Święta w domowym klimacie. Poznaj limitowaną kolekcję Coca-Cola i Tezenis
Święta w domowym klimacie. Poznaj najnowszą, limitowaną kolekcję Coca-Cola i Tezenis
Każdy z nas ma swoje ulubione tradycje świąteczne. Dla wielu miłośników zimy idealny wieczór tworzą świeczki, koc oraz ulubione filmy i seriale. Jedno nie pozostawia jednak wątpliwości – bez względu na ulubione zajęcia, najprzyjemniej spędzać grudniowe wieczory w wygodnym i ciepłym ubraniu. Właśnie dlatego, by umilić ten świąteczny czas, który w tym roku będziemy spędzać przede wszystkim w domu, Coca-Cola połączyła swoją kreatywność z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, doskonała na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat!
Motywem przewodnim produktów z serii świątecznej bielizny jest kultowy biały niedźwiedź, znany z kampanii świątecznych Coca-Coli. Po raz pierwszy pojawił się w reklamach Coca-Coli w 1993 roku i wciąż pozostaje symbolem marki. Jego różne i zabawne interpretacje można zobaczyć na wszystkich elementach kolekcji – od wygodnych bawełnianych koszulek i spodni, aż po ciepłe kombinezony do spania. Cała kolekcja – damska oraz męska - jest już dostępna w sklepie internetowym marki Tezenis oraz w wybranych salonach stacjonarnych.
- Współpraca z markami modowymi takimi jak Tezenis, to dla nas doskonały sposób na zbliżenie się do konsumenta, który uwielbia modę i jednocześnie chce relaksować się w zaciszu domowym. Marka Coca-Cola od lat towarzyszy nam podczas Świąt i jest dla wielu jednym z elementów świątecznego czasu. W wyniku współpracy z Tezenis, przenieśliśmy naszego ikonicznego niedźwiedzia polarnego na produkty, dzięki którym w te Święta będziemy mogli być jeszcze bliżej naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że tym samym pomożemy im w podtrzymaniu wyjątkowej atmosfery Świąt, które w tym roku będą odrobinę inne, bo spędzane głównie w kameralnym gronie, w domowym zaciszu – mówi Magdalena Kluziak, Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.
To już drugi raz, gdy obie marki połączyły siły, by stworzyć limitowaną kolekcję ubrań. Po raz pierwszy Coca-Cola i Tezenis współpracowały w 2016 roku, gdy na rynku pojawiła się linia ubrań sportowych i rekreacyjnych, która wyprzedała się w rekordowym tempie.
Najnowsza, świąteczna kolekcja Coca-Cola i Tezenis dostępna jest w 32 krajach w Europie, a jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w mediach społecznościowych.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.