Sportowe atrakcje dla dzieci przed Galerią Bronowice
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wakacje to doskonały czas, aby zachęcić najmłodszych do odłożenia smartfonów i spróbować obudzić w nich pasję do sportu. 8 lipca rodziców w motywowaniu dzieci do aktywności fizycznej będzie wspierać Galeria Bronowice. W ramach Sportowej Soboty przed centrum handlowym zorganizowane zostaną liczne gry i zabawy oraz zawody z nagrodami.
Poprawa sprawności fizycznej, redukcja stresu, wzmocnienie systemu autoimmunologicznego, ale też rozwijanie umiejętności społecznych i rywalizacji w duchu „fair play”. Sport bezapelacyjnie niesie za sobą szereg korzyści. 8 lipca podczas Sportowej Soboty przekonywać o tym będzie Galeria Bronowice. Z myślą o najmłodszych na terenie przed centrum handlowym powstanie dedykowana strefa gier i zabaw sprawnościowych. Dzieci będą miały też szansę wzięcia udziału w zawodach z nagrodami i spróbowania swoich sił w trzech różnych dziedzinach – klasycznym i rowerowym torze przeszkód oraz trickboardzie. W puli upominków znaleźć można między innymi stylowe plecaki-worki. Nie zabraknie również dyplomów dla każdego dzielnego uczestnika.
Dodatkowo w najbliższych dniach warto śledzić fanpage Galerii Bronowice, gdzie pojawi się tematyczny konkurs. Biorący udział powalczą w nim o zestaw Trickboard Large z wałkiem o wartości 300 złotych.
Sportowa Sobota odbędzie się 8 lipca, w godz. 12:00-18:00, na zewnętrznym placu zabaw Galerii Bronowice (od strony pętli autobusowej).
Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa
STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.