ASICS NAGARE – nowa kolekcja biegowa dla kobiet

2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek nową, damską kolekcję NAGARE, zaprojektowaną z myślą o płynnym ruchu. Nowa linia produktowa zapewnia optymalne wsparcie oraz wygodę podczas aktywności fizycznej na świeżym powietrzu.
Każdy but z najnowszej kolekcji japońskiej marki został zaprojektowany z uwzględnieniem funkcji zapewniających dodatkowy komfort i specyfiki damskiego stylu biegania. Modele GEL-NIMBUS 23 i GEL-KAYANO 28 zawierają specyficzne dla płci rozwiązanie TRUSSTIC, czyli dodatkowy, 3-milimetrowy spadek pięty oraz niższą gęstość podeszwy środkowej. Ponadto, buty GEL-PULSE 13 zawierają dodatkowe wzmocnienie wokół pięty i kołnierza dla wygodniejszego dopasowania oraz lepszego wsparcia kostki.
Odzież obejmuje z kolei wyczynowe koszulki biegowe, legginsy, kurtkę i biustonosz sportowy z technologią wspierającą dynamiczny ruch. Lekkie tkaniny oraz ergonomiczne materiały z zachowaniem kobiecych detali dbają nie tylko o najwyższy komfort, ale również odpowiedni design całej kolekcji.
Nowa kolekcja jest dostępna w sprzedaży na ASICS.com oraz Modivo.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.