Minimalne modyfikacje, maksymalny komfort
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
To właśnie dziś swoją premierę ma ASICS GEL-NIMBUS 26. Udoskonalona wersja tego obuwia zapewnia jeszcze lepsze dopasowanie i chwyt stopy. 26-sta edycja flagowego, amortyzowanego modelu dostarczać ma biegaczom jeszcze bardziej płynny, komfortowy bieg od pierwszego do ostatniego kroku.
Najbardziej zauważalną zmianą jest zastosowanie nowej technologii HYBRID ASICSGRIP. Kombinacja docenianej ASICSGRIP oraz gumowej, trudnościeralnej podeszwy zewnętrznej AHARPLUS gwarantuje lepszą trakcję, zwiększoną miękkość oraz zaawansowaną wytrzymałość, które pozwalają biegaczom lekko pokonywać mokre i śliskie nawierzchnie.
Inżynierowie ASICS dopracowali także dopasowanie buta do śródstopia, dzięki cholewce z elastycznej tkaniny i modyfikacji oczek, biegacze do dyspozycji mają jeszcze bardziej miękką, jednak lepiej podtrzymującą konstrukcję. Materiał z którego wykonano but to lekka, oddychająca dzianina.
Tak, jak jego poprzednik, okrzyknięty przez niezależne testy i środowisko biegaczy najbardziej komfortowym butem do biegania, ASICS GEL-NIMBUS 26 wykorzystuje technologię amortyzacji FF BLAST PLUS ECO. Lekka, responsywna, kojarząca się z chmurą pianka została wykonana w 24% z materiałów roślinnych i recycklingowalnych, takich jak włókno pozostałe po przetwórstwie trzciny cukrowej.
Kolejna istotna cecha nowego modelu, to technologia ASICS PureGEL zastosowana na pięcie. To materiał, który jest lżejszy i o 65% bardziej miękki, niż konwencjonalne rozwiązanie GEL, dzięki czemu zapewnia bardziej komfortowy kontakt stopy z podłożem. Struktura kołnierza na pięcie z dzianinowej tkaniny nadaje GEL-NIMBUS 26 nowoczesny wygląd i poczucie luksusu podczas zakładania.
Komfort wciąż pozostaje powodem numer jeden podczas wyboru butów do biegania, dlatego z dumą prezentujemy 26-stą edycję GEL-NIMBUS, modelu będącego absolutnym liderem w tym aspekcie. Po znaczących zmianach w sylwetce buta, które wprowadziła zeszłoroczna edycja, w tym roku skupiliśmy się na poprawie docenianego przez środowisko komfortu. Dodaliśmy także informację o śladzie węglowym (CO2e), by otwarcie informować naszych klientów o naszych ambicjach i dokonaniach w dziedzinie dążenia do zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy pewni, że te zmiany zapewnią biegaczom jeszcze wyższy poziom komfortu, gdy będą rozwijać swoje umiejętności – poruszać nie tylko ciało, ale i umysł – powiedział Rohan van der Zwet, Senior Product Marketing Manager Performance Running w ASICS EMEA.
Buty ASICS GEL-NIMBUS 26 będą dostępne w sprzedaży od 15 stycznia 2024.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.