Pokój dziecka pobudzający wyobraźnię
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Kreatywność dzieci nie zna granic. Z niepojętą dla dorosłych fantazją potrafią bawić się, śmiechem i energią wypełniając dzień. Marka Tikkurila podpowiada, jak urządzić pociechom pobudzający wyobraźnię pokój, aby dodatkowo wspierać ich pomysłowość i zapewnić kolorową przestrzeń do twórczej zabawy.
Jak mawiał duński baśniopisarz Hans Christian Andersen – „podróżować to żyć”. Niech więc inspirowane dalekimi ekspedycjami wnętrze przeniesie pociechy do najpiękniejszych zakątków świata. Kolor K396 Safari farby Tikkurila Optiva Nature Matt 5 wypełni pokój gorącym słońcem i energią, rozpalając dziecięce marzenia i wyobraźnię, tak by w przyszłości dziecko miało odwagę podróżować nie tylko palcem po mapie.
Skąpany w zieleni pokój to wymarzone wnętrze dla kochającego przygody i naturę małego odkrywcy. Ściana pokryta farbą Tikkurila Optiva Nature Matt 5 w kolorze S451 Arbour wykreuje w pomieszczeniu malowniczą, stymulującą zmysły scenerię. Z zielenią lasu najlepiej skomponują się naturalne materiały, takie jak drewno czy rattan, dodatkowo podkreślając panujący we wnętrzu klimat. Dekoracje ze zwierzęcym motywem na ścianie i doniczkowe rośliny z okazałym listowiem uzupełnią wystrój, a stworzona z pledów, poduch i mebli kryjówka pozwoli poczuć się jak na wyprawie pod namiot do prawdziwego lasu.
Rozgwieżdżone niebo w pokoju niemowlaka już od najmłodszych lat wprowadzi go w fascynujący kosmiczny świat. Blask księżyca, namalowanego na ciemnej ścianie fluorescencyjną farbą Tikkurila Taika Glow, uprzyjemni noce maluszka pomagając w zasypianiu.
Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta
Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.