ASICS NOVABLAST w nowej odsłonie
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek model NOVABLAST 4. Opierając się na sukcesie swojego poprzednika, odświeżona wersja popularnych biegówek oferuje unowocześnioną piankę, konstrukcję oraz materiały zapewniające ponadprzeciętny komfort i zwrot energii.
Wprowadzona po raz pierwszy w 2020 roku linia NOVABLAST szybko stała się najszybciej rozwijającą się franczyzą ASICS na całym świecie. Zaledwie trzy lata po premierze, model ugruntowuje swoją pozycję wśród kultowych butów biegowych japońskiej marki, po które sięgają zarówno zawodowi sportowcy, jak i biegacze amatorzy.
Czwarta edycja butów została wyposażona w piankę FF BLAST PLUS ECO, która zapewnia biegaczom charakterystyczne odbicie i zaawansowaną responsywność. Zastosowanie innowacyjnej, lekkiej amortyzacji jednocześnie podkreśla zaangażowanie ASICS w ochronę środowiska. Pianka jest wykonana w co najmniej 20% z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych, jak odpady z przetwarzania trzciny cukrowej. NOVABLAST 4 będzie również pierwszym modelem z oznaczeniem „CO2e”, będącym gwarancją przejrzystości w zakresie zrównoważonego rozwoju ASICS.
Inspirowana trampoliną podeszwa zewnętrzna zapewnia maksymalne odbicie przy każdym kroku. Dodatkowa przyczepność oferuje biegaczom lepszą amortyzację na zróżnicowanych nawierzchniach oraz wyjątkową trwałość. Designerzy zdecydowali się na wykorzystanie tkanej cholewki w przeciwieństwie do siateczkowej z poprzedniego modelu, wraz z ulepszonym, elastycznym językiem. To wszystko sprawia, że czwarta odsłona ASICS NOVABLAST jest bardziej oddychająca i przewiewna.
Trudno myślami wrócić do czasów, gdy butów NOVABLAST nie było jeszcze w naszej ofercie, widząc, jak zyskały na popularności w tak krótkim okresie. Nasze zaangażowanie w ciągłe doskonalenie i zaawansowane aktualizacje pozwalają nam sądzić, że model po raz kolejny stanie się ulubieńcem biegaczy. Jest to najlepszy wybór dla wszystkich, którzy oczekują dodatkowej energii podczas biegu. W ramach naszej misji, poruszamy umysły poprzez sport. NOVABLAST 4 jest jej idealnym odzwierciedleniem – powiedział Rohan van der Zwet, Senior Product Marketing Manager w ASICS EMEA.
Buty ASICS NOVABLAST 4 trafią do sprzedaży 1 grudnia br.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.