Komunikaty PR

Skandynawska filozofia marki ASKO

2022-09-29  |  12:00
Biuro prasowe

ASKO, wiodąca marka premium urządzeń kuchennych i pralniczych, wkracza na polski rynek. Skandynawskie pochodzenie marki szczególnie przejawia się w jej unikatowej filozofii i niekonwencjonalnym podejściu do tworzenia rozwiązań AGD.

 

ASKO to skandynawska marka, która rozwija, projektuje i produkuje zrównoważone i inteligentne duże urządzenia domowe, które są inspirowane skandynawską naturą, tradycją i rzemiosłem.

Historia

Historia marki rozpoczęła się w latach 50-tych XX wieku od młodego rolnika z Jung koło Lidköping w Szwecji, który zbudował solidną i niezawodną pralkę z żelwa i stali nierdzewnej, aby uwolnić swoją matkę od czasochłonnych codziennych obowiązków. Pierwsza pralka ASKO była wyrazem miłości syna do matki. Obecnie ASKO jest wiodącą na rynku skandynawską marką wysokiej jakości urządzeń kuchennych, pralniczych i profesjonalnych, zbudowaną na 70-letnim dziedzictwie. Historia marki ASKO i jej produkty doskonale odzwierciedlają skandynawskie wartości: długotrwałość i funkcjonalność, prostotę i minimalizm, troskę o ludzi i odpowiedzialność za środowisko.

Inspirowane naturą

To właśnie skandynawska natura stała się głównym źródłem inspiracji dla ASKO. Silny związek i szacunek do środowiska naturalnego w dużej mierze definiuje sposób działania marki. ASKO wykorzystuje zasoby w sposób przemyślany, aby tworzyć najbardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania, a wszystkie fabryki ASKO działają zgodnie z wytycznymi certyfikacji ISO 14001, spełniając najwyższe standardy UE.

Jakość i trwałość

Skandynawskie korzenie marki przejawiają się także w jakości, trwałości i funkcjonalności samych urządzeń. ASKO wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz najwyżej jakości materiały, co przekłada się na długoletnią trwałość urządzeń – nawet do 20 lat użytkowania.

Ponadczasowe wzornictwo

Design i estetyka są również częścią skandynawskiego DNA marki ASKO. Ich podstawę stanowią elegancja, wysokiej jakości rzemiosło, czysta paleta kolorów i naturalne materiały. ASKO tworzy urządzenia doskonale odpowiadające na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Urządzenia ASKO cechuje ponadczasowe minimalistyczne wzornictwo, dzięki czemu łatwo integrują się z każdą kuchnią, łazienką czy pralnią. Wysokiej klasy design urządzeń i zastosowanie w nich najnowszych rozwiązań technologicznych potwierdzają liczne nagrody w dziedzinie designu: iF GOLD AWARD, iF DESIGN AWARD czy RED DOT AWARD.

Skandynawska filozofia szczęścia

ASKO tworzy solidne urządzenia, które w myśl skandynawskich wartości, zapewniają spokój i oszczędność czasu. Produkty ASKO mają za zadanie pomagać w codziennych obowiązkach, pozwalając użytkownikom w tym pędzie współczesnego świata odnaleźć chwilę wytchnienia.

Kultura Skandynawii w ciągu ostatnich lat uczy ludzi na całym świecie wprowadzać nieco więcej radości do swojej codzienności, wyróżniając nie tylko atrybuty szczęścia, ale też sposoby jego osiągania. Jeden ze stylów życia, w którym Skandynawowie upatrują szczęście, określają krótkim słowem hygge. Filozofia ta bazuje na komforcie, wygodzie, przytulności i poczuciu bezpieczeństwa. Jej podstawą jest przekonanie, że życie powinno składać się z przyjemnych chwili, w których czujemy się zrelaksowani i bezpieczni. Niezależnie od tego, czy jesteśmy sami czy w otoczeniu bliskich. Najwięcej takich chwil spędzamy właśnie w domu – w miejscu, w którym czujemy się najlepiej. W ten koncept wpisuje się idea  tworzenia wygodnego, a zarazem przytulnego otoczenia. A wszystko po to, aby wnętrze stanowiło harmonijną całość, a dom zamieniał się w przystań spokoju i relaksu.

