Relacja z 2 edycji Wings of Power&Love Temat przewodni: Mama i córka!
Za nami 2 edycja wydarzenia dla kobiet Wings of Power&Love. We wrocławskim hotelu SCANDIC WROCŁAW HOTEL spotkało się 70 kobiet, aby wspólnie miło spędzić sobotni czas, podyskutować na ważne tematy i wesprzeć budowanie własnej wartości. Tym razem tematem przewodnim eventu były relacje matki z córką.
Kolejna edycja z sukcesem
Pierwsza edycja spotkała się z ogromnym entuzjazmem przybyłych kobiet. I podczas tej edycji nie zabrakło wyjątkowych rozmów, wzruszeń i refleksji. Genialny program, pełen ciekawych prelekcji i wyjątkowych aranżacji zaskoczył niejedną uczestniczkę. I tym razem podczas wydarzenia królowała biel.
Temat przewodni
Pomysłodawczynie projektu Marzena Żuławnik i Małgorzata Grucka-Obst, postawiły sobie tym razem nie lada wyzwanie. Temat relacji matki z córką, córki z matką nie jest najłatwiejszy. Towarzyszą temu zawsze emocje, wzruszenie i refleksje. Relacja ta zmienia się na przestrzeni lat. Inaczej jest w okresie dzieciństwa, nastoletniego życia czy już dorosłości. O tym ze swojej perspektywy opowiedziały zaproszone gościnie do panelu dyskusyjnego.
- Małgorzata Ewa Kachel ( przedsiębiorczyni i innowatorka z ponad 17-letnim doświadczeniem w prowadzeniu biznesu online) z Córką Barbarą Cegielną
- Iwona Chojnacka (przedsiębiorca ,z wykształcenia pedagog , biolog , terapeuta dzieci z ADHD , praktyk komunikacji transformującej) z Córką Roksaną Chojnacką
- Ewelina Miśko-Pawłowska (radca prawny, mediator, szkoleniowiec) z Mamą Julią Miśko
Ilość ciepła, ciekawych spostrzeżeń przerosły oczekiwania organizatorek jak i samych uczestników Wings of Power &Love.
Atrakcje
Organizatorki zaplanowały także wiele różnych atrakcji. Uczestnicy pogoli posłuchać wspaniałego występu wokalnego Roksany Chojanckiej oraz fantastycznej Glorii Obst.
Serce publiczności skradł pokaz mody marki A la Moda Style, pod okiem Małgorzaty Osuch. Na scenie mogliśmy podziwiać najnowsze trendy i projekty na nadchodzący letni sezon.
„ Już podczas trwania Konferencji wiedziałam, że temat przewodni- to był bardzo dobry wybór.
Kobiety od tych najmłodszych do najdojrzalszych - to było niesamowite oglądać wszystkie pokolenia kobiet w jednym miejscu! Z różnych środowisk, profesji, o różnych poglądach - świetnie się razem bawiłyśmy. Wszystkie uczestniczki były dla mnie i dla siebie nawzajem inspiracją. Każda o pięknym sercu i ogromnych zasobach, po Konferencji będzie mogła dzielić się wiedzą i tą wyjątkową energią z innymi. Z komentarzy, prywatnych wiadomości i rozmów z uczestniczkami wiemy, że jest ciągła potrzeba tego typu spotkań. W atmosferze miłości, prawdy i wzajemnym szacunku jest miejsce na wewnętrzne transformacje, co przekłada się na upragnione zmiany w kluczowych obszarach życia. Wydarzenie przerosło nasze oczekiwania.
Wiele tematów dotknęło naszych serc i to jest najważniejsze, bo wewnętrzne przemiany są trwałe. Tego dnia zostały zawarte nowe znajomości, a może i przyjaźnie na lata. Wdzięczność i radość towarzyszyć będzie mi długo na wspomnienie tego wyjątkowego wydarzenia.
Wraz z Marzeną Żuławnik będziemy kontynuować naszą misję. We wrześniu mamy zaplanowane warsztaty, za rok 3 edycję. Temat - to jeszcze tajemnica.” Podsumowała Małgorzata Grucka-Obst
Natomiast Marzena Żuławnik tak podsumowała II edycje Konferencji „ Ta edycja dedykowana była słowu Miłość. Niesamowite jest to jak wiele Kobiet (i Mężczyźni też) odważyło się na publiczne (ze sceny do mikrofonu) uzewnętrznienie, na odsłonę swoich intymnych przemyśleń, na wyrażanie swoich prawdziwych uczuć, na wypowiedzenie się - być może po raz pierwszy raz w życiu... Usłyszeć drugą osobę - nie tylko co mówi słowami ale co jest wypowiedziane poza słowami, zobaczyć ją - nie tylko zewnętrznie ale jej wewnętrzne piękno, nie oceniać - tylko zrozumieć to wyraz Miłości do człowieka. Jestem wzruszona całym wydarzeniem, intymnością jaka została zbudowana na sali konferencyjnej, wzajemnym zrozumieniem - to jest coś, co nie sposób opisać słowami i przekazać tym osobom, które nie były wtedy z nami. To była przestrzeń dla odważnych ludzi. Dla otwartych. Na Siebie. Na Innych. Na Życie. Na Prawdę. Na Miłość.”
Motywacyjne panele
Podczas sobotniego wydarzenia, uczestniczki mogły posłuchać trzech wyjątkowych prelekcji tematycznych. Marzenia Żuławnik – neurocoach, certyfikowany Trener Mentalny, Globalny Master NLP, w swoim wystąpieniu ''Uzdrowić dziecięce rany i otworzyć się na spełnione życie'', opowiedziała o etapach dorastania i relacjach miedzy matką a córką.
Natomiast Małgorzata Grucka-Obst- pedagog, Właścicielka klubu biznesowego Alute w Londynie, w swoim wystąpieniu pt. ''Siła wybaczania'' mówiła o tym jak trudno nam czasami zaakceptować niektóre sytuacje i jak umiejętność wybaczania, potrafi oczyścić nasze ciało i umysł.
Beata Baszyńska – Lewczuk, dyplomowana mediatorka i certyfikowana trenerka VCC, podczas swojej prelekcji ''Moc słowa w relacji'' zwróciła uwagę na budowanie relacji, która opiera się na dwóch stronach, zarówno matki jak i córki.
Organizatorki już zapowiadają kolejną, 3 edycje już wkrótce!
FOT. Ola Lichtarska
![Motywacja do dokonywania pozytywnych zmian Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1516503799,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Motywacja do dokonywania pozytywnych zmian
![Sesja pomocy wyjścia z kryzysu - rozmowa jako wstęp do rysowania NeuroGrafiki](/files/_uploaded/glownekonf_2091724261,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sesja pomocy wyjścia z kryzysu - rozmowa jako wstęp do rysowania NeuroGrafiki
![Dobre rady - jak je dawać?](/files/_uploaded/glownekonf_1215294103,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Dobre rady - jak je dawać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.