Klarna głównym sponsorem Legia Ladies w 2024 r.
Klarna głównym sponsorem Legia Ladies w 2024 r.
-
Klarna kontynuuje współpracę z drużyną Legią Ladies jako główny sponsor w sezonie 2023/2024.
-
Legia Ladies zadebiutowała w Orlen 1 Lidze Kobiet. Dzięki wsparciu Klarny, zawodniczki przygotowywały się do startu w takim samym standardzie, jak męska drużyna Legii Warszawa.
Warszawa, 4 marca 2024 rok – Przy okazji rozpoczęcia rundy wiosennej Orlen 1 Liga Kobiet, Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, ogłasza kontynuację współpracy z Legią Ladies. Fintech pozostaje głównym sponsorem zespołu w sezonie 2023/2024.
Legia Ladies, która rozpoczęła rundę wiosenną jako pierwszoligowy klub. W obiegły weekend, 3 marca warszawska drużyna zmierzyła się z zawodniczkami Lecha Poznań, debiutując tym samym w Orlen 1 Liga Kobiet. Piłkarki nie tylko miały okazję po raz pierwszy zaprezentować się w nowych, kobiecych strojach, ale także pokazały, że są gotowe walczyć o najwyższe cele.
Rozwój klubu nie byłby możliwy bez wsparcia sponsoringowego ze strony Klarny, globalnej sieci płatności wspieranej przez sztuczną inteligencję. Zawodniczki do rundy wiosennej przygotowywały się w Legia Training Center w Książenicach, gdzie dzięki współpracy z Klarną trenowały w tych samych warunkach, co męska drużyna Legii Warszawa. Dodatkowo, Bartosz Bibrowicz – szef sztabu medyczno-motorycznego – dostosował ich plan treningowy do specyfiki żeńskiego organizmu, uwzględniając m.in. cykl menstruacyjny. Sponsoring pozwolił też drużynie na zatrudnienie nowych utalentowanych zawodniczek, które dodatkowo mają wzmocnić zespół i przyczynić się do jego dalszych sukcesów.
„Współpraca z Klarną sprawiła, że Legia Ladies zyskała nową dynamikę. Cieszymy się, że na naszych strojach znalazło się logo partnera, który jest zainteresowany stałym rozwojem kobiecej piłki i chce w nią inwestować. Nieustannie chcemy podnosić jakość sportową. Zależy nam na popularyzacji piłki i budowaniu wyjątkowej społeczności wokół kobiecego futbolu. Naszym celem jest też pokazywanie siły kobiet w sporcie i przełamywanie barier. Pasja, jakość, rozwój – sądzę, że te wartości nieodmiennie łączą nas i Klarnę. Dlatego przedłużenie naszej współpracy to naturalny krok” – mówi Amanda Moura-Pietrzak, Dyrektor Operacyjny Legia Ladies
“To, co wyróżnia Klarnę, to przełomowe, trochę rewolucyjne DNA i poszukiwanie partnerów, z którymi łączy nas ta sama mentalność – ciągłe podważanie statusu „quo”. Swoimi działaniami staramy się spełnić obietnicę poprawy wrażeń kibiców poprzez priorytetowe traktowanie współpracy z markami, które z natury podzielają nasze zaangażowanie w oferowanie czegoś ekstra – od innowacyjnych technologii po pozytywny wpływ na kulturę i społeczeństwo. Taka właśnie jest Legia Ladies – odważnie promuje ideę równości w sporcie, pokazując, że kobiety mają do zaoferowania tak samo wiele jak mężczyźni. Ogromnie cieszę się, że możemy jej w tym pomagać” – mówi Łukasz Dwulit, Head of Klarna CEE.
Klarnę i Legię łączą także cele biznesowe. Od półtora roku płatności „Zapłać za 30 dni” od Klarny dostępne są na oficjalnej stronie z biletami Legii Warszawa oraz w fanstore Legii. Wspólnie z klubem, szwedzki fintech chce sprawić, by doświadczenia z oglądania meczu na żywo, stały się bardziej dostępne dla większej grupy osób. To pozwala fanom aktywnie uczestniczyć w życiu zespołu i wspierać go w trakcie ligowych rozgrywek.
Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej
120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.