Znajduje to odzwierciedlenie w wyjątkowych produktach ASKO. Współczesne tempo życia bowiem sprawia, że kiedy jesteśmy w domu, chcemy cieszyć się każdą chwilą - zarówno w trakcie gotowania, jak i podczas wspólnej kolacji z najbliższymi. Współczesny sprzęt AGD musi temu sprzyjać. Urządzenia domowe ASKO są zaprojektowane tak, aby wzajemnie się uzupełniały, dzięki czemu gotowanie czy nawet sprzątanie staje się dużo prostsze i przyjemniejsze.

Dla jednych hygge to wspólne gotowanie posiłku, albo biesiadowanie przy stole w gronie najbliższych. Dla innych hygge to delektowanie się aromatem porannej kawy przygotowanej we własnej kuchni dzięki intuicyjnemu ekspresowi. ASKO chce pomóc w celebrowaniu tych momentów codzienności.

Już od ponad 70 lat ASKO spełnia najbardziej wyrafinowane oczekiwania i sprawia, że miliony użytkowników na całym świecie doświadczają przyjemności z użytkowania najwyżej klasy urządzeń AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przegląd trendów sezonu urlopowo-remontowego od ERLI Biuro prasowe
2024-08-13 | 09:00

Przegląd trendów sezonu urlopowo-remontowego od ERLI

W okresie wakacyjnym Polacy intensywnie planują i realizują prace remontowe. Jak wynika z badań przeprowadzonych w 2023 roku, prawie 1 na 5 respondentów nie planowało wyjazdu na wakacje
Dom Vileda wprowadza nową, miękką ściereczkę Actifibre Soft – ewolucja bestsellera
2024-08-13 | 09:00

Vileda wprowadza nową, miękką ściereczkę Actifibre Soft – ewolucja bestsellera

Vileda przedstawia wariację swojego hitowego produktu – ściereczkę Actifibre Soft. Ta nowa wersja, nie tylko zachowuje wszystkie wyjątkowe właściwości czyszczące poprzedniczki, ale
Dom Włoskie murale - grafiki ścienne Instabilelab w Otownetrze.pl
2024-08-12 | 16:00

Włoskie murale - grafiki ścienne Instabilelab w Otownetrze.pl

Murale włoskiej marki Instabilelab, nowość w ofercie Otownetrze.pl, mają niemal magiczną moc zmieniania wnętrz. Od uwodzicielskich pejzaży poprzez odwzorowania różnorodnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Podróże

Paulina Sykut-Jeżyna: Byłam już na Mazurach, a teraz lecę do Grecji. Wszędzie ceny wzrosły, ale przecież można wybierać różne miejsca i wedle uznania planować wydatki

Prezenterka podkreśla, że jej tegoroczne wakacje mają dwie odsłony. Cieszy się, że wraz z bliskimi udało jej się już spędzić trochę czasu na ukochanych Mazurach, a z kolei teraz udaje się do Grecji i ma nadzieję, że urlop upłynie jej pod znakiem odpoczynku, wyciszenia i ładowania akumulatorów. Paulina Sykut-Jeżyna dostrzega, że ceny wzrosły, ale podkreśla, że zawsze można wybrać takie miejsca na wakacyjny wypoczynek, gdzie ten wzrost nie będzie tak mocno odczuwalny.

Media

Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor

Prezenterka żałuje, że Maciej Dowbor pożegnał się z Polsatem, ale szanuje jego decyzję i wierzy, że przed nim kolejne ciekawe wyzwania zawodowe. Agnieszka Hyży niezwykle miło wspomina czasy, kiedy mieli przyjemność ze sobą współpracować, i nie ukrywa, że wciąż sporo się od niego uczy, chociażby obserwując jego aktywność w mediach społecznościowych. Cieszy się także na każde spotkanie z nim.