ASICS NAGARE – nowa kolekcja biegowa dla kobiet

2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek nową, damską kolekcję NAGARE, zaprojektowaną z myślą o płynnym ruchu. Nowa linia produktowa zapewnia optymalne wsparcie oraz wygodę podczas aktywności fizycznej na świeżym powietrzu.
Każdy but z najnowszej kolekcji japońskiej marki został zaprojektowany z uwzględnieniem funkcji zapewniających dodatkowy komfort i specyfiki damskiego stylu biegania. Modele GEL-NIMBUS 23 i GEL-KAYANO 28 zawierają specyficzne dla płci rozwiązanie TRUSSTIC, czyli dodatkowy, 3-milimetrowy spadek pięty oraz niższą gęstość podeszwy środkowej. Ponadto, buty GEL-PULSE 13 zawierają dodatkowe wzmocnienie wokół pięty i kołnierza dla wygodniejszego dopasowania oraz lepszego wsparcia kostki.
Odzież obejmuje z kolei wyczynowe koszulki biegowe, legginsy, kurtkę i biustonosz sportowy z technologią wspierającą dynamiczny ruch. Lekkie tkaniny oraz ergonomiczne materiały z zachowaniem kobiecych detali dbają nie tylko o najwyższy komfort, ale również odpowiedni design całej kolekcji.
Nowa kolekcja jest dostępna w sprzedaży na ASICS.com oraz Modivo.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.