Komunikaty PR

Gruzińska biesiada w Fuzji

2023-02-20  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Chinkalnia, jedna z najpopularniejszych gruzińskich restauracji, wzbogaci ofertę kulinarną łódzkiej Fuzji. Na terenie zrewitalizowanych przez Echo Investment dawnych zakładów fabrycznych Karola Sheiblera znajdzie się pierwszy w Łodzi lokal własny tej sieci. W jednym z historycznych budynków kompleksu zajmie on ok. 150 mkw. powierzchni.

Chinkalnia to prężnie rozwijająca się sieć restauracji gruzińskich. Pierwsza powstała w 2014 roku we Lwowie. Dziś działa w 90 lokalizacjach w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej – w Ukrainie, Litwie, Łotwie, Białorusi i w Polsce, gdzie aktualnie funkcjonuje 19 restauracji tej sieci. Kolejny lokal Chinkalni, tym razem pod marką własną, otworzy się w Fuzji.

- Rewitalizacja Fuzji to ogromne przedsięwzięcie realizowane wieloetapowo. Pofabryczne budynki zlokalizowane na terenie kompleksu są systematycznie odnawiane i opisywane nowymi funkcjami. W większości z nich znajdą się restauracje, piekarnie, cukiernie czy urokliwe kawiarenki. Naszych najemców dobieramy bardzo skrupulatnie tak, by oferta kulinarna Fuzji była różnorodna, ale też pasowała do klimatu całego kompleksu. Cieszymy się, że kolejna umowa na wynajem przestrzeni w łódzkiej Fuzji została podpisana z tak znakomitą restauracją jaką jest Chinkalniamówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager w Echo Investment.

Soczyste chinkali, smakowite chaczapuri, długie toasty i klimatyczny wystrój – krótko mówiąc  biesiada w iście gruzińskim stylu. Taka właśnie będzie Chinkalnia w Fuzji. Restauracje Chinkali we wszystkich swoich lokalizacjach są spójne. Łączą je wspólne standardy dotyczące lokalizacji, wystroju, a przede wszystkim jakości produktów i przypraw, sprowadzanych prosto z Gruzji. Menu restauracji spod szyldu Chinkalni opracował brand chef, Levan Meparishivili. Flagowym daniem restauracji jest Chinkali, od której pochodzi nazwa restauracji. Sprzedaż Chinkali stanowi około 25% całej sprzedaży sieci.

- Naszą misją jest dzielić się z gośćmi miłością do gruzińskiej kuchni i biesiady. W naszym menu można znaleźć tradycyjne gruzińskie potrawy takie jak Chinkali – to od nich wywodzi się nazwa naszej sieci. Chinkali to sakiewki z ciasta nadziewane farszem mięsnym oraz bulionem, je się je rękoma. Należy wziąć Chinkali w ręce, nadgryźć ciasto, wypić bulion a finalnie zjeść farsz.  W naszych restauracjach na oczach gości  wypiekamy też Chaczapuri czyli placki z ciasta drożdżowego wypełnione serem. W ofercie znajduje się więcej znanych potraw oraz oczywiście gruzińskie wino mówi Iryna Konstantinowa, Dyrektor ds. Rozwoju marki Chinkalnia. - Można nas znaleźć w wielu polskich miastach, jednakże do  Łodzi zawitaliśmy niedawno. Restauracja w Fuzji będzie drugim lokalem w Łodzi, trzeba jednak zaznaczyć, że będzie to pierwszy w Łodzi lokal własny marki Chinkalnia, a więc jest to dla nas szczególnie ważne otwarcie. Lokal działający przy ulicy Piotrkowskiej jest prowadzony przez naszego franczyzobiorcę – dodaje Iryna Konstantinowa.

Doradcą odpowiedzialnym za transakcję był warszawski start-up nieruchomościowy Expandeo, wspierający sieć Chinkalnia w swoim rozwoju w Polsce, dla którego była to już kolejna z sukcesem przeprowadzona transakcja lokalu w obiektach typu mixed-use.

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Multifunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO! Biuro prasowe
2024-07-01 | 01:00

Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!

19 załogantów stałych i 6 załogantów wspomagających – w sumie 25 wioślarzy w ciągu ośmiu dni pokonało Wisłę i spłynęło z Krakowa do Gdańska smoczą łodzią. To
Styl życia Polski fotograf u ministra w Ghanie!
2024-06-28 | 10:00

Polski fotograf u ministra w Ghanie!

Polski fotograf u ministra w Ghanie!   Wojciech Zaremba dokumentuje życie w Ghanie. Jego zdjęcia były wielokrotnie prezentowane na wystawach w Polsce. Pasją naszego rodaka
Styl życia Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
2024-06-27 | 19:10

Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności

Starzenie się społeczeństw jest zjawiskiem globalnym, jednak dzisiejsze pokolenie Silver, znacząco różni się od niegdysiejszych seniorów. Osoby starsze coraz częściej są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Konsument

Nawyki żywieniowe z dzieciństwa przekładają się na ryzyko otyłości w dorosłym życiu. Naukowcy zbadali wpływ podawanych dzieciom napojów

Dbanie o odpowiednią dietę w pierwszych latach dziecka ma duże znaczenie dla ograniczenia ryzyka otyłości w jego dorosłym życiu. Naukowcy ze Szkoły Psychologii Uniwersytetu Swansea badali to na przykładzie napojów spożywanych przez dzieci. Przyglądali się przez ponad dwie dekady 1,4 tys. dorastających dzieci i doszli do wniosków, że spożywanie napojów słodzonych cukrem w pierwszych latach wpływa na tworzenie złych nawyków dietetycznych, a co się z tym wiąże – zwiększa ryzyko otyłości, nawet po wielu latach.