Spory zastrzyk energii, a kabel precz! Oto indukcyjny power pack Hama MagPower
Marka ogłosiła właśnie premierę bezprzewodowego magnetycznego powerbanka, przeznaczonego dla iPhone’ów 12 i nowszych. Współpracuje on ze wszystkimi produktami zgodnymi z Apple MagSafe i Hama MagLine, oferuje 10 W mocy, dysponuje złączem USB-C do naładowania, czterema diodami LED i funkcją Charge Through.
Ta nowość spośród szerokiego portfolio power packów od niemieckiego producenta wyróżnia się przede wszystkim technologią indukcyjną. Dzięki niej możemy zapomnieć o kłopotliwym każdorazowym podłączaniu do powerbanka smartfonów Apple iPhone 12 i wszystkich wyższych modeli za pomocą przewodu, który zawsze łatwo może się odłączyć albo uszkodzić. W końcu od paru lat wszystko w różnych aspektach technologicznych konsekwentnie coraz szybciej zmierza w stronę rozwiązań bezprzewodowych.
Omówmy na starcie wszelkie kwestie techniczne. Power pack Hama MagPower z wymiarami w opakowaniu 19,5 cm x 9 cm x 4 cm jest bardzo kompaktowy i zmieści się bez problemu w kieszeni spodni czy kurtki. Odznacza się prostokątnym kształtem i czarną kolorystyką. Ma pojemność 5000 mAh (efektem jest możliwość wielokrotnego naładowania) i oferuje 10 W maksymalnej mocy ładowania smartfona. Dzięki wbudowanemu pierścieniowi magnetycznemu najnowsze modele iPhone'a można łatwo do niego przymocować i ustawić w optymalnej pozycji do wydajnego zasilania energią. Urządzenie współpracuje ze wszystkimi produktami zgodnymi z Apple MagSafe i kompatybilną z nią serią Hama MagLine.
Warto odnotować, że dzięki funkcji Charge Through powerbankiem da się ładować telefon komórkowy, podczas gdy on sam jest w danej chwili zasilany energią. Producent zadbał o to, żeby zoptymalizowany proces ładowania oszczędzał akumulator smartfona i wydłużał jego żywotność. Nie ma szans przepięcia, przegrzania i zwarcia. Sam bank energii przywrócimy do pełni życia za pomocą dołączonego do zestawu kabla USB typu C.
Na obudowie nie mogło zabraknąć czterech funkcyjnych lampek LED, pokazujących aktualny stan naładowania iPhone’a (odpowiednio: 25, 50, 75 i 100 proc.).
Indukcyjny power pack Hama MagPower jest już dostępny w sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 149 zł. Możemy liczyć na dwuletnią gwarancję producenta.
Więcej informacji na temat produktu znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.
Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.