Komunikaty PR

Sportowy, monochromatyczny, kultowy - Fieldforce Sport Chrono

2020-11-18  |  12:00
Biuro prasowe

W zeszłym roku firma Victorinox przedstawiła zegarki FieldForce Sport Chrono w wersji ze sportowymi, barwnymi akcentami. Obecnie nasz nowy model FieldForce Sport Chrono jest także dostępny w tonacji monochromatycznej, by uczcić powrót mody do czerni, ciemnych odcieni szarości oraz bieli. Niniejszy zegarek jest symbolicznym uosobieniem siły, funkcjonalności oraz bardziej odważnego designu.

Zegarki FieldForce Sport Chrono przeznaczone są dla mężczyzn lubiących swobodny styl oraz proste, męskie dodatki. Sportowy wygląd, monochromatyczna stylistka w kolorze białym i czarnym, doskonała czytelność i niezawodność czynią z FieldForce Sport Chrono idealnego towarzysza codziennych przygód. Spacer z psem, praca z domu lub biura – niezależnie od tego, gdzie zaczyna i kończy się dzień, ten zegarek będzie zawsze z Tobą.

Koperta ze stali nierdzewnej oraz wykończenie powłoką PVD, w kolorze matowej czerni nadają temu modelowi zmysłowy, owiany tajemniczością charakter. Zegarek ten oddaje hołd modnemu, nowoczesnemu designowi w czarnej stylistyce. Został wyposażony w czarny pierścień o matowym wykończeniu w odcieniu black ice, czarny pasek z naturalnego kauczuku i przeciwwagę sekundnika w kształcie legendarnego szwajcarskiego noża oficerskiego. Zegarek FieldForce Sport Chrono to uosobienie eleganckiej klasyki, który równie dobrze sprawdza się podczas każdej sportowej aktywności na świeżym powietrzu.

To monochromatyczne dzieło szwajcarskiej sztuki zegarmistrzowskiej to jednak znacznie więcej niż kultowe wzornictwo . Jest synonimem jakości, niezawodności oraz wysokiej funkcjonalności. Zegarek wyposażony został w tachometr oraz funkcję chronografu. Czytelność w każdych warunkach świetlnych – w dzień i w nocy – gwarantują wyraźne cyfry oraz duże wskazówki, a także powłoka Super-LumiNova®, odbijające światło.

Najwyższą jakość wykonania widać w każdym detalu – od zaawansowanej ochrony koronki, poprzez różne modele szafirowego szkła, po wodoszczelność do 100 metrów zanurzenia. Koperta ze stali nierdzewnej, poza nowoczesnym wyglądem nadaje zegarkowi solidne wykończenie. Zegarek FieldForce Sport został poddany ponad 100 ekstremalnym testom homologacyjnym. Na ich podstawie przyznano mu pieczęć jakości marki Victorinox.

Zegarek jednak nie jest jedynym elementem, który przykuwa wzrok. Funkcjonalność modelu dodatkowo podnosi dołączony do zestawu wyjątkowy, ekskluzywny scyzoryk Spartan „PS” z matowymi czarnymi okładkami.

Wszystkie zegarki Victorinox są opracowywane i produkowane w Szwajcarii oraz objęte 5-letnią gwarancją 5-Year Warranty+ potwierdzającą zobowiązanie Victorinox do oferowania produktów najwyższej jakości.

Szczegóły

FieldForce Sport Chrono 

  • 42-milimetrowa koperta ze stali nierdzewnej (316L), matowa czarna powłoka PVD w odcieniu black ice
  • Odporne na zarysowania szafirowe szkło z potrójną powłoką antyrefleksyjną
  • Wodoszczelność do 100 m (10 ATM / 330 stóp)
  • Funkcje chronografu i skala tachometryczna
  • Zakręcany dekiel

Tarcza i pasek

  • Wskazówki, indeksy i symbol Cross & Shield pokryte warstwą Super-LumiNova®
  • Okienko datownika na godzinie 6:00
  • Wskazówka w kolorze black ice
  • Pasek z naturalnego kauczuku

Mechanizm:       

  • Szwajcarski mechanizm kwarcowy Ronda 5030.D

Dodatki:

  • Zestaw zawiera ekskluzywny scyzoryk Spartan „PS” oferowany w specjalnym opakowaniu

Sugerowana cena detaliczna:

  •  2 390.00 zł

Gwarancja

Zegarek jest objęty gwarancją 5-Year Warranty + potwierdzającą
najwyższą jakość Victorinox.

 

https://www.victorinox.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.