Raków Częstochowa zaprezentuje drużynę w Galerii Jurajskiej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Piłkarze Rakowa Częstochowa stają się coraz częstszymi gośćmi w Galerii Jurajskiej. W grudniu w centrum handlowym otwarto oficjalny fan store Mistrzów Polski. Teraz pojawia się kolejna okazja do spotkania z piłkarzami.
Już w najbliższy czwartek, 18 stycznia, w godzinach od 18.00 do 20.00, w Galerii Jurajskiej będzie miała miejsce oficjalna prezentacja drużyny na specjalnej scenie, która stanie na poziomie 1. galerii.
Kibice Czerwono-Niebieskich i fani piłki nożnej będą mogli zobaczyć skład, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z zawodnikami. Nie zabraknie także okazji do zdobycia autografów ulubionych piłkarzy. Jak zapowiada klub, szykują się również specjalne konkursy z nagrodami.
– To sportowe wydarzenie, na którym powinien być każdy kibic Rakowa Częstochowa. Jest ono okazją do tego, aby nie tylko spotkać się z zawodnikami poza boiskiem, ale przede wszystkim dopingować swoją ukochaną drużynę na kilka tygodni przed startem sezonu – zachęca Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.
– Liczymy na to, że jak zawsze kibice nie zawiodą i na prezentacji stawią się całymi rodzinami – dodaje. Do rozgrywek w rundzie wiosennej ekipa Dawida Szwargi wraca już w lutym! Dla fanów będzie to więc pierwsze spotkanie z Czerwono-Niebieskimi przed emocjonująco zapowiadającym się sezonem.
– Przed nami intensywny okres treningowy oraz zgrupowanie w Turcji, na które wylatujemy już 20 stycznia, a późnej pierwsza kolejka rundy rewanżowej zaplanowana na 10-11 lutego. Nie zapominamy jednak o naszych wiernych kibicach. Organizowana w Jurajskiej prezentacja to prezent dla nich – mówi Michał Szprendałowicz, rzecznik prasowy Rakowa.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.