Komunikaty PR

Gruzińska biesiada w Fuzji

2023-02-20  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Chinkalnia, jedna z najpopularniejszych gruzińskich restauracji, wzbogaci ofertę kulinarną łódzkiej Fuzji. Na terenie zrewitalizowanych przez Echo Investment dawnych zakładów fabrycznych Karola Sheiblera znajdzie się pierwszy w Łodzi lokal własny tej sieci. W jednym z historycznych budynków kompleksu zajmie on ok. 150 mkw. powierzchni.

Chinkalnia to prężnie rozwijająca się sieć restauracji gruzińskich. Pierwsza powstała w 2014 roku we Lwowie. Dziś działa w 90 lokalizacjach w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej – w Ukrainie, Litwie, Łotwie, Białorusi i w Polsce, gdzie aktualnie funkcjonuje 19 restauracji tej sieci. Kolejny lokal Chinkalni, tym razem pod marką własną, otworzy się w Fuzji.

- Rewitalizacja Fuzji to ogromne przedsięwzięcie realizowane wieloetapowo. Pofabryczne budynki zlokalizowane na terenie kompleksu są systematycznie odnawiane i opisywane nowymi funkcjami. W większości z nich znajdą się restauracje, piekarnie, cukiernie czy urokliwe kawiarenki. Naszych najemców dobieramy bardzo skrupulatnie tak, by oferta kulinarna Fuzji była różnorodna, ale też pasowała do klimatu całego kompleksu. Cieszymy się, że kolejna umowa na wynajem przestrzeni w łódzkiej Fuzji została podpisana z tak znakomitą restauracją jaką jest Chinkalniamówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager w Echo Investment.

Soczyste chinkali, smakowite chaczapuri, długie toasty i klimatyczny wystrój – krótko mówiąc  biesiada w iście gruzińskim stylu. Taka właśnie będzie Chinkalnia w Fuzji. Restauracje Chinkali we wszystkich swoich lokalizacjach są spójne. Łączą je wspólne standardy dotyczące lokalizacji, wystroju, a przede wszystkim jakości produktów i przypraw, sprowadzanych prosto z Gruzji. Menu restauracji spod szyldu Chinkalni opracował brand chef, Levan Meparishivili. Flagowym daniem restauracji jest Chinkali, od której pochodzi nazwa restauracji. Sprzedaż Chinkali stanowi około 25% całej sprzedaży sieci.

- Naszą misją jest dzielić się z gośćmi miłością do gruzińskiej kuchni i biesiady. W naszym menu można znaleźć tradycyjne gruzińskie potrawy takie jak Chinkali – to od nich wywodzi się nazwa naszej sieci. Chinkali to sakiewki z ciasta nadziewane farszem mięsnym oraz bulionem, je się je rękoma. Należy wziąć Chinkali w ręce, nadgryźć ciasto, wypić bulion a finalnie zjeść farsz.  W naszych restauracjach na oczach gości  wypiekamy też Chaczapuri czyli placki z ciasta drożdżowego wypełnione serem. W ofercie znajduje się więcej znanych potraw oraz oczywiście gruzińskie wino mówi Iryna Konstantinowa, Dyrektor ds. Rozwoju marki Chinkalnia. - Można nas znaleźć w wielu polskich miastach, jednakże do  Łodzi zawitaliśmy niedawno. Restauracja w Fuzji będzie drugim lokalem w Łodzi, trzeba jednak zaznaczyć, że będzie to pierwszy w Łodzi lokal własny marki Chinkalnia, a więc jest to dla nas szczególnie ważne otwarcie. Lokal działający przy ulicy Piotrkowskiej jest prowadzony przez naszego franczyzobiorcę – dodaje Iryna Konstantinowa.

Doradcą odpowiedzialnym za transakcję był warszawski start-up nieruchomościowy Expandeo, wspierający sieć Chinkalnia w swoim rozwoju w Polsce, dla którego była to już kolejna z sukcesem przeprowadzona transakcja lokalu w obiektach typu mixed-use.

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Multifunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.