Komunikaty PR

Promenada po włosku – jeszcze bogatsza oferta po prawej stronie Wisły!

2023-05-05  |  15:30
Biuro prasowe

W nowo zmodernizowanej Promenadzie poczujemy się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.

Niedawno cała Warszawa hucznie świętowała otwarcie całkiem nowego skrzydła Promenady – tylko w pierwszy weekend odwiedziło ją wtedy aż 150 000 osób! W centrum pojawiło się wiele znanych, zagranicznych marek, ale to wciąż nie koniec niespodzianek. W maju temperatura wzrośnie ze względu na wiosenną aurę, ale też włoski klimat, jakiego dostarczą otwarcia kolejnych sklepów.

Pierwszy z nich już można odwiedzić – to salon Nina Basco, która choć jest polską marką, obuwie ze swojej oferty produkuje właśnie we Włoszech. Buty Nina Basco stworzono dla kobiet ceniących styl i elegancję, ale przede wszystkim jakość wykonania oraz wygodę. Nowo otwarty sklep w Promenadzie tej wyjątkowej i wielokrotnie nagradzanej marki, jest dopiero czwartym, choć z pewnością nie ostatnim lokalem w Polsce.

Od dziś, klienci praskiego centrum mogą skorzystać z szerokiego wyboru bielizny dla mężczyzn Intimissimi Uomo, wykonanej z najwyższej jakości tkanin. To zupełnie nowy koncept znanej na całym świecie Calzedonia Group oraz jej siostrzanej marki odzieżowej z ofertą skierowaną zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, w dodatku na każdą możliwą okazję i pogodę – Falconeri. Wszystko stworzone z naturalnych włókien i wysokogatunkowej dzianiny kaszmirowej, czyli znaku rozpoznawczego grupy Calzedonia.

Promenada zadbała o to, by zarówno klienci marek premium, jak i ci stawiający na rozpoznawalne, przystępne cenowo sklepy, mieli poczucie, że oferta zaspokaja wszystkie ich potrzeby. Dlatego już pod koniec zeszłego roku w galerii pojawił się pierwszy w stolicy salon BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz pierwszy po prawej stronie Wisły dwupoziomowy salon Peek&Cloppenburg. Swój lokal otworzyła także marka Wólczanka, oferując szerszy asortyment w większej przestrzeni, wzbogacony o specjalną przestrzeń, gdzie można stworzyć stylowy total look dla Niej i dla Niego. Crocs i Vision Express również zaprezentowały się w nowych odsłonach. Głównym założeniem salonu z kultowym, wygodnym obuwiem jest taki dobór mebli i koloru ścian, aby buty grały główną rolę i wypełniały kolorem całe wnętrze. Natomiast salon Vision Express postawił na nowoczesną i elegancką stylizację eksponującą szeroką ofertę opraw i okularów przeciwsłonecznych, w tym także światowych marek. Ofertę Promenady wzbogaciła także hiszpańska firma biżuteryjna – Tous – otwierając butik w koncepcie sprowadzonym prosto z Madrytu. Na przestrzeni całego salonu znajdują się audiowizualne standy, które mają pomóc klientom w odkrywaniu asortymentu na własny sposób. Innowacją marki jest także odejście od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej.

Najlepsze materiały, włoska precyzja i świeżo zmodernizowane, prawdopodobnie najładniejsze w stolicy centrum handlowe tworzą idealne połączenie. Warto odwiedzić Promenadę w maju, aby przekonać się o tym na własne oczy.

Więcej informacji na stronie https://warszawa.promenada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Konsument

Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana

Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.

Podróże

Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem

Stylista zaznacza, że nie dla niego zatłoczone kurorty, plaże zastawione parawanami i długie kolejki turystów. Jego zdaniem takie warunki absolutnie nie sprzyjają wypoczynkowi, dlatego też stara się unikać podróży w sezonie wakacyjnym. Jak podkreśla, upały najlepiej znosi w mieście i niestraszne mu skąpane w słońcu ulice i nagrzane samochody. Z kolei na wczasy Tomasz Jacyków zazwyczaj wybiera się w czerwcu lub we wrześniu.