Start Wyścigu by Tomasz Marczyński 2023
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
24 czerwca w Skawinie odbyła się pierwsza z czterech odsłon tegorocznego Wyścigu by Tomasz Marczyński. Głównym sponsorem wydarzenia jest firma Soudal.
Wyścig by Tomasz Marczyński co roku przyciąga sympatyków kolarstwa z całej Polski, oferując jedyne w swoim stylu połączenie sportowych emocji ze swobodną atmosferą i szeregiem atrakcji dla całej rodziny. Kultowa impreza wystartowała już po raz szósty, 24 czerwca w Skawinie w Małopolsce. Kolejne odsłony Wyścigu odbędą się 5 sierpnia w Starym Sączu i 29 września w Wieliczce, a dnia następnego, czyli 30 września, chętni będą mogli spróbować swoich sił w wieńczącej imprezę rywalizacji na malowniczych trasach w Puszczy Niepołomickiej.
Tomasz Marczyński – wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym i ambasador Wyścigu – zadbał o to, by w programie wydarzenia nie było miejsca na nudę. Oprócz imprezy gravelowej, ścigania się po szutrze czy podjazdu pod Przehybę, dla uczestników przygotowano m.in. strefę kulinarną, rowerowe zawody dla dzieci, tradycyjną afterparty w Krakowie i, oczywiście, atrakcyjne nagrody. W Skawinie powędrowały one do 42 spośród 108 zawodników, którzy pojawili się na linii startu, oraz do każdego z 41 uczestników zmagań dla najmłodszych.
W roli głównego sponsora w wydarzeniu bierze udział firma Soudal – światowy lider w sektorze chemii budowlanej i sponsor tytularny profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step, a także oficjalny partner tegorocznej, jubileuszowej, 80. edycji Tour de Pologne.
Więcej informacji na temat Wyścigu by Tomasz Marczyński 2023, warunków uczestnictwa i przygotowanych tras można znaleźć na oficjalnej stronie imprezy: https://wyscig.cc/.
Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa
STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.