Komunikaty PR

Wyścig by Tomasz Marczyński 2023 dociera do mety

2023-09-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

W najbliższy weekend (29-30 września) odbędzie się ostatnia w tym roku odsłona kultowego Wyścigu by Tomasz Marczyński. Głównym sponsorem wydarzenia jest firma Soudal – światowy lider na rynku materiałów chemii budowlanej i sponsor tytularny profesjonalnej grupy kolarskiej Soudal Quick-Step.

Po pełnych sportowych emocji i dobrej zabawy edycjach Wyścigu by Tomasz Marczyński 2023 w Skawinie, Starym Sączu oraz Rudach Raciborskich, impreza zagości 29 września w Wieliczce, a dnia następnego w Niepołomicach. Będzie to tegoroczny finał jedynej w swoim rodzaju kolarskiej przygody, która już od 6 lat dostarcza niezapomnianych wrażeń amatorom dwóch kółek.

Organizatorzy wydarzenia z Tomaszem Marczyńskim na czele przygotowali program obfitujący w wyzwania i atrakcje. W Wieliczce zawodnicy rozpoczną zmagania w Solnym Mieście o godzinie 18.18 i spróbują swoich sił na trasie liczącej 2,8 km. W Niepołomicach Wyścig wystartuje spod Zamku Królewskiego o godzinie 11:11 i pomknie w kierunku Puszczy Niepołomickiej, gdzie zaplanowano 18-kilometrowe rundy i jazdę na szutrze. Uczestnicy będą mogli ścigać się na dystansie długim (84 km – 4 rundy) lub krótkim (30 km – 1 runda). Długi dystans obejmuje segment specjalny sponsorowany przez firmę Soudal, z osobnym pomiarem czasu. Ponadto na dziedzińcu zamku w Niepołomicach odbędzie się tradycyjne BIKE SALE EXPO, podczas którego wiodące kolarskie marki zaprezentują swoją ofertę. Jak zwykle nie zabraknie też strefy kulinarnej, zawodów dla najmłodszych, konkursów z wyjątkowymi nagrodami oraz Alter Party w Krakowie.

Więcej informacji na temat Wyścigu by Tomasz Marczyński 2023 oraz warunków uczestnictwa można znaleźć na oficjalnej stronie imprezy: https://wyscig.cc/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.