Komunikaty PR

Piękno kryje się w duszy - projekt "Jesteś idealna..." marki Patrizia Aryton

2021-10-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Do pobrania jpg ( 6.67 MB )

Prawdziwe piękno kryje się głęboko w duszy i to o nim opowiada czwarta odsłona projektu marki Patrizia Aryton. Kampania na sezon jesienno-zimowy 2021 „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawia historie pięciu inspirujących Kobiet, które w swojej codzienności dążą do realizacji swojego potencjału. Ich doświadczenia motywują by być gotowym do spełniania marzeń, rozwoju talentów i własnych możliwości. Wartości wybranych Pań są bliskie polskiej firmie, która świadomie kontynuuje projekt z ekscytującymi bohaterkami.

Akceptacja samego siebie to proces, który może trwać całe życie. Z czasem zdejmujemy maski, które chronią nas będąc tarczą przed codziennymi wyzwaniami. Dążąc do samorealizacji czerpiemy z mądrości życiowych by stać się tym kim chcemy, a nie tym jak chcą widzieć nas inni ludzie. Decyzje podejmowane świadomie prowadzą właściwymi ścieżkami, których finał może być zaskakujący. Marka Patrizia Aryton kontynuuje cykl „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przy pomocy pięciu sylwetek Kobiet, które z bagażem doświadczeń pokazują, jak żyć w zgodzie ze sobą. Firma w komunikacji rezygnuje z tradycyjnych modelek by oprócz pięknych ujęć dostarczyć Klientkom inspirujących historii, opowiedzianych przez wyjątkowe bohaterki. Rodzinna marka, której fundamentem od początku istnienia była i jest Kobieta, skupia się na osobowości oraz dążeniu do samorealizacji w życiu. To wielowymiarowy projekt, który ma motywować i przybliżać sytuacje, z którymi ma lub może mieć styczność wiele Polek. Spełniają swoje marzenia, wychowują dzieci, prowadzą fundacje, działają społecznie i aktywnie wspierają potrzebujących. Zmieniają swój świat, ale też bliskie im otoczenia. Ich inspirujące historie marka będzie przybliżać w sezonie jesienno-zimowym 2021.  

Marka Patrizia Aryton wychodzi z założenia, że strój jest dopełnieniem kobiecego wnętrza. Po beżowych i kremowych propozycjach wraca do dobrze znanej klasyki. Na zdjęciach studyjnych Marcina Biedronia obserwujemy bohaterki w eleganckich zestawach opartych na bieli, czerni i kolorze granatowym. Szykowne stylizacje tak samo jako proste fryzury podkreślają wiarygodność i szczerość naturalnych modelek. Ponadczasowe garnitury w połączeniu z jedwabnymi bluzkami tworzą lekkie zestawy. Reinterpretacja klasyki widoczna jest na kadrach wykonanych poza studiem. Słynne płaszcze otulające sylwetki bohaterek w butelkowej zieleni lub głębokim burgundzie uzupełniają i podkreślają osobowości Pań z projektu. Wśród nowych propozycji, oprócz tych biznesowych w kolekcji znalazły się te do codziennego użytkowania. Parka z białym kołnierzem, srebrna kurtka z obszernym kołnierzem czy kamelowa puchowa kurtka wykonana z dodatkiem kaszmiru. Wyróżniającym się elementem jednej ze stylizacji jest biały, mięsisty płaszcz wykonany z wełny teddy bear.

Marka odchodzi od sztywnego mundurku. Do garniturowych spodni załóż wygodne sneakersy, do płaszcza czapkę z daszkiem wykonaną z wełny, a pod elegancki kardigan ubierz t’shirt z nieoczywistym nadrukiem. W kolekcji jesień-zima 2021 nie brakuje dobrze znanych, ponad sezonowych modeli: dyplomatki, płaszcz z szalowym kołnierzem czy dzianinowych sukienek. Wprowadzane do sprzedaży od kilku sezonów kamizelki puchowe występują w kilku wariantach – krótka, długa, dwustronna. By stały się pożądanym akcesorium zastosowano różne, dekoracyjne pikowania na materiale.

Kolekcja jesień-zima 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W czwartej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” poznajemy 5 Kobiet prezentujących kolekcję jesień-zima 2021. Sylwetki bohaterek będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:00

Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN

Wraz z nadejściem nowego sezonu pojawiają się trendy, które łączą elegancję z komfortem, pozwalając na tworzenie swobodnych, ale jednocześnie profesjonalnych stylizacji. Od
Moda Kolorowa nowość od marki Kubota
2024-09-30 | 01:00

Kolorowa nowość od marki Kubota

Czytanie książki pod kocem, oglądanie ulubionego serialu czy gotowanie sezonowych potraw? Bez względu na to, jakie są Twoje jesienne plany, uzupełnij je o klapki Rzep Multicolor, najnowszą
Moda Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
2024-09-26 | 12:00

Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?

Wraz z nadejściem jesieni nadchodzi czas na porządkowanie i odświeżanie garderoby. Vinted przyjrzała się nawykom zakupowym Polek i Polaków. Badanie* konsumenckie przeprowadzone dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.