Komunikaty PR

Początek lata NASCAR Cup Series na antenie Motowizji!

2023-06-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Lato to zdecydowanie najgorętsza pora roku, podobnie jeżeli chodzi o lato jest w wyścigach NASCAR Cup Series. Historycznie właśnie w tym okresie pojawiały się dominujące serie przeradzające się w mistrzowskie triumfy, kierowcy udowadniali swoje znaczenie w walce o najważniejszy cel. Podobnie może być w tym roku, o czym w będą mogli przekonać się widzowie Motowizji.

 

W ostatnich tygodniach kierowcy pucharowej serii NASCAR odwiedzili owal Gateway i tor drogowy w Sonomie, a później udali się na tygodniową przerwę w rywalizacji. Na pierwszym obiekcie swoje duże znaczenie udowodnił Kyle Busch. Kierowca, który w tym roku rozpoczął swoją przygodę z zespołem Richarda Childressa wygrał już trzeci wyścig. Oznacza to, że w szesnastu dotychczasowych wyścigach wywalczył więcej triumfów niż w dwóch ostatnich latach swojej obecności w zespole Joe Gibbs Racing. Busch udowadnia, że jest jednym z faworytów tegorocznej walki o tytuł mistrzowski. W przeszłości zdarzało się już, że kierowcy zdobywali tytuł mistrzowski w pierwszym sezonie po zmianie zespołu. Jednym z takich przypadków jest chociażby triumf Kevina Harvicka w 2014 roku tuż po przejściu z zespołu właśnie Richarda Childressa do zespołu Stewart-Haas Racing.

 

Rywalizacja w Sonomie przebiegła pod dyktando Martina Truexa Jr. Kierowca Toyoty z numerem #19 wygrał z ogromną przewagą nad resztą stawki. Zespół Joe Gibbs Racing poprawił swoje wyniki na torach drogowych, czego beneficjentem stał się Truex. Było to już jego czwarte zwycięstwo na kalifornijskim obiekcie.

 

Kolejne dwa tory jakie pojawiają się na mapie topowej serii NASCAR to Nashville Superspeedway i tor uliczny w Chicago. Ten pierwszy, to tri-owal obecny w kalendarzu już od kilku lat. Obiekt jest nieco, krótszy od klasycznych 1.5-milowców oraz posiada betonową nawierzchnię, co czyni go naprawdę unikalnym. Jak dotąd udało się go jednak okiełznać, tylko kierowcom jednego zespołu. Zarówno wyścigi w 2021 jak i w 2022 roku wygrali kierowcy Hendrick Motorsports - Kyle Larson i Chase Elliott. Można zatem stawiać ich w roli faworytów, a szczególnie innego zawodnika zespołu - Williama Byrona. Kierowca Chevroleta #24 zwyciężał w tym roku już trzykrotnie. Posiadając doświadczenie zdobyte przez zespołowych kolegów i wszechstronność pokazywaną na przestrzeni tego roku, może być jednym z topowych faworytów do niedzielnego zwycięstwa.

 

Rywalizacja na torze ulicznym w Chicago będzie zupełną nowością. Po raz pierwszy w historii pucharowa seria NASCAR pojawi się na torze ulicznym. Obiekt został wytyczony na ulicach w samym centrum Chicago - tuż przy brzegu jeziora Michigan. Ciężko podjąć się tutaj jednoznacznej oceny tego, kto może okazać się faworytem tak specyficznych zmagań. Kierowcy, którzy w przeszłości triumfowali na torach drogowych będą mieli większe szanse, ale dość często najnowszej historii wyścigów NASCAR zdarzało się, że w przypadku pojawienia się zupełnie nowego obiektu w kalendarzu, wszelkie prognozy okazywały się chybione.

 

Jedno jest natomiast pewne. Podczas rywalizacji w Chicago na torze pojawią się gwiazdy światowego motorsportu. Po raz kolejny w NASCAR zobaczymy Jensona Buttona - mistrza świata Formuły 1, który przed kilkoma tygodniami ścigał się samochodem NASCAR podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Na ulicach “wietrznego miasta” pojawi się także nowozelandzki kierowca na co dzień ścigający się w australijskiej serii Supercars. Shane Van Gisbergen - bo o nim mowa, zaliczy debiut w NASCAR Cup Series

 

Wyścig na torze Nashville Superspeedway na antenie Motowizji w formie retransmisji już w poniedziałek 26 czerwca o godzinie 17:30. Rywalizacja na ulicznym torze w Chicago tydzień później - na żywo w niedzielę 2 lipca o godzinie 23:30. Oba wyścigi skomentują Szymon Tworz i Michał Budziak.

 

Transmisje NASCAR w Motowizji:

 

  • NASCAR Cup Series 2023 Nashville Superspeedway - retransmisja wyścigu – poniedziałek, 26 czerwca, godz. 17:30
  • NASCAR Cup Series 2023 Chicago Street Course - transmisja wyścigu – niedziela, 2 lipca, godz. 23:30
  • NASCAR Cup Series 2023 Atlanta Motor Speedway - retransmisja wyścigu – poniedziałek, 10 lipca, godz. 18:00
  • NASCAR Cup Series 2023 New Hampshire Motor Speedway - transmisja wyścigu – niedziela, 16 lipca, godz. 20:30
  • NASCAR Cup Series 2023 Pocono Raceway - transmisja wyścigu – niedziela, 23 lipca, godz. 20:30
  • NASCAR Cup Series 2023 Richmond Raceway - transmisja wyścigu – niedziela, 30 lipca, godz. 21:00

 

Podsumowania NASCAR w Motowizji:

 

  • NASCAR Cup Series 2023 Nashville Superspeedway - podsumowanie wyścigu – wtorek, 27 czerwca, godz. 22:20
  • NASCAR Cup Series 2023 Chicago Street Course - podsumowanie wyścigu – wtorek, 4 lipca, godz. 22:20
  • NASCAR Cup Series 2023 Atlanta Motor Speedway - podsumowanie wyścigu – wtorek, 11 lipca, godz. 22:20
  • NASCAR Cup Series 2023 New Hampshire Motor Speedway - podsumowanie wyścigu – wtorek, 18 lipca, godz. 22:20
  • NASCAR Cup Series 2023 Pocono Raceway - podsumowanie wyścigu – wtorek, 25 lipca, godz. 22:20

 

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander „Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: w tym transmisje z licznych zawodów żużlowych, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe oraz relacje z WRC, ERC, WRX, RSMP, GSMP, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.


Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA – pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

 

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Fotoradary – jak działają i gdzie można sprawdzić ich lokalizację? Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Fotoradary – jak działają i gdzie można sprawdzić ich lokalizację?

Funkcjonowanie fotoradarów w Polsce Fotoradary w Polsce często ustawiane są w rejonach, w których w przeszłości występowała duża liczba wypadków lub wykroczeń. O
Motoryzacja Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE
2024-07-09 | 01:00

Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE

W tym roku prawdopodobny jest najwyższy od lat import indywidualny używanych samochodów. To często starsze auta – średnio ponad 12-letnie. Średnia wieku samochodu
Motoryzacja Rzeź średnich firm transportowych
2024-07-09 | 01:00

Rzeź średnich firm transportowych

Średnie firmy transportowe, które rozwinęły firmy do kilkunastu pojazdów, teraz wyprzedają park maszynowy. Właściciel, jeżdżąc na 2 auta „ze szwagrem”, ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.