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych
Zakupy Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!
2024-05-21 | 08:20

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.