Komunikaty PR

Skandynawska filozofia marki ASKO

2022-09-29  |  12:00
Biuro prasowe

ASKO, wiodąca marka premium urządzeń kuchennych i pralniczych, wkracza na polski rynek. Skandynawskie pochodzenie marki szczególnie przejawia się w jej unikatowej filozofii i niekonwencjonalnym podejściu do tworzenia rozwiązań AGD.

 

ASKO to skandynawska marka, która rozwija, projektuje i produkuje zrównoważone i inteligentne duże urządzenia domowe, które są inspirowane skandynawską naturą, tradycją i rzemiosłem.

Historia

Historia marki rozpoczęła się w latach 50-tych XX wieku od młodego rolnika z Jung koło Lidköping w Szwecji, który zbudował solidną i niezawodną pralkę z żelwa i stali nierdzewnej, aby uwolnić swoją matkę od czasochłonnych codziennych obowiązków. Pierwsza pralka ASKO była wyrazem miłości syna do matki. Obecnie ASKO jest wiodącą na rynku skandynawską marką wysokiej jakości urządzeń kuchennych, pralniczych i profesjonalnych, zbudowaną na 70-letnim dziedzictwie. Historia marki ASKO i jej produkty doskonale odzwierciedlają skandynawskie wartości: długotrwałość i funkcjonalność, prostotę i minimalizm, troskę o ludzi i odpowiedzialność za środowisko.

Inspirowane naturą

To właśnie skandynawska natura stała się głównym źródłem inspiracji dla ASKO. Silny związek i szacunek do środowiska naturalnego w dużej mierze definiuje sposób działania marki. ASKO wykorzystuje zasoby w sposób przemyślany, aby tworzyć najbardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania, a wszystkie fabryki ASKO działają zgodnie z wytycznymi certyfikacji ISO 14001, spełniając najwyższe standardy UE.

Jakość i trwałość

Skandynawskie korzenie marki przejawiają się także w jakości, trwałości i funkcjonalności samych urządzeń. ASKO wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz najwyżej jakości materiały, co przekłada się na długoletnią trwałość urządzeń – nawet do 20 lat użytkowania.

Ponadczasowe wzornictwo

Design i estetyka są również częścią skandynawskiego DNA marki ASKO. Ich podstawę stanowią elegancja, wysokiej jakości rzemiosło, czysta paleta kolorów i naturalne materiały. ASKO tworzy urządzenia doskonale odpowiadające na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Urządzenia ASKO cechuje ponadczasowe minimalistyczne wzornictwo, dzięki czemu łatwo integrują się z każdą kuchnią, łazienką czy pralnią. Wysokiej klasy design urządzeń i zastosowanie w nich najnowszych rozwiązań technologicznych potwierdzają liczne nagrody w dziedzinie designu: iF GOLD AWARD, iF DESIGN AWARD czy RED DOT AWARD.

Skandynawska filozofia szczęścia

ASKO tworzy solidne urządzenia, które w myśl skandynawskich wartości, zapewniają spokój i oszczędność czasu. Produkty ASKO mają za zadanie pomagać w codziennych obowiązkach, pozwalając użytkownikom w tym pędzie współczesnego świata odnaleźć chwilę wytchnienia.

Kultura Skandynawii w ciągu ostatnich lat uczy ludzi na całym świecie wprowadzać nieco więcej radości do swojej codzienności, wyróżniając nie tylko atrybuty szczęścia, ale też sposoby jego osiągania. Jeden ze stylów życia, w którym Skandynawowie upatrują szczęście, określają krótkim słowem hygge. Filozofia ta bazuje na komforcie, wygodzie, przytulności i poczuciu bezpieczeństwa. Jej podstawą jest przekonanie, że życie powinno składać się z przyjemnych chwili, w których czujemy się zrelaksowani i bezpieczni. Niezależnie od tego, czy jesteśmy sami czy w otoczeniu bliskich. Najwięcej takich chwil spędzamy właśnie w domu – w miejscu, w którym czujemy się najlepiej. W ten koncept wpisuje się idea  tworzenia wygodnego, a zarazem przytulnego otoczenia. A wszystko po to, aby wnętrze stanowiło harmonijną całość, a dom zamieniał się w przystań spokoju i relaksu.

Znajduje to odzwierciedlenie w wyjątkowych produktach ASKO. Współczesne tempo życia bowiem sprawia, że kiedy jesteśmy w domu, chcemy cieszyć się każdą chwilą - zarówno w trakcie gotowania, jak i podczas wspólnej kolacji z najbliższymi. Współczesny sprzęt AGD musi temu sprzyjać. Urządzenia domowe ASKO są zaprojektowane tak, aby wzajemnie się uzupełniały, dzięki czemu gotowanie czy nawet sprzątanie staje się dużo prostsze i przyjemniejsze.

Dla jednych hygge to wspólne gotowanie posiłku, albo biesiadowanie przy stole w gronie najbliższych. Dla innych hygge to delektowanie się aromatem porannej kawy przygotowanej we własnej kuchni dzięki intuicyjnemu ekspresowi. ASKO chce pomóc w celebrowaniu tych momentów codzienności.

Już od ponad 70 lat ASKO spełnia najbardziej wyrafinowane oczekiwania i sprawia, że miliony użytkowników na całym świecie doświadczają przyjemności z użytkowania najwyżej klasy urządzeń AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.