Komunikaty PR

Raków Częstochowa zaprezentuje drużynę w Galerii Jurajskiej

2024-01-15  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

 

Piłkarze Rakowa Częstochowa stają się coraz częstszymi gośćmi w Galerii Jurajskiej. W grudniu w centrum handlowym otwarto oficjalny fan store Mistrzów Polski. Teraz pojawia się kolejna okazja do spotkania z piłkarzami.

Już w najbliższy czwartek, 18 stycznia, w godzinach od 18.00 do 20.00, w Galerii Jurajskiej będzie miała miejsce oficjalna prezentacja drużyny na specjalnej scenie, która stanie na poziomie 1. galerii.

Kibice Czerwono-Niebieskich i fani piłki nożnej będą mogli zobaczyć skład, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z zawodnikami. Nie zabraknie także okazji do zdobycia autografów ulubionych piłkarzy. Jak zapowiada klub, szykują się również specjalne konkursy z nagrodami.

– To sportowe wydarzenie, na którym powinien być każdy kibic Rakowa Częstochowa. Jest ono okazją do tego, aby nie tylko spotkać się z zawodnikami poza boiskiem, ale przede wszystkim dopingować swoją ukochaną drużynę na kilka tygodni przed startem sezonu – zachęca Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.

– Liczymy na to, że jak zawsze kibice nie zawiodą i na prezentacji stawią się całymi rodzinami – dodaje. Do rozgrywek w rundzie wiosennej ekipa Dawida Szwargi wraca już w lutym! Dla fanów będzie to więc pierwsze spotkanie z Czerwono-Niebieskimi przed emocjonująco zapowiadającym się sezonem.

– Przed nami intensywny okres treningowy oraz zgrupowanie w Turcji, na które wylatujemy już 20 stycznia, a późnej pierwsza kolejka rundy rewanżowej zaplanowana na 10-11 lutego. Nie zapominamy jednak o naszych wiernych kibicach. Organizowana w Jurajskiej prezentacja to prezent dla nich – mówi Michał Szprendałowicz, rzecznik prasowy Rakowa.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.