Komunikaty PR

Pako Lorente prezentuje nowe oblicze marki i otwiera sezon jesień-zima 21/22

2021-08-24  |  18:00
Biuro prasowe

#kolekcja

Pako Lorente ponownie zabiera współczesnego mężczyznę w wyjątkową podróż pełną różnorodności, inspiracji i nietypowych połączeń, prezentując zupełnie nową odsłonę marki. Jest to droga inspirowana stylem dzisiejszej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć. Nieformalnym, codziennym i niezobowiązującym. Stylem, który odpowiada dzisiejszej codzienności, jednocześnie pozostając wyrazem pewnej indywidualności – tak cenionej w dzisiejszym świecie. To ewolucja, która sprawiła, że z ogromną łatwością łączymy świat biznesu i oficjalnych spotkań z błogim wypoczynkiem – często pozostając w tej samej, swobodnej stylizacji. Dokładnie taka jest nowa kolekcja Pako Lorente – wyjątkowa przez swoją prostotę, niewymuszona i odpowiadająca na potrzeby każdego mężczyzny.

Motywem przewodnim opowieści o kolekcji Pako Lorente na sezon jesień-zima 21/22 są wariacje wpływów i inspiracji, którymi projektanci kierowali się podczas tworzenia fasonów. Modową przygodę z marką rozpoczynamy od nowoczesnego minimalizmu w linii Modern Fashion Staples inspirowanej architekturą tętniących życiem metropolii, które rozkochują w sobie współczesnych miłośników miejskiego życia. Podróż przez klasyczne, męskie krawiectwo w nurcie wizytowo-formalnym zahacza również o modę codzienną we współczesnym ujęciu linii Casual Club. Wszystko to sprawia, że marka stworzyła kompletny wizerunek współczesnego mężczyzny poprzez niezwykle połączenia produktowe w ramach aż trzech linii. Tak, by każdy z Panów mógł wyrazić siebie. Swoją osobowość, styl, ukryte pragnienia.

I tym razem Pako Lorente na równi z designem postawiło komfort użytkowania, pozwalający łatwiej znieść zmienne w sezonie jesienno-zimowym warunki pogodowe. W kolekcji pojawiają się tkaniny gwarantujące wygodę – niezwykle lekkie i miękkie, a jednocześnie dające ciepło. Wyraźne struktury matowych wełen oraz dzianin spotykają się tu z tkaninami o technicznym charakterze. Marka niezmienne przykłada także najwyższą wagę do jakości tkanin. I tym razem sięgnięto po rozwiązania od renomowanych, sprawdzonych dostawców.

– Najświeższe propozycje marki Pako Lorente to odpowiedź na potrzeby współczesnych mężczyzn, którzy nie boją się wyrażać siebie poprzez niebanalne rozwiązania modowe. Niezwykle ważne było dla nas, by zaprezentować się od nieco innej, mniej zobowiązującej strony, jednocześnie pamiętając o szlachetnym krawiectwie i ponadczasowych rozwiązaniach najchętniej wybieranych przez mężczyzn. Marka Pako Lorente to dziś produkty nie tylko na wyjątkowe okazje, lecz również na co dzień. Różnorodność linii sprawia, że zabawa modą i łączenie pozornie niewspółgrających produktów staje się z nami jeszcze prostsza i przyjemniejsza – mówi Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Paletę kolorów w kolekcji Pako Lorente definiują barwy ziemi – neutralne jasne i ciemne odcienie grafitów i szarości, beżu oraz granatu. Nietuzinkowe akcenty wyznaczają z kolei charyzmatyczne odcienie bordo oraz butelkowej zieleni, które nieprzerwanie dominują na światowych wybiegach. Różnorodność barw z pewnością zadowoli wszystkich klientów – od tych wybierających sprawdzone, proste rozwiązania po trendsetterów lubiących wyróżniać się z tłumu. Dokładnie taka jest nowa odsłona marki – niebanalna, trudna do zdefiniowana, a jednocześnie dająca możliwość stworzenia wielu stylizacji – tych bardziej ekscentrycznych, jak również stonowanych.

– Wszyscy znaleźliśmy się w nowej rzeczywistości, która nie tylko doprowadziła do przewartościowania naszych potrzeb, lecz przyczyniła się również do całkowitej zmiany codzienności i postaw, a więc i szeroko rozumianego stylu życia. Przyjrzeliśmy się dokładnie DNA marki i postanowiliśmy je reinterpretować, dostosowując nasze linie do wymagań współczesnego mężczyzny. Tym samym prezentujemy zupełnie nowy, nieszablonowy sposób łączenia linii, gdzie wygoda i styl łączą się w spójną całość, tworząc zupełnie nową estetykę – dodaje Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.

Choć w asortymencie pojawiły się mniej zobowiązujące zestawienia takie jak bluzy z kapturem, czy dresowe spodnie, firma pozostaje wierna swoim korzeniom, tym samym pamiętając, że koszule to wciąż najchętniej wybierany element garderoby każdego mężczyzny. W ramach najnowszej kolekcji Pako Lorente oferuje więc szeroką gamę ciekawych printów, które wyglądają stylowo pod garniturem lub modnie z parą dżinsów dla preferujących bardziej swobodny wygląd. Marka bawi się modą, śledzi trendy i nieprzerwanie zaskakuje, prezentując niezwykłe zestawienia.

Pako Lorente stale obserwuje trendy obowiązujące wśród współczesnych mężczyzn oraz ich oczekiwania, by jak najlepiej dopasować je do potrzeb swojego klienta. To tu elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym na codzienne stylizacje. Marka dba o to, by w ramach trzech linii każdy mężczyzna odnalazł styl, w którym poczuje się pewnie i komfortowo.

Więcej informacji na temat najnowszej kolekcji znajdziemy na pakolorente.com.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.