Komunikaty PR

Lubimy Halloween!

2024-10-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Lubimy Halloween! Aż 30% obchodzących święto Polaków weźmie udział w zabawie „cukierek albo psikus!”

Halloween tylko dla Amerykanów? Niekoniecznie. Według wrześniowego badania Havas Media Network aż 25% społeczeństwa akceptuje obchodzenie Halloween przez swoich rodaków, mimo pewnych kontrowersji. Co więcej, 15% Polaków deklaruje, że będzie w tym roku obchodzić to święto, a aż 30% z nich weźmie udział w zabawie „cukierek albo psikus!”. Jak zamierzają spędzić ten czas? Aż 58% planuje udekorować swoje domy, tworząc mroczny, ale zarazem zabawny klimat. Jakie są jeszcze sposoby na świętowanie? Na to pytanie odpowiada ekspert marki MGA Entertainment Poland.

Co Polacy lubią w Halloween?

Polacy, którzy zamierzają obchodzić w tym roku Halloween głównie postawią na udekorowanie domu (58%) – wynika z badania „Halloween i Polacy” Havas Media Network. Nie zapomną oni również o kulowej zabawie “cukierek albo psikus” (30%). Jak się okazuje podobne zainteresowanie wzbudza również oglądanie horrorów (30%). 18% osób wybierze się natomiast na imprezę halloweenową i przebierze się w kostiumy.

Halloween staje się coraz bardziej obecne w polskich domach. Choć część osób postrzega je jako modę z Ameryki, aż 12% Polaków uważa, że to święto świetnie wpisuje się w naszą kulturę. To doskonała okazja do wspólnej, rodzinnej zabawy, podczas której nie tylko przebrania odgrywają rolę, ale także kreatywne sposoby spędzania czasu z atrakcjami, które mogą cieszyć zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jak więc to zrobić? 

Na wstępie warto zadbać o wyjątkowy klimat naszego mieszkania. Nie będzie to trudne, ponieważ wraz z rosnącym zainteresowaniem świętem w sklepach pojawia się wiele gotowych atrybutów, z których możemy skorzystać. Jeśli zaś zależy nam na kreatywnej interpretacji, śmiało możemy wraz z dziećmi przygotować własne propozycje.

 

Nie musimy być mistrzem rękodzieła, aby stworzyć w domu niesamowity klimat. Zacznijmy od prostych dekoracji – powieście razem z dziećmi nietoperze wycięte z papieru, stwórzcie pajęczyny z włóczki lub wydrążcie dynie. Starsi uczestnicy mogą zająć się wycinaniem elementów i oczyszczaniem dyni, a młodsi malowaniem grymasów na ich „twarzy” farbkami – tu ogranicza nas tylko wyobraźnia, i to właśnie w obchodach Halloween jest najpiękniejsze! 

 

Tematyczne zabawki i kreatywna rozrywka

Zabawki nawiązujące klimatem do uroczystości zawsze idealnie dopełniają dekoracyjne starania. Według badania 24% Polaków sporadycznie stawia na kupowanie produkty marek specjalnie przygotowane na Halloween, a 8% robi to co roku. Dziś Halloween to przede wszystkim czas rodzinnych aktywności i bezpiecznej zabawy, a zabawki, takie jak Miniverse - Make It Mini Diner: Halloween na licencji Beetlejuice, Beetlejuice (film także poleca się na Dzień Grozy) czy Fluffie Stuffiez Halloween od MGA, idealnie wpisują się w ten trend. 

 

Nasze lalki w przebraniach mogą być świetnym dodatkiem do domowych atrakcji, gdzie dzieci będą mogły opowiadać wymyślone przez siebie „straszne” historie – to bardzo dobry trening kreatywności. Co więcej, MGA oferuje zestawy, które pozwalają dzieciom samodzielnie dekorować swoje lalki i akcesoria, dzięki czemu zabawki mogą przebrać się na Halloween wraz z dziećmi. Nasz kultowy produkt Miniverse nawiązujący do Dnia Grozy również z łatwością wprowadzi w klimat tego święta. Co ciekawe, może być również inspiracją do dań w maxi wydaniu, które zaserwujemy podczas halloweenowej imprezy. Wszystko to sprawia, że rozwój kreatywności i zdolności manualnych są w ten sposób dostępne na wyciągnięcie ręki i co najważniejsze, połączone z zabawą – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland.

 

Wspólne zabawy mogą być proste, ale niezwykle angażujące i nie muszą być “straszne”. Wystarczy pochować małe zabawki, smakołyki lub elementy wspomnianego wcześniej Miniverse w całym domu, a dzieci – niczym mali detektywi – będą musiały je odnaleźć, korzystając z podpowiedzi. Każdy znaleziony przedmiot to dodatkowy cukierek do naszego halloweenowego worka przysmaków.

 

Co jeszcze może zaoferować Halloween? Na przykład konkurs na najciekawszą dynię czy najbardziej kreatywne przebranie lalki, który zamieni zwykłe popołudnie w małe „podwórkowe” zawody, które rozruszają całą ekipę dzieciaków. Zabawy te oczywiście powinny zostać zwieńczone wspólnym spacerem po sąsiednich domach, czyli dobrze znane – cukierek albo psikus! 

 

Kreatywne gry, zabawy i przebrania oraz tematyczne zabawki zachęcają, aby oddać się rozrywce i spędzić nieco czasu na rodzinnej zabawie. Jest to idealny czas, aby puścić wodzy fantazji, do czego zachęcamy – podsumowuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.