ASICS NOVABLAST w nowej odsłonie
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek model NOVABLAST 4. Opierając się na sukcesie swojego poprzednika, odświeżona wersja popularnych biegówek oferuje unowocześnioną piankę, konstrukcję oraz materiały zapewniające ponadprzeciętny komfort i zwrot energii.
Wprowadzona po raz pierwszy w 2020 roku linia NOVABLAST szybko stała się najszybciej rozwijającą się franczyzą ASICS na całym świecie. Zaledwie trzy lata po premierze, model ugruntowuje swoją pozycję wśród kultowych butów biegowych japońskiej marki, po które sięgają zarówno zawodowi sportowcy, jak i biegacze amatorzy.
Czwarta edycja butów została wyposażona w piankę FF BLAST PLUS ECO, która zapewnia biegaczom charakterystyczne odbicie i zaawansowaną responsywność. Zastosowanie innowacyjnej, lekkiej amortyzacji jednocześnie podkreśla zaangażowanie ASICS w ochronę środowiska. Pianka jest wykonana w co najmniej 20% z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych, jak odpady z przetwarzania trzciny cukrowej. NOVABLAST 4 będzie również pierwszym modelem z oznaczeniem „CO2e”, będącym gwarancją przejrzystości w zakresie zrównoważonego rozwoju ASICS.
Inspirowana trampoliną podeszwa zewnętrzna zapewnia maksymalne odbicie przy każdym kroku. Dodatkowa przyczepność oferuje biegaczom lepszą amortyzację na zróżnicowanych nawierzchniach oraz wyjątkową trwałość. Designerzy zdecydowali się na wykorzystanie tkanej cholewki w przeciwieństwie do siateczkowej z poprzedniego modelu, wraz z ulepszonym, elastycznym językiem. To wszystko sprawia, że czwarta odsłona ASICS NOVABLAST jest bardziej oddychająca i przewiewna.
Trudno myślami wrócić do czasów, gdy butów NOVABLAST nie było jeszcze w naszej ofercie, widząc, jak zyskały na popularności w tak krótkim okresie. Nasze zaangażowanie w ciągłe doskonalenie i zaawansowane aktualizacje pozwalają nam sądzić, że model po raz kolejny stanie się ulubieńcem biegaczy. Jest to najlepszy wybór dla wszystkich, którzy oczekują dodatkowej energii podczas biegu. W ramach naszej misji, poruszamy umysły poprzez sport. NOVABLAST 4 jest jej idealnym odzwierciedleniem – powiedział Rohan van der Zwet, Senior Product Marketing Manager w ASICS EMEA.
Buty ASICS NOVABLAST 4 trafią do sprzedaży 1 grudnia br.
Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej
120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.