Psi Patrol w Arkadach Wrocławskich – zrób zakupy i odbierz wejściówki!
Już 3 i 4 września po raz pierwszy w Polsce odbędzie się Psi Patrol Mini Live Show czyli seria krótkich spektakli teatralnych z bohaterami bajki. Bezpłatne wejściówki na wydarzenie będzie można odebrać, robiąc zakupy w dniach 28.08-02.09 w Arkadach Wrocławskich!
Aby wziąć udział w wyjątkowym show z bohaterami bajki Psi Patrol, wystarczy w dniach 28.08-02.09 zrobić zakupy w Arkadach Wrocławskich na kwotę minimum 200 zł, a paragony wymienić na bilety. Wydana kwota w wysokości 200 zł uprawnia do odbioru 2 wejściówek na wydarzenie. Paragony sumują się (max. 3 sztuki). Jedna osoba może odebrać maksymalnie 3 zestawy nagród (za każdą wydaną wielokrotność kwoty 200 zł).
Wymiany paragonów na nagrody będzie można dokonać przy specjalnym stoisku na poziomie zero Arkad Wrocławskich, w tzw. łezce eventowej. Odbędzie się aż 8 spektakli:
03 września 2021, godz. 11:00, 13:00, 15:00, 17:00
04 września 2021, godz. 11:00, 13:00, 15:00, 17:00
Podczas odbioru nagrody istnieje możliwość wyboru dnia oraz godziny spektaklu w zależności od preferencji i dostępnych miejsc. Początek września to idealny moment na spotkanie z bohaterami Psiego Patrolu, ponieważ w kinach właśnie pojawił się pełnometrażowy film opowiadający o przygodach czteronożnych przyjaciół!
To jeszcze nie koniec atrakcji!
Uczestnicy wydarzenia będą mieli możliwość zabawy z Ryder’em, Chase’em i Marshall’em! Dodatkowo utworzone zostaną wyjątkowe strefy, w których będzie można brać udział w animacjach i konkursach z nagrodami.
Bezpieczne spotkanie
Organizatorzy dbają o bezpieczeństwo zarówno najmłodszych, jak i ich opiekunów, dlatego wydarzenie zaplanowano w „OH KINO” z zachowaniem wszelkich obowiązujących restrykcji sanitarnych.
***
CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach Centrum znajduje się ponad 100 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Arkadach znajduje się też nowoczesne centrum rekreacyjne „Fitness Academy” oraz pierwsze we Wrocławiu OH Kino będące połączeniem najlepszych cech multipleksu z charakterystycznymi elementami dawnej kinematografii.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.