Pako Lorente prezentuje nowe oblicze marki i otwiera sezon jesień-zima 21/22
#kolekcja
Pako Lorente ponownie zabiera współczesnego mężczyznę w wyjątkową podróż pełną różnorodności, inspiracji i nietypowych połączeń, prezentując zupełnie nową odsłonę marki. Jest to droga inspirowana stylem dzisiejszej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć. Nieformalnym, codziennym i niezobowiązującym. Stylem, który odpowiada dzisiejszej codzienności, jednocześnie pozostając wyrazem pewnej indywidualności – tak cenionej w dzisiejszym świecie. To ewolucja, która sprawiła, że z ogromną łatwością łączymy świat biznesu i oficjalnych spotkań z błogim wypoczynkiem – często pozostając w tej samej, swobodnej stylizacji. Dokładnie taka jest nowa kolekcja Pako Lorente – wyjątkowa przez swoją prostotę, niewymuszona i odpowiadająca na potrzeby każdego mężczyzny.
Motywem przewodnim opowieści o kolekcji Pako Lorente na sezon jesień-zima 21/22 są wariacje wpływów i inspiracji, którymi projektanci kierowali się podczas tworzenia fasonów. Modową przygodę z marką rozpoczynamy od nowoczesnego minimalizmu w linii Modern Fashion Staples inspirowanej architekturą tętniących życiem metropolii, które rozkochują w sobie współczesnych miłośników miejskiego życia. Podróż przez klasyczne, męskie krawiectwo w nurcie wizytowo-formalnym zahacza również o modę codzienną we współczesnym ujęciu linii Casual Club. Wszystko to sprawia, że marka stworzyła kompletny wizerunek współczesnego mężczyzny poprzez niezwykle połączenia produktowe w ramach aż trzech linii. Tak, by każdy z Panów mógł wyrazić siebie. Swoją osobowość, styl, ukryte pragnienia.
I tym razem Pako Lorente na równi z designem postawiło komfort użytkowania, pozwalający łatwiej znieść zmienne w sezonie jesienno-zimowym warunki pogodowe. W kolekcji pojawiają się tkaniny gwarantujące wygodę – niezwykle lekkie i miękkie, a jednocześnie dające ciepło. Wyraźne struktury matowych wełen oraz dzianin spotykają się tu z tkaninami o technicznym charakterze. Marka niezmienne przykłada także najwyższą wagę do jakości tkanin. I tym razem sięgnięto po rozwiązania od renomowanych, sprawdzonych dostawców.
– Najświeższe propozycje marki Pako Lorente to odpowiedź na potrzeby współczesnych mężczyzn, którzy nie boją się wyrażać siebie poprzez niebanalne rozwiązania modowe. Niezwykle ważne było dla nas, by zaprezentować się od nieco innej, mniej zobowiązującej strony, jednocześnie pamiętając o szlachetnym krawiectwie i ponadczasowych rozwiązaniach najchętniej wybieranych przez mężczyzn. Marka Pako Lorente to dziś produkty nie tylko na wyjątkowe okazje, lecz również na co dzień. Różnorodność linii sprawia, że zabawa modą i łączenie pozornie niewspółgrających produktów staje się z nami jeszcze prostsza i przyjemniejsza – mówi Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.
Paletę kolorów w kolekcji Pako Lorente definiują barwy ziemi – neutralne jasne i ciemne odcienie grafitów i szarości, beżu oraz granatu. Nietuzinkowe akcenty wyznaczają z kolei charyzmatyczne odcienie bordo oraz butelkowej zieleni, które nieprzerwanie dominują na światowych wybiegach. Różnorodność barw z pewnością zadowoli wszystkich klientów – od tych wybierających sprawdzone, proste rozwiązania po trendsetterów lubiących wyróżniać się z tłumu. Dokładnie taka jest nowa odsłona marki – niebanalna, trudna do zdefiniowana, a jednocześnie dająca możliwość stworzenia wielu stylizacji – tych bardziej ekscentrycznych, jak również stonowanych.
– Wszyscy znaleźliśmy się w nowej rzeczywistości, która nie tylko doprowadziła do przewartościowania naszych potrzeb, lecz przyczyniła się również do całkowitej zmiany codzienności i postaw, a więc i szeroko rozumianego stylu życia. Przyjrzeliśmy się dokładnie DNA marki i postanowiliśmy je reinterpretować, dostosowując nasze linie do wymagań współczesnego mężczyzny. Tym samym prezentujemy zupełnie nowy, nieszablonowy sposób łączenia linii, gdzie wygoda i styl łączą się w spójną całość, tworząc zupełnie nową estetykę – dodaje Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.
Choć w asortymencie pojawiły się mniej zobowiązujące zestawienia takie jak bluzy z kapturem, czy dresowe spodnie, firma pozostaje wierna swoim korzeniom, tym samym pamiętając, że koszule to wciąż najchętniej wybierany element garderoby każdego mężczyzny. W ramach najnowszej kolekcji Pako Lorente oferuje więc szeroką gamę ciekawych printów, które wyglądają stylowo pod garniturem lub modnie z parą dżinsów dla preferujących bardziej swobodny wygląd. Marka bawi się modą, śledzi trendy i nieprzerwanie zaskakuje, prezentując niezwykłe zestawienia.
Pako Lorente stale obserwuje trendy obowiązujące wśród współczesnych mężczyzn oraz ich oczekiwania, by jak najlepiej dopasować je do potrzeb swojego klienta. To tu elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym na codzienne stylizacje. Marka dba o to, by w ramach trzech linii każdy mężczyzna odnalazł styl, w którym poczuje się pewnie i komfortowo.
Więcej informacji na temat najnowszej kolekcji znajdziemy na pakolorente.com.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.