Komunikaty PR

Urodzinowa loteria DPD Polska – „Wszystkiego WyGRAnEKO”

2021-07-16  |  11:30
Biuro prasowe

Z okazji okrągłego jubileuszu – 30 lat obecności na polskim rynku – firma kurierska DPD Polska przygotowała dla odbiorców paczek loterię pod hasłem „Wszystkiego WyGRAnEKO”. Do wygrania jest 30 000 zł (nagroda główna), a także rowery marki Kross, hulajnogi elektryczne Xiaomi Pro 2, inteligentne opaski Xiaomi Mi Band 5 oraz słodkie upominki. Zabawa rozpoczęła się 12 lipca i potrwa do 14 listopada 2021 r.

– Przez 30 lat działalności uważnie obserwowaliśmy rynek, a także potrzeby jego uczestników. Na naszych oczach rosło zaufanie wobec sprzedawców internetowych i zmieniała się rola kuriera. Przez ten czas DPD Polska z małej rodzinnej firmy stała się rynkowym liderem i ważną częścią DPDgroup. Jubileusz 30-lecia to powód do dumy i radości, a także wspaniały moment, aby podziękować wszystkim nadawcom i odbiorcom, którzy codziennie obdarzają nas zaufaniem, a także naszym pracownikom i współpracownikom, dzięki którym doręczamy co 14 sekund aż 400 przesyłek – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

W loterii mogą wziąć udział odbiorcy paczek, którzy w okresie między 12 lipca a 14 listopada br. zgłoszą dowolną przesyłkę doręczoną przez DPD Polska. W formularzu na stronie internetowej www.30latdpd.pl należy zgodnie z regulaminem obowiązkowo wpisać następujące dane: numer listu przewozowego, pełne imię i nazwisko (odpowiadające widniejącemu na liście przewozowym przesyłki), numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail. Każde zgłoszenie bierze udział w grze o nagrody natychmiastowe oraz w trzech  odrębnych losowaniach nagród: tygodniowej, miesięcznej oraz głównej.

W ramach loterii na uczestników czekają liczne nagrody natychmiastowe – 300 inteligentnych opasek do pomiaru aktywności ruchowej Xiaomi Mi Band 5, a także 3 tysiące opakowań pysznych czekoladek. Zwycięzcy nagród natychmiastowych wyłaniani będą w okresie promocyjnym w godzinach 6.00 do 23.59. Po każdym tygodniu trwania okresu promocyjnego odbędzie się również losowanie trzech hulajnóg Xiaomi Pro 2, zaś każdego miesiąca w ręce nowych właścicieli trafią trzy rowery elektryczne Kross. O tym, kto otrzyma nagrodę główną, czyli 30 000 zł, przekonamy się 16 listopada 2021 r. W losowaniu wezmą udział wszystkie zgłoszenia do loterii dokonane w okresie promocyjnym.

Loteria promocyjna z nagrodami to świetna okazja, aby świętować jubileusz jak najszerzej - z udziałem odbiorców paczek doręczanych przez DPD Polska. Przekonaliśmy się o tym pięć lat temu z okazji poprzedniego jubileuszu. Idziemy z duchem czasu i w tym roku przygotowaliśmy nagrody, które promują aktywny i przyjazny środowisku styl życia. Wiemy bowiem, że dbałość o otoczenie jest coraz wyraźniej formułowanym oczekiwaniem e-konsumentów w całej Europie – dodaje Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

DPDgroup coraz bardziej zielona

30-lecie DPD Polska zbiegło się ze wzmocnieniem ambitnych celów DPDgroup dotyczących zrównoważonego rozwoju. Międzynarodowa sieć kurierska, kierując się wytycznymi ONZ (ang. United Nations Sustainable Development Goals), krok po kroku dąży do pełnej neutralności doręczeń. Grupa zobowiązała się do redukcji emisji CO2 na przesyłkę o 30 proc. do 2025 r. (w porównaniu z 2013 r.) i tym samym chce stać się wzorem przyjaznych dla środowiska działań dla całej branży.

Troska o planetę wyrażana jest również w działaniach DPD Polska. Firma decentralizuje procesy logistyczne stawiając na sortownie regionalne, a także rozwija przyjazną logistykę miejską, której ważnym elementem są oddziały miejskie powstające w dzielnicach mieszkalnych i biznesowych oraz w centrach miast. Pracujący tam kurierzy realizują doręczenia rowerami, rowerami elektrycznymi cargo, skuterami elektrycznymi, a także pieszo. Placówki te stanowią istotną część sieci DPD Pickup liczącej ponad 4 tys. punktów. Przyjazną dla otoczenia logistykę miejską ułatwiają także usługi dopasowane do preferencji odbiorcy, co pozwala zwiększyć odsetek doręczeń w pierwszej próbie. DPD Polska regularnie dokonuje certyfikowanych zakupów tzw. „zielonej energii”, a swoje nowo otwierane obiekty wyposaża w systemy fotowoltaiczne, oświetlenie LED oraz inne rozwiązania przyczyniające się do ograniczenia szkodliwych emisji.

Regulamin loterii dostępny na stronie: www.30latdpd.pl

Organizatorem loterii jest UNIQUE ONE Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.