Komunikaty PR

Soudal po raz kolejny pojedzie z Tour de Pologne

2024-06-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Już 12 sierpnia wystartuje 81. edycja najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Po raz kolejny partnerem Tour de Pologne będzie firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa zarówno zawodowego, jak i amatorskiego. To także sponsor tytularny utytułowanej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step, której zawodnik – Tim Melier został zwycięzcą zakończonej niedawno 107. edycji wyścigu Giro d’Italia.

Tour de Pologne to największy szosowy wyścig kolarski w naszym kraju, a także jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie. Biorą w nim udział kolarze najlepszych zawodowych grup, a impreza jest oglądana przez miliony widzów na całym świecie. W tym roku Tour de Pologne rozpocznie się 12 sierpnia we Wrocławiu, a zakończy 18 sierpnia w Krakowie. Z tym największym wydarzeniem kolarskim w Polsce od lat związana jest Soudal, światowy lider w sektorze chemii budowlanej, a także sponsor tytularny jednej z najbardziej utytułowanych, profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. W tym roku firma będzie  partnerem trzech  etapów wyścigu, a tym samym sponsorem trzech premii specjalnych. Poza ogromną renomą jaką cieszy się wyścig Tour de Pologne wśród kolarzy profesjonalistów, wydarzenie jest także doskonałą okazją do promocji tego sportu wśród amatorów. Jest to spójne z misją firmy Soudal, która od lat aktywnie popularyzuje kolarstwo – zarówno zawodowe, jak i amatorskie. Od sześciu lat firma jest głównym sponsorem Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. W ubiegłym roku Soudal był jednym z głównych sponsorów i współorganizatorem pierwszego Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, w którym aktywnie wzięli udział handbikerzy. Ze względu na ogromną popularność, kolejna edycja imprezy odbędzie się także w tym sezonie – wystartuje 7 września w Góraszce koło Warszawy. W maju tego roku odbyły się pierwsze Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, których partnerem była także firma Soudal. Dzięki imprezie udało się zebrać aż 2 250 000 złotych, które przeznaczone zostaną na podopiecznych Fundacji Rodziny Maj.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.