Chrup, Chrup, Hurra! Moc promocji i atrakcji od KFC i drużyny Panthers Wrocław!
To już szósty rok współpracy KFC z drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Aby uczcić kolejny rok współpracy, KFC zaprasza wszystkich fanów złocistego kurczaka, a w szczególności miłośników sportowych rozgrywek, do wspólnego świętowania i zabawy. W restauracjach KFC w całej Polsce na Gości będzie czekać mega promocja na każdy drugi kubełek 50% taniej przez cały tydzień!
KFC nieprzerwanie od 2018 roku współpracuje z wrocławską drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Również i w tym sezonie marka będzie kontynuować to partnerstwo, oferując fanom jeszcze więcej emocjonujących przeżyć zarówno na boisku, jak i przy kultowym kubełku pełnym chrupiącego kurczaka.
KFC właśnie ogłasza wielką promocję, która nieprzypadkowo przypada na najgorętszy czas w amerykańskiej lidze National Football League. Od 5 do 11 lutego br. każdy drugi kubełek z kawałkami złocistego kurczaka będzie do zgarnięcia o 50% taniej. Kulminacja sportowych emocji nastąpi 11 lutego br., w dzień finału Super Bowl 2024! Do tego też dnia trwać będzie wielka promocja na drugi kubełek w KFC.
- KFC zawsze jest tam, gdzie okazja do świętowania. Wspólnie spędzony czas to jedna z kluczowych wartości naszej marki, dlatego zachęcamy do oglądania rozgrywek z przyjaciółmi i Kubełkami KFC! Finały footballu amerykańskiego to prawdziwa uczta dla osób głodnych sportowych emocji, a KFC jest idealnym uzupełnieniem takich chwil! – tłumaczy Sylwia Przybyła, KFC Marketing Manager, AmRest.
KFC będzie towarzyszyć kibicom także podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego na stadionach w czasie meczów Panthers, zapewniając im gadżety i vouchery do restauracji, a także organizując w przerwach meczy dodatkowe atrakcje np. dmuchany tor przeszkód dla najmłodszych. To jednak nie wszystko – KFC zaprasza na aż 20 wydarzeń w swoich restauracjach, gdzie można będzie spotkać zawodników Panthers Wrocław!
KFC i Panthers Wrocław razem tworzą niepowtarzalne połączenie smaku i sportowej pasji, jednoczące kibiców i Gości restauracji. Dołącz do nich i przeżyj niezapomniane sportowe chwile! Promocja minus 50% na drugi kubełek w KFC obowiązuje w całym kraju, także w dostawie.
Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej
120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Paweł Małaszyński: Pierwszy raz gram w spektaklu ewidentnie przeznaczonym dla dorosłych. Ale w teatrze właściwie nie ma tematów tabu
– Spektakl „Barabuum!” to nie tylko rozrywka na najwyższym poziomie, ale także sztuka z drugim dnem i ukrytym przesłaniem – mówi Paweł Małaszyński. Aktor nie boi się tematów kontrowersyjnych i uważa, że dobrze jest pokazywać na scenie uniwersalne problemy, z którymi może się borykać wiele osób, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać. Jego zdaniem przedstawienie wyreżyserowane przez Artura Barcisia powinno zachęcić widzów do szczerej rozmowy o potrzebach seksualnych, skrytych pragnieniach i fantazjach łóżkowych.
Konsument
Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.