Soudal wspiera handbikerów
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Dużym sukcesem zakończyła się pierwsza edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal. W tym roku udało się zebrać ponad 471 000 złotych na rzecz organizacji wspierających rozwój podopiecznych w obszarze sportu poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu.
Rajd Gorących Serc jest inicjatywą powstałą z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się kolarze z niepełnosprawnościami. W tym roku w wydarzeniu wzięło udział 150 uczestników podzielonych na 10 grup, którzy pokonali trzy malownicze trasy rowerowe wokół Warszawy - dwie wyczynowe o dystansie 300 km i 200 km oraz trasę honorową o dystansie 50 km. W rajdzie uczestniczyło aż 24 uczestników z niepełnosprawnościami, a imprezę wspierało ponad 40 wolontariuszy. Zebrane środki zostaną przekazane na konto trzech organizacji, które w ramach swojej misji wspierają osoby z niepełnosprawnościami w uprawianiu kolarstwa i innych dyscyplin sportowych - Fundacja Sport Jest Jeden, Stowarzyszenie VeloAktiv i klub sportowego ZOMA Team. Głównym celem finansowym beneficjentów jest zakup własnego środka transportu dla podopiecznych, którym mogliby przewozić sprzęt na wyjazdy oraz zawody oraz rowerów ręcznych – handbike. Inicjatywę nadal można wesprzeć finansowo poprzez stronę internetową wydarzenia – rajdgoracychserc.pl.
Rajd Gorących Serc był współorganizowany przez firmę Soudal – jednego z czołowych producentów materiałów chemii budowlanej na świecie oraz sponsora profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. Soudal od wielu lat podejmuje i wspiera działania ukierunkowane na popularyzację zawodowego i amatorskiego kolarstwa w Polsce, identyfikując się z promowanymi w sporcie wartościami: wytrwałością, zaangażowaniem i odważnym pokonywaniem przeszkód. „Mimo, że Soudal od lat wspiera aktywnie kolarstwo – zarówno profesjonalnalistów, jak i amatorów, Rajd Gorących Serc był dla nas wydarzeniem wyjątkowym. Dlatego w organizację wydarzenia zaangażował się nasz zespół. Kolarstwo jest sportem, które łączy w sobie wiele wartości spójnych z wartościami naszej firmy - takich jak zaangażowanie, wytrwałość i determinacja, które w sposób niezwykły pokazali nam kolarze z niepełnosprawnościami, pomimo wielu trudności stający do aktywności i osiągający niesamowite efekty. To było niezwykłe doświadczenie, bardzo cieszymy się, że mogliśmy współorganizować pierwszą i z pewnością nie ostatnią edycję Rajdu Gorących Serc.” – mówi Małgorzata Drzewowska, dyrektor działu marketingu w firmie Soudal.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.