ASICS odświeża kolekcję trailową
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wzywa do działania wszystkich entuzjastów biegania w terenie. Na rynku debiutują kultowe trailówki GEL-TRABUCO 12 wraz z nową kolekcją odzieży FUJITRAIL. Premierze towarzyszy hasło – „Porusz swój umysł na biegowym szlaku”.
Model ASICS GEL-TRABUCO 12 został minimalnie zaktualizowany względem swojego poprzednika, który w ubiegłym roku sięgnął po wiele prestiżowych nagród branżowych. – Pozostajemy blisko naszych japońskich korzeni, odzwierciedlając w najnowszych butach do biegania w terenie filozofię Kaizen, która wymusza na nas ciągłe doskonalenie się. Wprowadziliśmy aktualizacje w konstrukcji cholewki i nadal koncentrujemy się na tym, aby GEL-TRABUCO 12 zapewniały jak najlepszą amortyzację oraz ochronę. Jesteśmy przekonani, że obuwie będzie pierwszym wyborem wszystkich miłośników biegania w terenie, blisko natury, zarówno amatorów, jak i zaawansowanych sportowców w myśl hasła „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – powiedziała Magdalena Gassebner, Senior Product Marketing Specialist w ASICS EMEA.
Model ASICS GEL-TRABUCO 12 został wyposażony w podeszwę środkową FF BLAST i technologię 3D SPACE CONSTRUCTION, które odpowiadają za amortyzację oraz stabilność. Podeszwa zewnętrzna, z autorską technologią ASICSGRIP, gwarantuje przyczepność na zróżnicowanym terenie, a dzięki płytce skalnej w przedniej części stopy i wzmocnieniom palców, stopa jest odpowiednio zabezpieczona oraz chroniona przed ostrymi elementami znajdującymi się na biegowym szlaku.
Maksymalny komfort, zero zakłóceń
Najnowsza kolekcja FUJITRAIL wpisuje się w ogólne założenia ASICS dotyczące projektowania odzieży – bieganie bez rozpraszania uwagi. Bezszwowa konstrukcja ma na celu wyeliminowanie otarć i zwiększenie swobody ruchów. Technologia ACTIBREEZE pomaga z kolei utrzymać odpowiednią przewiewność w zdecydowanie cieplejsze dni.
Projektując najnowszą kolekcję, uwzględniliśmy rekomendacje naszych ambasadorów, biegaczy trailowych. Zapewniliśmy im dokładnie to, czego oczekują. Ochronną odzież, która nie rozprasza ich podczas biegowej przygody w terenie. Kolekcja FUJITRAIL oferuje dedykowane, inteligentne miejsca do przechowywania. Sama odzież jest wiatro- i wodoodporna, gwarantując dodatkowe wsparcie niezależnie od warunków pogodowych na szlaku – dodał Michael Dudley, Senior Product Line Manager Apparel w ASICS EMEA.
Nowe produkty w kolekcji, jak kurtka FUJITRAIL Packable Jacket czy koszulka FUJITRAIL Singlet posiadają nadruk inspirowany zdjęciami satelitarnymi kultowej japońskiej góry Fuji. Styl grafiki został zaczerpnięty z ręcznie renderowanych, tradycyjnych wzorów inspirowanych Krajem Kwitnącej Wiśni.
Buty ASICS GEL-TRABUCO 12 i odzież z kolekcji FUJITRAIL są dostępne na ASICS.com i Sklepbiegacza.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.