Dzień z Wisłą Kraków w Galerii Bronowice

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Najbliższy piątek w Galerii Bronowice to nie lada gratka dla każdego kibica klubu z Reymonta. Już 17 listopada fani i sympatycy spotkają się tu z piłkarzami podczas Dnia z Wisłą Kraków. W ramach wydarzenia zaplanowano liczne dodatkowe atrakcje, takie jak gry piłkarskie, interaktywne konsole i konkurs z nagrodami. Przez cały dzień otwarty będzie również mobilny Official Fanshop.
Wiślacki dzień w Galerii Bronowice odbędzie się w najbliższy piątek, 17 listopada. Już o godz. 9:00 otworzy się mobilny punkt Official Fanshop, gdzie kibice będą mogli zaopatrzyć się w koszulki, szaliki i wiele innych klubowych gadżetów. Natomiast od godz. 15:00 na fanów Wisły Kraków oraz wszystkich miłośników footballu czekać będzie szereg niespodzianek. W centrum handlowym powstanie dedykowana strefa z interaktywnymi stanowiskami oraz tematycznymi grami. Nie zabraknie także konkursu z wyjątkowymi nagrodami oraz malowania twarzy. To jednak wciąż nie wszystko!
Główną atrakcją wydarzenia w Galerii Bronowice będzie obecność zawodników Białej Gwiazdy. Fani będą mieli okazję spotkać na żywo swoich idoli, zamienić z nimi kilka słów czy poprosić o podpis na gadżecie. Spotkanie zostanie podzielone na trzy tury – o godz. 16:00, 17:00 oraz 18:00. W celu sprawnego przebiegu wydarzenia, do piłkarzy ustawią się dwie kolejki – jedna do autografów, druga do pamiątkowych zdjęć.
Dzień z Wisłą Kraków odbędzie się w Galerii Bronowice w piątek, 17 listopada. Sklep Official Fanshop będzie czynny od godz. 9:00. Atrakcje i pozostałe aktywności startują o godz. 15:00.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.