Komunikaty PR

Pokochaj bujanie w śmietankowych obłokach

2020-11-17  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.68 MB )

Królewskie Mleczko z Wawelu, czyli puszyste okrągłe pianki, oblane wyśmienitą czekoladą, wzbogaciło się o nowy, królewski smak! Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe. A to oznacza jeszcze więcej lekkości i subtelnego aromatu. Chwila oderwania się od codzienności i beztroskiego bujania w obłokach jest teraz na wyciągnięcie ręki!

Nowa propozycja Wawelu przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom oryginalnych, wyjątkowych, rozpływających się w ustach słodyczy. Ten niezwykły duet śmietanki i wanilii wyróżnia jedyna taka płaska forma i okrągły kształt, podkreślające lekkość i delikatność pianek. Stylizowana litera “W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości i doskonałego smaku. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą zapomnienia. Zgodnie z dewizą marki - lekkość na okrągło!

Na półkach sklepów, produkt Wawelu kusi wzrok charakterystycznym, eleganckim opakowaniem w modnych pastelowych barwach. To atrakcyjne i nowoczesne motywy zdobnicze, “szkatułkowa” forma otwarcia, aksamitne wykończenie oraz… niezwykle apetyczny wygląd! Nowy duet smakowy Królewskiego Mleczka nadaje się zatem idealnie jako prezent na każdą okazję.

Królewskie Mleczko Śmietankowe i Waniliowe, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. A to oznacza tworzenie doskonałych słodyczy o prostym składzie, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów. A wszystko to, przy zachowaniu 100% wyjątkowego smaku i najwyższej jakości.


Królewskie Mleczko Śmietankowe Wawel - to lekkie i puszyste pianki o subtelnym, pełnym smaku oraz delikatnym aromacie w nowej, śmietankowej odsłonie. Niezwykle lekkie i puszyste, oblane rozpływającą się w ustach ciemną czekoladą, przygotowaną według oryginalnych receptur. Wyśmienicie sprawdzą się w każdej niemal okazji - jako wyszukany dodatek do kawy lub herbaty, słodki poczęstunek w czasie spotkań z rodziną i znajomymi, a także codzienna przekąska - idealna o każdej porze dnia.

Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.