Komunikaty PR

Lubimy Halloween!

2024-10-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Lubimy Halloween! Aż 30% obchodzących święto Polaków weźmie udział w zabawie „cukierek albo psikus!”

Halloween tylko dla Amerykanów? Niekoniecznie. Według wrześniowego badania Havas Media Network aż 25% społeczeństwa akceptuje obchodzenie Halloween przez swoich rodaków, mimo pewnych kontrowersji. Co więcej, 15% Polaków deklaruje, że będzie w tym roku obchodzić to święto, a aż 30% z nich weźmie udział w zabawie „cukierek albo psikus!”. Jak zamierzają spędzić ten czas? Aż 58% planuje udekorować swoje domy, tworząc mroczny, ale zarazem zabawny klimat. Jakie są jeszcze sposoby na świętowanie? Na to pytanie odpowiada ekspert marki MGA Entertainment Poland.

Co Polacy lubią w Halloween?

Polacy, którzy zamierzają obchodzić w tym roku Halloween głównie postawią na udekorowanie domu (58%) – wynika z badania „Halloween i Polacy” Havas Media Network. Nie zapomną oni również o kulowej zabawie “cukierek albo psikus” (30%). Jak się okazuje podobne zainteresowanie wzbudza również oglądanie horrorów (30%). 18% osób wybierze się natomiast na imprezę halloweenową i przebierze się w kostiumy.

Halloween staje się coraz bardziej obecne w polskich domach. Choć część osób postrzega je jako modę z Ameryki, aż 12% Polaków uważa, że to święto świetnie wpisuje się w naszą kulturę. To doskonała okazja do wspólnej, rodzinnej zabawy, podczas której nie tylko przebrania odgrywają rolę, ale także kreatywne sposoby spędzania czasu z atrakcjami, które mogą cieszyć zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jak więc to zrobić? 

Na wstępie warto zadbać o wyjątkowy klimat naszego mieszkania. Nie będzie to trudne, ponieważ wraz z rosnącym zainteresowaniem świętem w sklepach pojawia się wiele gotowych atrybutów, z których możemy skorzystać. Jeśli zaś zależy nam na kreatywnej interpretacji, śmiało możemy wraz z dziećmi przygotować własne propozycje.

 

Nie musimy być mistrzem rękodzieła, aby stworzyć w domu niesamowity klimat. Zacznijmy od prostych dekoracji – powieście razem z dziećmi nietoperze wycięte z papieru, stwórzcie pajęczyny z włóczki lub wydrążcie dynie. Starsi uczestnicy mogą zająć się wycinaniem elementów i oczyszczaniem dyni, a młodsi malowaniem grymasów na ich „twarzy” farbkami – tu ogranicza nas tylko wyobraźnia, i to właśnie w obchodach Halloween jest najpiękniejsze! 

 

Tematyczne zabawki i kreatywna rozrywka

Zabawki nawiązujące klimatem do uroczystości zawsze idealnie dopełniają dekoracyjne starania. Według badania 24% Polaków sporadycznie stawia na kupowanie produkty marek specjalnie przygotowane na Halloween, a 8% robi to co roku. Dziś Halloween to przede wszystkim czas rodzinnych aktywności i bezpiecznej zabawy, a zabawki, takie jak Miniverse - Make It Mini Diner: Halloween na licencji Beetlejuice, Beetlejuice (film także poleca się na Dzień Grozy) czy Fluffie Stuffiez Halloween od MGA, idealnie wpisują się w ten trend. 

 

Nasze lalki w przebraniach mogą być świetnym dodatkiem do domowych atrakcji, gdzie dzieci będą mogły opowiadać wymyślone przez siebie „straszne” historie – to bardzo dobry trening kreatywności. Co więcej, MGA oferuje zestawy, które pozwalają dzieciom samodzielnie dekorować swoje lalki i akcesoria, dzięki czemu zabawki mogą przebrać się na Halloween wraz z dziećmi. Nasz kultowy produkt Miniverse nawiązujący do Dnia Grozy również z łatwością wprowadzi w klimat tego święta. Co ciekawe, może być również inspiracją do dań w maxi wydaniu, które zaserwujemy podczas halloweenowej imprezy. Wszystko to sprawia, że rozwój kreatywności i zdolności manualnych są w ten sposób dostępne na wyciągnięcie ręki i co najważniejsze, połączone z zabawą – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland.

 

Wspólne zabawy mogą być proste, ale niezwykle angażujące i nie muszą być “straszne”. Wystarczy pochować małe zabawki, smakołyki lub elementy wspomnianego wcześniej Miniverse w całym domu, a dzieci – niczym mali detektywi – będą musiały je odnaleźć, korzystając z podpowiedzi. Każdy znaleziony przedmiot to dodatkowy cukierek do naszego halloweenowego worka przysmaków.

 

Co jeszcze może zaoferować Halloween? Na przykład konkurs na najciekawszą dynię czy najbardziej kreatywne przebranie lalki, który zamieni zwykłe popołudnie w małe „podwórkowe” zawody, które rozruszają całą ekipę dzieciaków. Zabawy te oczywiście powinny zostać zwieńczone wspólnym spacerem po sąsiednich domach, czyli dobrze znane – cukierek albo psikus! 

 

Kreatywne gry, zabawy i przebrania oraz tematyczne zabawki zachęcają, aby oddać się rozrywce i spędzić nieco czasu na rodzinnej zabawie. Jest to idealny czas, aby puścić wodzy fantazji, do czego zachęcamy – podsumowuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.