Soudal wspiera ideę „Pomaganie buduje”
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Pierwsze Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym zakończyły się ogromnym sukcesem – zarówno pod kątem popularności wydarzenia, jak i zebranych funduszy na pomoc potrzebującym. Oficjalnym partnerem pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, organizowanych przez firmę SMAY, pod honorowym patronatem Polskiego Związku Kolarskiego, była firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce. Podczas wydarzenia udało się zrealizować założenie misji „Pomaganie buduje” i zebrać aż 2 250 000 złotych, które przeznaczone zostaną na podopiecznych Fundacji Rodziny Maj.
W Pierwszych Mistrzostwach Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym wzięło udział ponad 780 osób związanych zawodowo z branżą budowlaną w tym niemal 200 kolarzy amatorów. Oprócz pasjonującego wyścigu, inicjatywa „Pomaganie Buduje” była doskonałą okazją do merytorycznego spotkania środowiska. W trakcie wydarzenia odbyło się wiele spotkań networkingowych – rozmów oraz speedmeetingów pełnych merytorycznych i inspirujących dyskusji. Jednymi z największych atrakcji wydarzenia szeroko komentowanymi przez uczestników były motywujące powerspeeche ambasadorów imprezy - Rafała Sonika i Bartka Ostałowskiego. Po zakończeniu wyścigu odbyła się kolacja charytatywna połączona z licytacją wyjątkowych nagród, w tym m.in. dnia z Czesławem Langiem na Tour de Pologne, treningu w Hiszpanii z Tomaszem Marczyńskim czy udziału w Wielkiej Wyprawie Maluchów do Monte Cassino. Wszystkie środki zebrane przez organizatorów wydarzenia oraz licytacji trafiły do potrzebujących. Inicjatywa „Pomaganie buduje” ma swoją kontynuację – wszyscy, którzy chcą wesprzeć podopiecznych Fundacji Rodziny Maj mogą dołączyć do akcji poprzez wpłaty na stronie Siepomaga.pl
Firma Soudal - oficjalny partner pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce. To sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i od lat oficjalny partner najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne i jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Dlatego firma chętnie zaangażowała się w pierwszy wyścig branżowy kolarzy amatorów, który okazał się sukcesem w wielu obszarach.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.