Komunikaty PR

Urodzinowa loteria DPD Polska – „Wszystkiego WyGRAnEKO”

2021-07-16  |  11:30
Biuro prasowe

Z okazji okrągłego jubileuszu – 30 lat obecności na polskim rynku – firma kurierska DPD Polska przygotowała dla odbiorców paczek loterię pod hasłem „Wszystkiego WyGRAnEKO”. Do wygrania jest 30 000 zł (nagroda główna), a także rowery marki Kross, hulajnogi elektryczne Xiaomi Pro 2, inteligentne opaski Xiaomi Mi Band 5 oraz słodkie upominki. Zabawa rozpoczęła się 12 lipca i potrwa do 14 listopada 2021 r.

– Przez 30 lat działalności uważnie obserwowaliśmy rynek, a także potrzeby jego uczestników. Na naszych oczach rosło zaufanie wobec sprzedawców internetowych i zmieniała się rola kuriera. Przez ten czas DPD Polska z małej rodzinnej firmy stała się rynkowym liderem i ważną częścią DPDgroup. Jubileusz 30-lecia to powód do dumy i radości, a także wspaniały moment, aby podziękować wszystkim nadawcom i odbiorcom, którzy codziennie obdarzają nas zaufaniem, a także naszym pracownikom i współpracownikom, dzięki którym doręczamy co 14 sekund aż 400 przesyłek – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

W loterii mogą wziąć udział odbiorcy paczek, którzy w okresie między 12 lipca a 14 listopada br. zgłoszą dowolną przesyłkę doręczoną przez DPD Polska. W formularzu na stronie internetowej www.30latdpd.pl należy zgodnie z regulaminem obowiązkowo wpisać następujące dane: numer listu przewozowego, pełne imię i nazwisko (odpowiadające widniejącemu na liście przewozowym przesyłki), numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail. Każde zgłoszenie bierze udział w grze o nagrody natychmiastowe oraz w trzech  odrębnych losowaniach nagród: tygodniowej, miesięcznej oraz głównej.

W ramach loterii na uczestników czekają liczne nagrody natychmiastowe – 300 inteligentnych opasek do pomiaru aktywności ruchowej Xiaomi Mi Band 5, a także 3 tysiące opakowań pysznych czekoladek. Zwycięzcy nagród natychmiastowych wyłaniani będą w okresie promocyjnym w godzinach 6.00 do 23.59. Po każdym tygodniu trwania okresu promocyjnego odbędzie się również losowanie trzech hulajnóg Xiaomi Pro 2, zaś każdego miesiąca w ręce nowych właścicieli trafią trzy rowery elektryczne Kross. O tym, kto otrzyma nagrodę główną, czyli 30 000 zł, przekonamy się 16 listopada 2021 r. W losowaniu wezmą udział wszystkie zgłoszenia do loterii dokonane w okresie promocyjnym.

Loteria promocyjna z nagrodami to świetna okazja, aby świętować jubileusz jak najszerzej - z udziałem odbiorców paczek doręczanych przez DPD Polska. Przekonaliśmy się o tym pięć lat temu z okazji poprzedniego jubileuszu. Idziemy z duchem czasu i w tym roku przygotowaliśmy nagrody, które promują aktywny i przyjazny środowisku styl życia. Wiemy bowiem, że dbałość o otoczenie jest coraz wyraźniej formułowanym oczekiwaniem e-konsumentów w całej Europie – dodaje Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

DPDgroup coraz bardziej zielona

30-lecie DPD Polska zbiegło się ze wzmocnieniem ambitnych celów DPDgroup dotyczących zrównoważonego rozwoju. Międzynarodowa sieć kurierska, kierując się wytycznymi ONZ (ang. United Nations Sustainable Development Goals), krok po kroku dąży do pełnej neutralności doręczeń. Grupa zobowiązała się do redukcji emisji CO2 na przesyłkę o 30 proc. do 2025 r. (w porównaniu z 2013 r.) i tym samym chce stać się wzorem przyjaznych dla środowiska działań dla całej branży.

Troska o planetę wyrażana jest również w działaniach DPD Polska. Firma decentralizuje procesy logistyczne stawiając na sortownie regionalne, a także rozwija przyjazną logistykę miejską, której ważnym elementem są oddziały miejskie powstające w dzielnicach mieszkalnych i biznesowych oraz w centrach miast. Pracujący tam kurierzy realizują doręczenia rowerami, rowerami elektrycznymi cargo, skuterami elektrycznymi, a także pieszo. Placówki te stanowią istotną część sieci DPD Pickup liczącej ponad 4 tys. punktów. Przyjazną dla otoczenia logistykę miejską ułatwiają także usługi dopasowane do preferencji odbiorcy, co pozwala zwiększyć odsetek doręczeń w pierwszej próbie. DPD Polska regularnie dokonuje certyfikowanych zakupów tzw. „zielonej energii”, a swoje nowo otwierane obiekty wyposaża w systemy fotowoltaiczne, oświetlenie LED oraz inne rozwiązania przyczyniające się do ograniczenia szkodliwych emisji.

Regulamin loterii dostępny na stronie: www.30latdpd.pl

Organizatorem loterii jest UNIQUE ONE Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Julia Żugaj w Promenadzie! Poznaj jedną z największych polskich influencerek! Biuro prasowe
2024-04-16 | 16:00

Julia Żugaj w Promenadzie! Poznaj jedną z największych polskich influencerek!

Już w sobotę, 20 kwietnia warszawskie centrum handlowe Promenada odwiedzi jedna z topowych polskich influencerek – Julia Żugaj! Weź udział w spotkaniu i poznaj bliżej swoją
Styl życia Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
2024-04-16 | 13:05

Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?

Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych
Styl życia Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera
2024-04-16 | 13:00

Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera

15 stoisk najlepszych łódzkich pracowni cukierniczych, cukierni i piekarni, stanowiska z kawą speciality, rzemieślniczymi lodami, winem i rytualnym kakao, a do tego warsztaty malowania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Media

Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości

Zdaniem trenerki Małgorzata Rozenek-Majdan to osoba niezwykle charyzmatyczna i wyrazista, która nie boi się ryzyka i śmiało stawia czoła swoim ograniczeniom. W nowym reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” podejmuje więc wyzwania w sześciu różnych dyscyplinach i rywalizuje z mężczyznami. Joanna Jędrzejczyk, która przygotowywała prezenterkę do określonych zadań, zauważa, że ten program kosztował ją dużo poświęcenia, energii i zaangażowania. Ma jednak nadzieję, że taką postawą zainspiruje do działania innych.

Edukacja

Polskie uczelnie są coraz bliższe wprowadzenia mikropoświadczeń. Dla studentów takie certyfikaty to szansa na wzmocnienie pozycji na rynku pracy

Coraz więcej absolwentów i studentów inwestuje w kursy i szkolenia, aby zdobyć praktyczne umiejętności i stać się bardziej atrakcyjnym dla potencjalnych pracodawców. Jedną z odpowiedzi edukacji na te wymagania są mikropoświadczenia, czyli dowód na określone umiejętności. W Polsce są stosunkowo mało popularne, jednak wdrożenie ich przez uczelnie mogłoby przynieść szereg korzyści – zarówno szkołom, jak i studentom i absolwentom.