ASICS przybliża biegowe nowości w duchu „Move Your Mind”
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
GEL-NIMBUS 26 i NOVABLAST 4 – ultralekkie, dopasowujące się do stopy, z maksymalną amortyzacją i bardzo wygodne modele biegowe, które stanowią trzon tegorocznej kolekcji marki ASICS. Ponadto, zaawansowana technologicznie odzież wyprodukowana z szybkoschnących materiałów pochodzących w zdecydowanej większości z recyklingu. Japońska marka zaprezentowała najnowszy asortyment podczas spotkania zorganizowanego w Sklepie Biegacza na warszawskim Powiślu. Eventowi przyświecało globalne hasło „Move Your Mind”, czyli „porusz swój umysł”.
ASICS i Sklep Biegacza wspólnie zaprosili do świata japońskiej marki, dzieląc się nowinkami technologicznymi, zdradzając kulisy produkcji oraz innowacji zastosowanych w biegowym asortymencie.
Model GEL-NIMBUS 25 jest synonimem komfortu oraz wygody. Zaawansowane, niezależne testy produktowe pozycjonują te buty w ścisłej czołówce najbardziej komfortowych biegówek. Natomiast wprowadzona po raz pierwszy w 2020 roku linia NOVABLAST szybko stała się najszybciej rozwijającą się franczyzą ASICS na całym świecie. Zaledwie trzy lata po premierze, model ugruntowuje swoją pozycję wśród kultowych butów biegowych, po które sięgają zarówno zawodowi sportowcy, jak i biegacze amatorzy.
Zgodnie z hasłem „Move Your Mind”, poruszamy nie tylko ciała, ale również umysły. Dążymy do tego, aby zachęcić do podejmowania aktywności fizycznej możliwie największą liczbę osób, które na co dzień poszukują motywacji, inspiracji czy zewnętrznego bodźca do działania. Regularne uprawianie sportu korzystnie wpływa na naszą kondycję psychiczną, a potwierdzają to nasze badania. Sport to nie tylko odpowiednio dopasowany sprzęt, odzież czy buty, to przede wszystkim satysfakcja z realizacji celów, czas spędzony w zgodzie z samym sobą oraz możliwość odcięcia się od trudów codzienności chociaż na jakiś czas. Jako marka zaangażowana społecznie, opowiadamy nie tylko o najnowszych produktach w naszej ofercie, ale najmocniejszy akcent stawiamy na emocje, które stoją za historią każdego sportowca, niezależnie od tego, czy jest zawodowcem czy amatorem – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Spotkanie w Sklepie Biegacza wprowadziło uczestników w świat marki, jej filozofię założycielską, czyli „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, a także stanowiło platformę wymiany myśli oraz biegowej wiedzy. Na miejscu nie zabrakło dedykowanych stacji tematycznych, informacji o produktowych nowościach oraz dedykowanej aktywności fizycznej na świeżym powietrzu.
Poza ambasadorami ASICS, Katarzyną Jankowską i Arkadiuszem Gardzielewskim, w spotkaniu wzięli również udział psycholog sportu, Monika Świątek i Brand Trainer ASICS, Kacper Kościelniak. Wszyscy byli do dyspozycji zebranych gości, a także przedstawili na scenie swój punkt widzenia dotyczący produktów i ich wpływu na ciało oraz umysł.
Ponadto, o godz. 18:00 wszyscy chętnie mogli przetestować modele ASICS GEL-NIMBUS 26 i NOVABLAST 4 w ramach treningu otwartego.
A co o najnowszych modelach biegowych mówią ambasadorzy ASICS?
Katarzyna Jankowska: – Czwarta edycja butów NOVABLAST została wyposażona w piankę FF BLAST PLUS ECO, która zapewnia biegaczom charakterystyczne odbicie i zaawansowaną responsywność. Zastosowanie innowacyjnej, lekkiej amortyzacji jednocześnie podkreśla zaangażowanie ASICS w ochronę środowiska. Pianka jest wykonana w co najmniej 20% z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych. NOVABLAST 4 jest również pierwszym modelem z oznaczeniem „CO2e”, będącym gwarancją przejrzystości w zakresie zrównoważonego rozwoju ASICS. Uwielbiam ten model przede wszystkim za unikalną podeszwę, zapewniającą maksymalne odbicie na każdym kroku. Jest to najlepszy wybór dla wszystkich, którzy potrzebują podczas biegu dodatkowej energii.
Arkadiusz Gardzielewski: – Tak, jak jego poprzednik, okrzyknięty przez niezależne testy i środowisko biegaczy najbardziej komfortowym butem do biegania, ASICS GEL-NIMBUS 26 wykorzystuje technologię amortyzacji FF BLAST PLUS ECO. Lekka, responsywna, kojarząca się z chmurą pianka została wykonana w 24% z materiałów roślinnych i recycklingowalnych, takich jak włókno pozostałe po przetwórstwie trzciny cukrowej. Moje odczucia jako biegacza mogą być jednoznaczne. To najbardziej wygodny but, jaki miałem na nodze. Doskonały zarówno na dłuższe wybiegania, jak i krótsze akcenty treningowe.
Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej
120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.