Soudal wspiera ideę „Pomaganie buduje”
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Pierwsze Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym zakończyły się ogromnym sukcesem – zarówno pod kątem popularności wydarzenia, jak i zebranych funduszy na pomoc potrzebującym. Oficjalnym partnerem pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, organizowanych przez firmę SMAY, pod honorowym patronatem Polskiego Związku Kolarskiego, była firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce. Podczas wydarzenia udało się zrealizować założenie misji „Pomaganie buduje” i zebrać aż 2 250 000 złotych, które przeznaczone zostaną na podopiecznych Fundacji Rodziny Maj.
W Pierwszych Mistrzostwach Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym wzięło udział ponad 780 osób związanych zawodowo z branżą budowlaną w tym niemal 200 kolarzy amatorów. Oprócz pasjonującego wyścigu, inicjatywa „Pomaganie Buduje” była doskonałą okazją do merytorycznego spotkania środowiska. W trakcie wydarzenia odbyło się wiele spotkań networkingowych – rozmów oraz speedmeetingów pełnych merytorycznych i inspirujących dyskusji. Jednymi z największych atrakcji wydarzenia szeroko komentowanymi przez uczestników były motywujące powerspeeche ambasadorów imprezy - Rafała Sonika i Bartka Ostałowskiego. Po zakończeniu wyścigu odbyła się kolacja charytatywna połączona z licytacją wyjątkowych nagród, w tym m.in. dnia z Czesławem Langiem na Tour de Pologne, treningu w Hiszpanii z Tomaszem Marczyńskim czy udziału w Wielkiej Wyprawie Maluchów do Monte Cassino. Wszystkie środki zebrane przez organizatorów wydarzenia oraz licytacji trafiły do potrzebujących. Inicjatywa „Pomaganie buduje” ma swoją kontynuację – wszyscy, którzy chcą wesprzeć podopiecznych Fundacji Rodziny Maj mogą dołączyć do akcji poprzez wpłaty na stronie Siepomaga.pl
Firma Soudal - oficjalny partner pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce. To sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i od lat oficjalny partner najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne i jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Dlatego firma chętnie zaangażowała się w pierwszy wyścig branżowy kolarzy amatorów, który okazał się sukcesem w wielu obszarach.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.