Komunikaty PR

Dziewięciu nowych biegaczy w trailowym zespole ASICS

2024-02-13  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS ogłosił nawiązanie współpracy z dziewięcioma elitarnymi biegaczami górskimi. Do grona ambasadorów marki dołączyli między innymi Ben Dhiman ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarka Maude Mathys oraz reprezentant Hiszpanii, Antonio Martinez Perez. Obecnie, trailowa drużyna ASICS składa się z 48 zawodników z całego świata.

W rodzinie ASICS witamy wyjątkowych biegaczy górskich. Zawsze dążymy do tego, aby współpracować ze sportowcami, którzy podzielają nasze wartości i filozofię. ASICS to akronim łacińskiej frazy Anima Sana In Corpore Sano, czyli „w zdrowym ciele, zdrowych duch”. Wierzymy w pozytywne korzyści płynące ze sportu, wspierając w doświadczaniu transformującej mocy ruchu dla ciała oraz umysłu. Każdy, kto do nas dołącza, staje się sportowcem, który pracuje nad wprowadzeniem pozytywnych zmian – powiedział Santiago Martinez Ric, dyrektor ds. marketingu sportowego w ASICS EMEA.

Do globalnej, trailowej drużyny ASICS dołączyli następujący sportowcy:

  • BENITEZ Miguel (2002), Spain
  • DHIMAN Ben (1991), USA
  • DISCHER Romain (2002), France
  • GARCIA MORAN Greta (1999), Spain
  • LELONG Julie (1998), France
  • LOUVET Dorian (1989), France
  • MARTÍNEZ PÉREZ Antonio (1991), Spain
  • MATHYS Maude (1987), Switzerland
  • MENENDEZ Diego (2000), Spain

Współpraca z ASICS jest dla mnie punktem zwrotnym. Potrzebowałam nowego środowiska, wkraczając w drugą połowę mojej kariery biegowej. Produkty zachwyciły mnie swoimi właściwościami technicznymi oraz komfortem. Po drugie, dołączam do silnego i wspierającego się wzajemnie zespołu, a po trzecie wiem, że moje potrzeby zostaną wysłuchane oraz zrealizowane – stwierdziła Maude Mathys. Szwajcarka przeszła niesamowitą drogę od lekkoatletyki, przez narciarstwo alpejskiej, do trailu. Jest między innymi pięciokrotną mistrzynią Europy i wicemistrzynią świata w biegach górskich.

W ramach wszystkich nowych kontraktów, sportowcy ASICS są zachęcani do bycia ambasadorami ruchu i wspierania działań w zakresie zdrowia psychicznego. Kluczowym przesłaniem jest to, że sport wzmacnia nie tylko ciało, ale również umysł. ASICS dąży do normalizacji debaty publicznej dotyczącej zdrowia psychicznego poprzez zachęcanie sportowców do otwartości i szczerości  na temat tego, jak się czują i wyzwań, z jakimi się mierzą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej Biuro prasowe
2024-04-30 | 11:00

Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej

Miniony weekend obfitował w emocje na torze regatowym w Wałczu, gdzie odbył się pierwszy w tym sezonie Puchar Polski w Kajakarstwie Klasycznym. Ogólnopolskie Wiosenne Regaty
Sport 120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
2024-04-26 | 16:00

120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych

Ponad 120 pływaków udowodniło, że nie ma dla nich ograniczeń. Mimo swoich niepełnosprawności zawodnicy rywalizowali na najwyższym poziomie. Na basenie wrocławskiej Akademii
Sport 7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
2024-04-26 | 07:24

7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej

Powszechnie wiadomo, że sport poprawia ogólną kondycję fizyczną, może pomóc w utracie wagi i osiągnięciu szczuplejszej sylwetki. Nie są to jednak jedyne korzyści płynące z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.