Komunikaty PR

Soudal wspiera ideę „Pomaganie buduje”

2024-06-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Pierwsze Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym zakończyły się ogromnym sukcesem – zarówno pod kątem popularności wydarzenia, jak i zebranych funduszy na pomoc potrzebującym. Oficjalnym partnerem pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, organizowanych przez firmę SMAY, pod honorowym patronatem Polskiego Związku Kolarskiego, była firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce. Podczas wydarzenia udało się zrealizować założenie misji „Pomaganie buduje” i zebrać aż 2 250 000 złotych, które przeznaczone zostaną na podopiecznych Fundacji Rodziny Maj.

W Pierwszych Mistrzostwach Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym wzięło udział ponad 780 osób związanych zawodowo z branżą budowlaną w tym niemal 200 kolarzy amatorów. Oprócz pasjonującego wyścigu, inicjatywa „Pomaganie Buduje” była doskonałą okazją do merytorycznego spotkania środowiska. W trakcie wydarzenia odbyło się wiele spotkań networkingowych – rozmów oraz speedmeetingów pełnych merytorycznych i inspirujących dyskusji. Jednymi z największych atrakcji wydarzenia szeroko komentowanymi przez uczestników były motywujące powerspeeche ambasadorów imprezy - Rafała Sonika i Bartka Ostałowskiego. Po zakończeniu wyścigu odbyła się kolacja charytatywna połączona z licytacją wyjątkowych nagród, w tym m.in. dnia z Czesławem Langiem na Tour de Pologne, treningu w Hiszpanii z Tomaszem Marczyńskim czy udziału w Wielkiej Wyprawie Maluchów do Monte Cassino. Wszystkie środki zebrane przez organizatorów wydarzenia oraz licytacji  trafiły do potrzebujących. Inicjatywa „Pomaganie buduje” ma swoją kontynuację – wszyscy, którzy chcą wesprzeć podopiecznych Fundacji Rodziny Maj mogą dołączyć do akcji poprzez wpłaty na stronie Siepomaga.pl 

Firma Soudal - oficjalny partner pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce. To sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i od lat oficjalny partner najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne i jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Dlatego firma chętnie zaangażowała się w pierwszy wyścig branżowy kolarzy amatorów, który okazał się sukcesem w wielu obszarach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.