Dziewięciu nowych biegaczy w trailowym zespole ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS ogłosił nawiązanie współpracy z dziewięcioma elitarnymi biegaczami górskimi. Do grona ambasadorów marki dołączyli między innymi Ben Dhiman ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarka Maude Mathys oraz reprezentant Hiszpanii, Antonio Martinez Perez. Obecnie, trailowa drużyna ASICS składa się z 48 zawodników z całego świata.
W rodzinie ASICS witamy wyjątkowych biegaczy górskich. Zawsze dążymy do tego, aby współpracować ze sportowcami, którzy podzielają nasze wartości i filozofię. ASICS to akronim łacińskiej frazy Anima Sana In Corpore Sano, czyli „w zdrowym ciele, zdrowych duch”. Wierzymy w pozytywne korzyści płynące ze sportu, wspierając w doświadczaniu transformującej mocy ruchu dla ciała oraz umysłu. Każdy, kto do nas dołącza, staje się sportowcem, który pracuje nad wprowadzeniem pozytywnych zmian – powiedział Santiago Martinez Ric, dyrektor ds. marketingu sportowego w ASICS EMEA.
Do globalnej, trailowej drużyny ASICS dołączyli następujący sportowcy:
- BENITEZ Miguel (2002), Spain
- DHIMAN Ben (1991), USA
- DISCHER Romain (2002), France
- GARCIA MORAN Greta (1999), Spain
- LELONG Julie (1998), France
- LOUVET Dorian (1989), France
- MARTÍNEZ PÉREZ Antonio (1991), Spain
- MATHYS Maude (1987), Switzerland
- MENENDEZ Diego (2000), Spain
Współpraca z ASICS jest dla mnie punktem zwrotnym. Potrzebowałam nowego środowiska, wkraczając w drugą połowę mojej kariery biegowej. Produkty zachwyciły mnie swoimi właściwościami technicznymi oraz komfortem. Po drugie, dołączam do silnego i wspierającego się wzajemnie zespołu, a po trzecie wiem, że moje potrzeby zostaną wysłuchane oraz zrealizowane – stwierdziła Maude Mathys. Szwajcarka przeszła niesamowitą drogę od lekkoatletyki, przez narciarstwo alpejskiej, do trailu. Jest między innymi pięciokrotną mistrzynią Europy i wicemistrzynią świata w biegach górskich.
W ramach wszystkich nowych kontraktów, sportowcy ASICS są zachęcani do bycia ambasadorami ruchu i wspierania działań w zakresie zdrowia psychicznego. Kluczowym przesłaniem jest to, że sport wzmacnia nie tylko ciało, ale również umysł. ASICS dąży do normalizacji debaty publicznej dotyczącej zdrowia psychicznego poprzez zachęcanie sportowców do otwartości i szczerości na temat tego, jak się czują i wyzwań, z jakimi się mierzą.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.