Komunikaty PR

Tampere – najlepsze miasto do życia w Finlandii – walczy o polskich specjalistów

2023-07-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Firmy technologiczne z najlepszego miasta do życia na świecie, czyli Tampere w Finlandii, szukają polskich talentów i zapraszają na Game On! hackaton rekrutacyjny online, który odbędzie się w dniach 14—15 września. W ramach wydarzenia Tampere wybierze 12 osób spośród zarejestrowanych uczestników i zaprosi ich odwiedzenia miasta, poznania finlandzkiej branży technologicznej oraz wypróbowania lokalnego stylu życia. 

Tampere, położone w samym sercu Finlandii, jest domem dla rozwijających się startupów i firm technologicznych, takich jak Valmet i Treon. W przeciwieństwie do innych centrów technologicznych na świecie finlandzkie firmy mogą zaoferować swoim pracownikom nie tylko rozwój kariery i dobre wynagrodzenie, lecz także możliwość spokojnego życia w mieście z niedrogimi, łatwo dostępnymi mieszkaniami i wysokim standardem.

W Tampere rozwija się prężnie działająca społeczność pasjonatów technologii, którzy budują ekosystemy startupowe specjalizujące się m.in. w dziedzinie uczenia maszynowego, technologii obrazowania oraz technologii mobilnych i produkcyjnych. Rozwijające się miasto potrzebuje nowych talentów, a szczególnie pożądani są polscy specjaliści i specjalistki.

„Chcemy, aby Tampere i lokalna branża technologiczna kojarzyły się polskim specjalistom i właścicielom startupów przede wszystkim z nowymi, inspirującymi możliwościami. Wydarzenie rekrutacyjne Game On! Hack-a-job in Tampere to świetna okazja, aby poznać firmy technologiczne w Tampere i nawiązać nowe kontakty biznesowe” – mówi Mari Taverne, Director of International Talent Attraction and Migration miasta Tampere.

Dwanaście osób, które zarejestrują się na hackaton między 23 lipca a 15 sierpnia, ma również szansę wygrać pięciodniowy wyjazd do Tampere.

„To wyjątkowa okazja do spotkania się z firmami oraz poznania miasta – fińskiego stylu życia i rozwijającej się branży technologicznej. Pobyt w Tampere unaoczni, że rozwój kariery z łatwością można połączyć z życiem w niezwykłej społeczności i chłodnymi wieczorami w saunie w pięknej scenerii nad jeziorem” - mówi Sini Vilppula, wiceprezes ds. zasobów ludzkich w Automation System Business Line w Valmet.

***

International House Tampere zajmuje się wspieraniem obcokrajowców w życiu, pracy, nauce i nawiązywaniu kontaktów z lokalnymi pracodawcami. Pomagamy Tobie i Twojej rodzinie w przeprowadzce i rozpoczęciu życia w Tampere w Finlandii. 

Game On! Hack-a-job w Tampere to okazja do zaprezentowania swoich umiejętności i wiedzy poprzez ukończenie wyzwania, które ma na celu sprawdzenie Twoich zdolności na otwartym stanowisku pracy w ciągu 24 godzin. Jeśli znajdziesz się wśród grupy szczęśliwych wybranych uczestników, weźmiesz udział w niezapomnianej podróży po Tampere i jego wspaniałych okolicach. Odbędziesz wyjątkowe spotkania twarzą w twarz z przedstawicielami firm z Tampere i dowiesz się, jak to jest pracować i żyć w tym rozwijającym się środowisku technologii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W Biuro prasowe
2024-08-01 | 13:17

Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W

Trafiły właśnie do oferty niemieckiej marki. Charakteryzują się obecnością złącza USB-C, wyjątkowo kompaktowymi rozmiarami i obsługą przyspieszających ładowanie najnowszych
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.