ASICS przybliża biegowe nowości w duchu „Move Your Mind”
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
GEL-NIMBUS 26 i NOVABLAST 4 – ultralekkie, dopasowujące się do stopy, z maksymalną amortyzacją i bardzo wygodne modele biegowe, które stanowią trzon tegorocznej kolekcji marki ASICS. Ponadto, zaawansowana technologicznie odzież wyprodukowana z szybkoschnących materiałów pochodzących w zdecydowanej większości z recyklingu. Japońska marka zaprezentowała najnowszy asortyment podczas spotkania zorganizowanego w Sklepie Biegacza na warszawskim Powiślu. Eventowi przyświecało globalne hasło „Move Your Mind”, czyli „porusz swój umysł”.
ASICS i Sklep Biegacza wspólnie zaprosili do świata japońskiej marki, dzieląc się nowinkami technologicznymi, zdradzając kulisy produkcji oraz innowacji zastosowanych w biegowym asortymencie.
Model GEL-NIMBUS 25 jest synonimem komfortu oraz wygody. Zaawansowane, niezależne testy produktowe pozycjonują te buty w ścisłej czołówce najbardziej komfortowych biegówek. Natomiast wprowadzona po raz pierwszy w 2020 roku linia NOVABLAST szybko stała się najszybciej rozwijającą się franczyzą ASICS na całym świecie. Zaledwie trzy lata po premierze, model ugruntowuje swoją pozycję wśród kultowych butów biegowych, po które sięgają zarówno zawodowi sportowcy, jak i biegacze amatorzy.
Zgodnie z hasłem „Move Your Mind”, poruszamy nie tylko ciała, ale również umysły. Dążymy do tego, aby zachęcić do podejmowania aktywności fizycznej możliwie największą liczbę osób, które na co dzień poszukują motywacji, inspiracji czy zewnętrznego bodźca do działania. Regularne uprawianie sportu korzystnie wpływa na naszą kondycję psychiczną, a potwierdzają to nasze badania. Sport to nie tylko odpowiednio dopasowany sprzęt, odzież czy buty, to przede wszystkim satysfakcja z realizacji celów, czas spędzony w zgodzie z samym sobą oraz możliwość odcięcia się od trudów codzienności chociaż na jakiś czas. Jako marka zaangażowana społecznie, opowiadamy nie tylko o najnowszych produktach w naszej ofercie, ale najmocniejszy akcent stawiamy na emocje, które stoją za historią każdego sportowca, niezależnie od tego, czy jest zawodowcem czy amatorem – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Spotkanie w Sklepie Biegacza wprowadziło uczestników w świat marki, jej filozofię założycielską, czyli „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, a także stanowiło platformę wymiany myśli oraz biegowej wiedzy. Na miejscu nie zabrakło dedykowanych stacji tematycznych, informacji o produktowych nowościach oraz dedykowanej aktywności fizycznej na świeżym powietrzu.
Poza ambasadorami ASICS, Katarzyną Jankowską i Arkadiuszem Gardzielewskim, w spotkaniu wzięli również udział psycholog sportu, Monika Świątek i Brand Trainer ASICS, Kacper Kościelniak. Wszyscy byli do dyspozycji zebranych gości, a także przedstawili na scenie swój punkt widzenia dotyczący produktów i ich wpływu na ciało oraz umysł.
Ponadto, o godz. 18:00 wszyscy chętnie mogli przetestować modele ASICS GEL-NIMBUS 26 i NOVABLAST 4 w ramach treningu otwartego.
A co o najnowszych modelach biegowych mówią ambasadorzy ASICS?
Katarzyna Jankowska: – Czwarta edycja butów NOVABLAST została wyposażona w piankę FF BLAST PLUS ECO, która zapewnia biegaczom charakterystyczne odbicie i zaawansowaną responsywność. Zastosowanie innowacyjnej, lekkiej amortyzacji jednocześnie podkreśla zaangażowanie ASICS w ochronę środowiska. Pianka jest wykonana w co najmniej 20% z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych. NOVABLAST 4 jest również pierwszym modelem z oznaczeniem „CO2e”, będącym gwarancją przejrzystości w zakresie zrównoważonego rozwoju ASICS. Uwielbiam ten model przede wszystkim za unikalną podeszwę, zapewniającą maksymalne odbicie na każdym kroku. Jest to najlepszy wybór dla wszystkich, którzy potrzebują podczas biegu dodatkowej energii.
Arkadiusz Gardzielewski: – Tak, jak jego poprzednik, okrzyknięty przez niezależne testy i środowisko biegaczy najbardziej komfortowym butem do biegania, ASICS GEL-NIMBUS 26 wykorzystuje technologię amortyzacji FF BLAST PLUS ECO. Lekka, responsywna, kojarząca się z chmurą pianka została wykonana w 24% z materiałów roślinnych i recycklingowalnych, takich jak włókno pozostałe po przetwórstwie trzciny cukrowej. Moje odczucia jako biegacza mogą być jednoznaczne. To najbardziej wygodny but, jaki miałem na nodze. Doskonały zarówno na dłuższe wybiegania, jak i krótsze akcenty treningowe.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.