Komunikaty PR

Rajd Barum 2023 - stały punkt rajdowego sezonu dla Elefant Rally Team i Steinhof

2023-08-16  |  18:00
Biuro prasowe

Rajdy samochodowe od dekad są bardzo dobrym miejscem do testowania i prezentowania możliwości podzespołów. Opony, zawieszenie, a także układ hamulcowy poddawane są ekstremalnym przeciążeniom, które rzadko spotyka się podczas standardowej eksploatacji pojazdu. Ilość zdarzeń oraz warunków pogodowych w ciągu jednego startu jest bardzo trudna do zasymulowania w warunkach laboratoryjnych. Dlatego promocja klocków hamulcowych Steinhof przy pomocy motorsportu to jeden z najlepszych sposobów na zaprezentowanie ich możliwości. 

 

Techniczne odcinki specjalne - znak rozpoznawczy Rajdu Barum

Trasa historycznego rajdu Star Rally Historic, w którym startuje Elefant Rally Team łączy się Rajdem Barum. Klasyczne samochody rajdowe przejadą po tych samych technicznych odcinkach specjalnych, co Rajdowe Mistrzostwa Europy. Połączenie tych dwóch wydarzeń w jeden rajdowy spektakl, jest bardzo dużym wyzwaniem dla załóg i sprzętu. 

Organizatorzy przygotowali osiemnaście odcinków specjalnych o łącznej długości blisko 200 km. Jak zawsze na kierowców czekają szybkie sekcje przez las, techniczne partie w malowniczych miasteczkach i zmienne warunki pogodowe. Oczywiście musi pojawić się także jedna z największych atrakcji rajdu - miejska próba zorganizowana w ścisłym centrum Zlina. Przy trasie każdego roku gromadzą się tysiące kibiców. Te wszystkie okoliczności sprawiają, że jest to jeden z najtrudniejszych testów dla klocków hamulcowych Steinhof w całym sezonie!

Wyjątkowa atmosfera i okazja do promocji!

Motorsport poza bardzo dobrymi warunkami do testów wytrzymałościowych, jest także atrakcyjną formą promocji dla firm. Szczególnie u naszych południowych sąsiadów rajdy samochodowe cieszą się dużym zainteresowaniem. Załogi ścigają się dla kibiców, którzy tworzą wyjątkową atmosferę podczas każdego Rajdu Barum.

Organizator tworzy wiele okazji do interakcji z kibicami od ceremonii startu w centrum miasta po czas na rozdania autografów i upominków od partnerów. To właśnie dla takich chwil w jednym miejscu spotykają się załogi rajdowe z całej Europy, a także rajdowi kibice. 

"Cieszę się, że także w tym roku jesteśmy zgłoszeni do Star Rally Historic. Tegoroczna edycja będzie dla mnie wyjątkowa, ponieważ do Czech przyjedzie więcej załóg z Polski. Wierzę, że wspólnie stworzymy dobre widowisko, które zostanie w pamięci kibiców na długo. Poza tym moim pilotem jest Tomasz Harczuk. Jedzie w zastępstwie mojego etatowego czeskiego pilota Radka Maruny, który z przyczyn zawodowych musiał zrezygnować ze startu ze mną.Zmiana na prawym fotelu będzie wymagała drobnego dostosowania się, jednak Tomasz jest profesjonalistą, dlatego współpraca powinna iść gładko. Jak zawsze chcemy połączyć ze sobą jazdę dla kibiców i walkę o możliwie najlepszy wynik. Zapraszamy do obserwowania relacji z rajdu w mediach społecznościowych w tym na profilu naszego głównego partnera - Steinhof”

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Fotoradary – jak działają i gdzie można sprawdzić ich lokalizację? Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Fotoradary – jak działają i gdzie można sprawdzić ich lokalizację?

Funkcjonowanie fotoradarów w Polsce Fotoradary w Polsce często ustawiane są w rejonach, w których w przeszłości występowała duża liczba wypadków lub wykroczeń. O
Motoryzacja Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE
2024-07-09 | 01:00

Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE

W tym roku prawdopodobny jest najwyższy od lat import indywidualny używanych samochodów. To często starsze auta – średnio ponad 12-letnie. Średnia wieku samochodu
Motoryzacja Rzeź średnich firm transportowych
2024-07-09 | 01:00

Rzeź średnich firm transportowych

Średnie firmy transportowe, które rozwinęły firmy do kilkunastu pojazdów, teraz wyprzedają park maszynowy. Właściciel, jeżdżąc na 2 auta „ze szwagrem”, ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.