Komunikaty PR

Ostatni moment na świąteczne zakupy. Gdzie znaleźć oryginalny prezent?

2020-12-18  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Przedświąteczna gorączka trwa, a na zakup brakujących prezentów pozostało już bardzo niewiele czasu. Gdzie udać się w poszukiwaniu inspiracji, które będą jedyne w swoim rodzaju? Gdzie znaleźć lokalne marki? MYSIA 3 to miejsce dla wszystkich, którzy chcą kupować świadomie.

Przedświąteczne zakupy to dobra okazja, aby pomyśleć o najbliższych nam osobach, sprawić im radość i wybrać prezenty, które będą dopasowane do ich osobowości. Gdzie można wybrać się na bezpieczne zakupy, znaleźć inspiracje i lokalne marki? Wszystkim, którzy starają się kupować świadomie, z pewnością przypadnie do gustu kameralny dom handlowy: MYSIA 3.

Przedmioty z duszą dla koneserów designu

Miłośnikom dobrego wzornictwa z pewnością przypadnie do gustu ozdobna ceramika czy designerskie dodatki. W salonie NAP czekają dodatki, które ucieszą wszystkich ceniących klasykę wzornictwa, ale także odrobinę wzorniczego szaleństwa. Z kolei ręcznie wykonane przedmioty można znaleźć na drugim piętrze w niedawno otwartym pop up store ceramiki Fenek.

Wielki powrót winyli

Nowością jest sklep ASFALT SHOP, prawdziwy raj dla melomanów i kolekcjonerów winyli. Można tu kupić zarówno używane, kolekcjonerskie wydania, jak i muzyczne nowości dla wszystkich, którzy najbardziej cenią dźwięk gramofonu. Poza płytami winylowymi, można tu również znaleźć kasety magnetofonowe, płyty CD, gramofony i wiele innych prezentów, które docenią miłośnicy muzyki. Siedziba sklepu znajduje się naprzeciwko Galerii Leica Camera na drugim piętrze.

Raj dla zmysłów

Poza pomysłami na prezenty, w domu handlowym można również znaleźć owoce i warzywa od Pana Warzywko. Na parterze, w miejscu, gdzie dawniej funkcjonowała kawiarnia Deli3, obecnie znajduje się sklep Owoce&warzywa, delikatesowy pop up, w którym na wszystkich czeka ogromna porcja witamin. W poszukiwaniu pomysłu na deser, warto udać się z kolei do cukierni Odette, w której nie brakuje świątecznych ciastek, które nie tylko świetnie smakują, ale także cieszą oczy. Szukając prezentu, który trafi w najbardziej wyrafinowane gusta, warto odwiedzić perfumerię Impressium, która przenosi do świata niszowych zapachów. Wszystkich wyznających zasadę less is more z pewnością docenią skandynawską prostotę od COS. Miłośnicy minimalizmu w japońskim wydaniu mogą znaleźć coś dla siebie w salonie MUJI.

Dom handlowy będzie dostępny dla odwiedzających również w styczniu 2021 z zachowaniem norm sanitarnych. MYSIA 3 jest miejscem przyjaznym psom. Na zakupy można wybrać się w towarzystwie ukochanego czworonoga.

Marki dostępne w przestrzeni MYSIA 3: COS, NAP, MUJI, Odette, ORSKA, Alba1913, Bynamesakke, Blask Store, SVOI, Rilke, perfumeria niszowa Impressium, Elementy, Balagan, Gloomy Sunday, Leica Store, 6×7 Leica Gallery Warszawa, Owoce&warzywa, ASFALT SHOP.

Więcej na: https://mysia3.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu Biuro prasowe
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad
Zakupy E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów
2024-06-25 | 16:00

E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów

  Branża e-commerce w Finlandii przeżywa dynamiczny wzrost, stanowiąc 16% całości fińskiego handlu detalicznego i stwarzając nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.