Wyścig by Tomasz Marczyński 2023 dociera do mety
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
W najbliższy weekend (29-30 września) odbędzie się ostatnia w tym roku odsłona kultowego Wyścigu by Tomasz Marczyński. Głównym sponsorem wydarzenia jest firma Soudal – światowy lider na rynku materiałów chemii budowlanej i sponsor tytularny profesjonalnej grupy kolarskiej Soudal Quick-Step.
Po pełnych sportowych emocji i dobrej zabawy edycjach Wyścigu by Tomasz Marczyński 2023 w Skawinie, Starym Sączu oraz Rudach Raciborskich, impreza zagości 29 września w Wieliczce, a dnia następnego w Niepołomicach. Będzie to tegoroczny finał jedynej w swoim rodzaju kolarskiej przygody, która już od 6 lat dostarcza niezapomnianych wrażeń amatorom dwóch kółek.
Organizatorzy wydarzenia z Tomaszem Marczyńskim na czele przygotowali program obfitujący w wyzwania i atrakcje. W Wieliczce zawodnicy rozpoczną zmagania w Solnym Mieście o godzinie 18.18 i spróbują swoich sił na trasie liczącej 2,8 km. W Niepołomicach Wyścig wystartuje spod Zamku Królewskiego o godzinie 11:11 i pomknie w kierunku Puszczy Niepołomickiej, gdzie zaplanowano 18-kilometrowe rundy i jazdę na szutrze. Uczestnicy będą mogli ścigać się na dystansie długim (84 km – 4 rundy) lub krótkim (30 km – 1 runda). Długi dystans obejmuje segment specjalny sponsorowany przez firmę Soudal, z osobnym pomiarem czasu. Ponadto na dziedzińcu zamku w Niepołomicach odbędzie się tradycyjne BIKE SALE EXPO, podczas którego wiodące kolarskie marki zaprezentują swoją ofertę. Jak zwykle nie zabraknie też strefy kulinarnej, zawodów dla najmłodszych, konkursów z wyjątkowymi nagrodami oraz Alter Party w Krakowie.
Więcej informacji na temat Wyścigu by Tomasz Marczyński 2023 oraz warunków uczestnictwa można znaleźć na oficjalnej stronie imprezy: https://wyscig.cc/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.