Dziewięciu nowych biegaczy w trailowym zespole ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS ogłosił nawiązanie współpracy z dziewięcioma elitarnymi biegaczami górskimi. Do grona ambasadorów marki dołączyli między innymi Ben Dhiman ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarka Maude Mathys oraz reprezentant Hiszpanii, Antonio Martinez Perez. Obecnie, trailowa drużyna ASICS składa się z 48 zawodników z całego świata.
W rodzinie ASICS witamy wyjątkowych biegaczy górskich. Zawsze dążymy do tego, aby współpracować ze sportowcami, którzy podzielają nasze wartości i filozofię. ASICS to akronim łacińskiej frazy Anima Sana In Corpore Sano, czyli „w zdrowym ciele, zdrowych duch”. Wierzymy w pozytywne korzyści płynące ze sportu, wspierając w doświadczaniu transformującej mocy ruchu dla ciała oraz umysłu. Każdy, kto do nas dołącza, staje się sportowcem, który pracuje nad wprowadzeniem pozytywnych zmian – powiedział Santiago Martinez Ric, dyrektor ds. marketingu sportowego w ASICS EMEA.
Do globalnej, trailowej drużyny ASICS dołączyli następujący sportowcy:
- BENITEZ Miguel (2002), Spain
- DHIMAN Ben (1991), USA
- DISCHER Romain (2002), France
- GARCIA MORAN Greta (1999), Spain
- LELONG Julie (1998), France
- LOUVET Dorian (1989), France
- MARTÍNEZ PÉREZ Antonio (1991), Spain
- MATHYS Maude (1987), Switzerland
- MENENDEZ Diego (2000), Spain
Współpraca z ASICS jest dla mnie punktem zwrotnym. Potrzebowałam nowego środowiska, wkraczając w drugą połowę mojej kariery biegowej. Produkty zachwyciły mnie swoimi właściwościami technicznymi oraz komfortem. Po drugie, dołączam do silnego i wspierającego się wzajemnie zespołu, a po trzecie wiem, że moje potrzeby zostaną wysłuchane oraz zrealizowane – stwierdziła Maude Mathys. Szwajcarka przeszła niesamowitą drogę od lekkoatletyki, przez narciarstwo alpejskiej, do trailu. Jest między innymi pięciokrotną mistrzynią Europy i wicemistrzynią świata w biegach górskich.
W ramach wszystkich nowych kontraktów, sportowcy ASICS są zachęcani do bycia ambasadorami ruchu i wspierania działań w zakresie zdrowia psychicznego. Kluczowym przesłaniem jest to, że sport wzmacnia nie tylko ciało, ale również umysł. ASICS dąży do normalizacji debaty publicznej dotyczącej zdrowia psychicznego poprzez zachęcanie sportowców do otwartości i szczerości na temat tego, jak się czują i wyzwań, z jakimi się mierzą.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.