Galeria Bronowice zaprasza na sportową sobotę. W planie trening z Fit Lovers

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Już w najbliższą sobotę, 13 maja, Galerię Bronowice odwiedzi jeden z najbardziej rozpoznawalnych duetów w sieci - Fit Lovers. Pamela i Mateusz poprowadzą otwarty trening i podzielą się swoją wiedzą z zakresu zdrowego oraz świadomego trybu życia. W ramach wydarzenia zaplanowano też m.in. konkursy z nagrodami, spotkania z dietetykami i trenerami personalnymi, charytatywną zabawę wioślarską oraz warsztaty bokserskie.
Odwiedzający Galerię Bronowice 13 maja, w godz. 12.00-18.00, powinni ubrać wygodny strój oraz buty i przygotować się na czas pełen sportowych wrażeń. W centrum handlowym na dzieci i dorosłych będą czekać zadania sprawnościowe, darmowy serwis rowerowy, konsultacje z dietetykami i trenerami, a także tematyczne konkursy, w których wygrać można gadżety sponsorowane przez Krakowskie Wodociągi oraz upominki od najemców Galerii Bronowice - Illegal Karting by Budda i Fitness Platinum Bronowice. Nie zabraknie również atrakcji w postaci turnieju w piłkarzyki stołowe, dedykowanego najmłodszym. Wydarzenie będzie okazją do wsparcia Fundacji Polskiedzieci.org, zajmującej się zdrowiem fizycznym i psychicznym młodych osób. Aby pomóc, wystarczy „przepłynąć” dowolny dystans na urządzeniu wioślarz. Im więcej pokonanych kilometrów, tym większą kwotę na rzecz Fundacji przekaże Galeria Bronowice.
Spotkanie i trening z Fit Lovers
Gwiazdami sobotniego wydarzenia będą Fit Lovers. Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz to miłośnicy fitnessu i propagatorzy zdrowego stylu życia. Ich działalność w sieci obserwują miliony użytkowników. W Galerii Bronowice będą dzielić się swoją pasją, robić z fanami pamiątkowe zdjęcia, rozdawać autografy, a o godz. 14:00 zaproszą odwiedzających do wspólnego treningu.
Niespodzianki od najemców
13 maja zdrowy tryb życia promować będą również najemcy Galerii Bronowice. Decathlon przeprowadzi warsztaty bokserskie i bezpłatne pomiary ciała, natomiast Illegal Karting by Budda zorganizuje wystawę gokartów. Swoje stoisko będą miały też Inter Sport oraz Studio Figura Bronowice, które m.in. zaprosi chętnych na 10-minutowe, bezpłatne drenaże limfatyczne czy masaże ciała z użyciem Roll Shapera.
Konkurs na Facebooku
Przedsięwzięciu towarzyszy konkurs na Facebooku Galerii Bronowice. Aby wziąć w nim udział wystarczy do 11 maja, w komentarzu pod postem konkursowym, opublikować hasło zachęcające do rozpoczęcia zdrowego stylu życia. Do wygrania są 3 karty podarunkowe o wartości 100 zł.
Wydarzenie odbędzie się 13 maja, w godz. 12.00-18.00, w Galerii Bronowice.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.